Schetterbekkie overleden

FF een moeilijk momentje nu. Tjee meid wat mis ik je. Wat ik er niet voor over heb om nog een keer voor je naar Besancon te rijden. Toen wist ik al dit is niet goed.
Al onze gesprekken per telefoon in bed over jou over mij je meiden het koor MF en alles wat er maar voorbij kwam. Samen koken of met ons allen als Suske en Wiske op zoek naar de toverkol en maar rijden richting het gat door de wolken. Bingo daar was de heks.
Ik weet dat je vlakbij bent maar wat mis ik je lieverd.

Maar ik ben zo blij en dankbaar je te kennen je hebt mij zoveel geleert en me zoveel gegeven.
Zelfs op het eind vocht je om mij dat laatste kusje op mijn oor te geven.

Lieverd als er een persoon is die ik ken die op de lijst stond om een Engel te worden dat ben jij dat. Alleen wisten we niet dat je al zo snel dienst had.

Kusje en knuffels Carlos


Ik wil iedereen bedanken voor alles wat jullie voor Janneke hebben gedaan.
full
 
Familie van Janneke, gecondoleerd.
Mijn medeleven gaat naar jullie uit.

En Motorrijders, echt super lief wat jullie gedaan hebben. Het is het laatste wat je kon doen en ze zal het heel erg waarderen...
 
FF een moeilijk momentje nu. Tjee meid wat mis ik je. Wat ik er niet voor over heb om nog een keer voor je naar Besancon te rijden. Toen wist ik al dit is niet goed.
Al onze gesprekken per telefoon in bed over jou over mij je meiden het koor MF en alles wat er maar voorbij kwam. Samen koken of met ons allen als Suske en Wiske op zoek naar de toverkol en maar rijden richting het gat door de wolken. Bingo daar was de heks.
Ik weet dat je vlakbij bent maar wat mis ik je lieverd.

Maar ik ben zo blij en dankbaar je te kennen je hebt mij zoveel geleert en me zoveel gegeven.
Zelfs op het eind vocht je om mij dat laatste kusje op mijn oor te geven.

Lieverd als er een persoon is die ik ken die op de lijst stond om een Engel te worden dat ben jij dat. Alleen wisten we niet dat je al zo snel dienst had.

Kusje en knuffels Carlos

Ik wil iedereen bedanken voor alles wat jullie voor Janneke hebben gedaan.
*knuf*
 
Er vroeg iemand aan mij van de week wanneer ik eens ga genieten en weet je wat ik ga het gewoon weer doen.

Gewoon een dagje vrij nemen - Motortje pakken en hup op je gemakkie mooie weggetjes zoeken.

Wie weet sta je wel ineens hier voor de deur ;) voor een paar overheerlijke ................ :9~



















frikandellen
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een dagje vrij nemen - Motortje pakken en hup op je gemakkie mooie weggetjes zoeken.

Wie weet sta je wel ineens hier voor de deur ;) voor een paar overheerlijke ................ :9~



















frikandellen


JA!!!

HIERO!!!

Iedereen naar Uden,.....heerlijke fricandellen
. *O* *O* *O* *O*






:+ :W
 
Laatst bewerkt:
Ik weet, dat het heel zwaar voor je is Carlos. Heel veel sterkte nogmaals. Wij zullen er voor je zijn, hoor, als het toch een beetje te zwaar wordt...
 
Fuck... -O-

Bedankt ik heb een smile op me face :)

Er vroeg iemand aan mij van de week wanneer ik eens ga genieten en weet je wat ik ga het gewoon weer doen.


:') Carlos , schat

Gun jezelf wel ff tijd , voel je je klote, dan mag dat
wanneer je ZELF eraan toe ben om weer te gaan genieten dat merk je zelf
Maar probeer het wel steeds , elke x iets meer

Jij bent een van je aller zo niet ALLER beste vriendin verloren, heimwee naar haar, pijn, het moet allemaal nog slijten en een bewaar plekje krijgen
Dat komt vanzelf

Maar welkom ben je altijd, en als je je klote voel, mag je dat hier ook gerust laten merken , en wil je nog niet hierheen komen, och.. ik heb geduld :') :j


Knuff :j :j
 

Net hoorde ik dit nummer weer........... blijft me toch altijd bij als Jannekes nummer
 
Ze staat nog steeds in mijn MSN lijst. En dat blijft ook zo!
Herkenbaar... Een goede vriendin van ons, die inmiddels een paar jaar geleden is overleden, staat ook nog steeds in mijn telefoon. Kan het op een of andere manier niet over mn hart verkrijgen dat nummer te wissen. Het slaat misschien nergens op, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die blijkbaar zo'n kronkel heeft ;)
 
Herkenbaar... Een goede vriendin van ons, die inmiddels een paar jaar geleden is overleden, staat ook nog steeds in mijn telefoon. Kan het op een of andere manier niet over mn hart verkrijgen dat nummer te wissen. Het slaat misschien nergens op, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die blijkbaar zo'n kronkel heeft ;)
Zo zijn we met z'n allen tòch behoorlijk menselijk....... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan