Schetterbekkie overleden

-O- Wat kan het leven soms toch oneerlijk zijn.

Schetterbekkie, ik hoop dat je je rust kan vinden na al het vechten.
Familie en kennissen sterkte!
 
Janneke, na het vechten is er dan toch eindelijk rust voor jou. Eindelijk verlost van die zware last. Jou positieve uitstraling mag een voorbeeld voor velen zijn. Wij zullen in ieder geval altijd aan je blijven denken en je herrineren als een lieve, leuke spontane meid. Dag lachebekje!

Marije, Birgit, Theo en alle andere dierbaren en vrienden; heel veel sterke en steun de komende tijd.
 
Rust in Vrede, Janneke. Na je strijd heb je dat wel verdient. '( Een oneerlijke strijd, maar nu is er rust. Crematie valt helaas in mijn proefwerkweek, maar ik wens de familie veel sterkte met dit verlies.
 
lieve Janneke, ik ben blij dat ik je heb mogen kennen en zal je zeker niet vergeten.

ook hier alle sterkte gewenst aan Marije, Birgit, Theo en andere familie en vrienden.

Viccie, weet je ook een tijd al ongeveer? Ik ga iig proberen er te zijn, opvang regelen voor uk. Wil graag meerijden.

opvang is geregeld, ik zal er zijn.
 
Laatst bewerkt:
lieve Janneke, ik ben blij dat ik je heb mogen kennen en zal je zeker niet vergeten.

ook hier alle sterkte gewenst aan Marije, Birgit, Theo en andere familie en vrienden.

Viccie, weet je ook een tijd al ongeveer? Ik ga iig proberen er te zijn, opvang regelen voor uk. Wil graag meerijden.
Theo heeft xanga ook een update gegeven, daar staat een klein beetje meer info in ;)
 
sterkte aan de famillie en nabestaanden.
zo oneerlijk dit leven en zo oneerlijk dat mensen op deze vreselijke manier aan hun einde moeten komen '(
 
Van de Xangasite:

En alle keren dat ik wakker lag

Ik besloot

Wat een mooie dag, Wat een mooie dag

voor de dood.......
full
 
Ik heb je niet eens gekend, maar op één of andere manier ga ik je toch missen.

Sterkte voor iedereen.
 
Ook hier verslagenheid, je weet dat het gaat komen maar het blijft kl*te.

Gelukkig hebben we goede en leuke herinneringen aan haar.

Aan beide meiden en Theo ( en uiteraard de rest van de familie en vrienden ); gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

Kijken of Cora en ik vrij kunnen regelen voor Maandag !
 
Wat kan je nog zeggen wat niet al gezegd is.....


Lieve, lieve Janneke, ik zal je nooit vergeten.
 
Nogmaals... dag lieve Janneke...
Ik zal je grappen en lach missen...

Afbeelding056.jpg


Familie, vrienden en iedereen die ze achterlaat... heel veel sterkte gewenst...
 
Yvonneke en ik gaan ook zeker mee. En we komen hoe dan ook op de brommer ben ik bang voor...
 
Rust zacht Janneke.

Bedankt voor het praten en lachen op verschillende meetings en o.a. in het Nachttopic hier.


Ik wens Marije, Birgit, familie en vrienden sterkte met dit verlies '(
 
Aankomende zaterdag is de motormeeting waar ik haar vorig jaar voor het laatst heb gesproken. Toen waren we zo blij omdat ze schoon was. Nu precies een jaar later is het over.
Het leven is niet eerlijk.

Sterkte aan alle nabestaande.

Ik ga proberen om er maandag te zijn. Helaas zonder motor.
 
Lieve Schetter, ik hoop dat je je rust hebt gevonden.
Je laat een grote leegte achter, maar gelukkig hebben we hele fijne herinneringen en zullen we je zeker nooit vergeten!!!

Lieve familie en vrienden, heel veel sterkte deze periode en de periode die komen gaat.
Hoe moeilijk het ook is, ik vind het erg dapper dat jullie achter haar keuze stonden en ook los konden laten!!

Janneke, rust zacht ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan