Schetterbekkie overleden

Ook hier maar even.......


Het leven was te kort voor jou Janneke, maar hopelijk feest je boven verder.
Sterkte voor diegene die je achterlaat en die van je houden.

Jacqueline
 
Ondanks dat ik je maar een keer heb mogen ontmoeten, heb je een geweldig sterke indruk op me gemaakt. Ik ben er maandag om je de laatste eer te bewijzen!

Sterkte aan iedereen, van directe naasten tot iedereen die haar ook maar eens heeft mogen ontmoeten. R.I.P. '(
 
Ik heb nooit het genoegen mogen hebben haar te mogen kennen buiten dit forum... Mischien in een volgend leven...


Je zal gemist worden '(


Veel sterkte aan alle nabestaanden, vrienden en kenissen.



Ik haat dit soort trieste berichten... Vandaag werd mede MF'er Lokkie ook al begraven... waarom mensen, je hoort dood te gaan als je 120 jaar bent niet in de bloei van je leven. Zal het nooit snappen...
 
Gecondoleerd met dit verlies..
Janneke, ik kende je dan niet persoonlijk, maar dit bericht lezen gaf me kippevel.
Rust zacht meid, je hebt het echt verdient na alle ellende van de voorgaande periode.
Ik wens je dochters en andere naasten heel erg veel sterkte en steun toe in deze zware en donkere tijd.. ;(
Ik kan er helaas niet bij zijn i.v.m. andere verplichtingen, maar ik ga ervan uit dat je met een grijns van genoegen vanaf een wolkje op je eigen uitvaart zal kunnen neerkijken.

R.I.P. Janneke '(
 
Even een update.

De (digitale) rouwkaart kun je hier downloaden. De crematie zal maandagmiddag 14:45 plaatsvinden in het crematorium van Dieren.

Inmiddels is er wat meer bekend over de rouwstoet.
Er is met Dela afgesproken dat de rouwstoet vanaf de aula in Didam naar het crematorium in Dieren als volgt is samengesteld:
6x motorrijders MF - begrafenisauto met Schetterbekkie - volgauto(s) - overige motoren MF.
Het is de bedoeling dat de motorrijders om 13.30 uur verzamelen bij de aula in Didam (Deken Reuvekamplaan) en dat we om 13.45 uur vertrekken naar Dieren. Motorrijders die niet deelnemen aan deze rouwstoet kunnen dan natuurlijk rechtstreeks naar het crematorium in Dieren rijden.
 
Even een update.

De (digitale) rouwkaart kun je hier downloaden. De crematie zal maandagmiddag 14:45 plaatsvinden in het crematorium van Dieren.

Inmiddels is er wat meer bekend over de rouwstoet.
Er is met Dela afgesproken dat de rouwstoet vanaf de aula in Didam naar het crematorium in Dieren als volgt is samengesteld:
6x motorrijders MF - begrafenisauto met Schetterbekkie - volgauto(s) - overige motoren MF.
Het is de bedoeling dat de motorrijders om 13.30 uur verzamelen bij de aula in Didam (Deken Reuvekamplaan) en dat we om 13.45 uur vertrekken naar Dieren. Motorrijders die niet deelnemen aan deze rouwstoet kunnen dan natuurlijk rechtstreeks naar het crematorium in Dieren rijden.

Staat genoteerd, mail je dit ook iedereen nog die mee rijden met het adres? Je leest er snel overheen.
Ik ga om 13.00 in Doetinchem van school weg en ben er dan met een kwartiertje.
 
[me="Faithy"]rijdt om 12.30 weg uit Nijmegen, spreek dan met Wolve af bij de Texaco langs de A12 richting A18, en dan gaan we er ook ruim op tijd zijn...[/me] :)
 
zonder haar te kennen alsnog kippenvel en tranen in mn ogen...

meer woorden zijn niet nodig...
 
;( ;( ;(

Sterkte aan alle nabestaande en vooral aan de dochters....

Janneke kon je niet persoonlijk, maar via t forum......brok in me keel van de reacties

Rust zacht...........

Miros
 
Bijna net zo oud als ikzelf en dan einde verhaal.
Ik heb Schetter niet gekend, maar wens de achterblijvers sterkte met het moeten laten gaan van o.a. een moeder.

RIP Schetterbekkie -O-
 
Ik haat dit soort trieste berichten... Vandaag werd mede MF'er Lokkie ook al begraven... waarom mensen, je hoort dood te gaan als je 120 jaar bent niet in de bloei van je leven. Zal het nooit snappen...

Inderdaad... ze zouden het moeten verbieden dat je kan ziek worden of sterven voor je 90e minimaal... -O-
 
Laatst bewerkt:
Slechts een heel enkele keer kruisten onze wegen elkaar.
Uiteindelijk te weinig, te kort...........

Heel veel sterkte voor de familie en vrienden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan