Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis De Bengel

MF veteraan
7 jul 2003
1.673
1
Heino
TATATATADAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ja ja....hij is er weer!!! De enige echte officiele 3e "Scheuren in de omgeving van Zwolle - breek de tent af- party".

De avond dat alles "los" gaat: Zaterdag 6 13 november!!!!!!!!!!!

Dit feest zal gehouden worden op camping "De kleine wolf" in Ommen. Er bestaat de mogelijkheid om te overnachten (echt een aanrader), en er zal de volgende ochtend voor hen die zijn blijven slapen en niet meer misselijk zijn een ontbijtje klaar staan.

WIE O WIE KOMEN ER ALLEMAAL:

Vuurstorm (tevens organisator)
Deadeye
Stadsguerilla
Bizz
Red1
Firefox
Dennis De Bengel
Enygma
Indorider ant knallen in Almeria :}
Heinoosmotormeissie
Ted
Gixxer Superbike
Check Chuck
De Darter ik weet nu al dat ik niet tegen jou ga darten...
Nice (blijft tot in de late uurtjes om de polonaise in te zetten!)
IKBENGEK
MAximus
Villie (wat is het nou: wel of niet?)
Lenuzzz
_Lauwie_
Deathwish
Duivelinnetje
JohnK6
RoyR


================================================================================
Special Note: een tweede kolom aanmaken voor wie er allemaal blijft slapen lijkt mij niet nodig, dus.....ik heb de geniale oplossing gevonden: de party-crew (de heren Chuck of was het Check...oh whatever....en Vuurstorm) gaat er vanuit dat iedereen blijft....kan het alleen maar meevallen als er één of meerderen besluiten niet te blijven....hoewel ik me dat niet kan voorstellen :P .......
Bovenstaande oplossing is niet in overleg met de party-crew opgesteld....helaas O-)
================================================================================

Voor wat goede, oude, nostalgie: Scheuren in de omgeving Zwolle (1)
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ben chuck en ik volg jullie topic nu al een tijdje en ik dacht vond het wel tijd om mezelf eens netjes voor te stellen, dus bij deze:

IK BEN CHECK
 
Hoi ik ben chuck en ik volg jullie topic nu al een tijdje en ik dacht vond het wel tijd om mezelf eens netjes voor te stellen, dus bij deze:

IK BEN CHECK

Hallo Chuck,

wat leuk dat je in MIJN topic post. Welkom! Zin in een keertje "toeren"?

Groet,

Dennis
 
neej dat is turbo forumtaal voor mensen die teveel onzin posten...spemslet :P :+

ach ach.... nu durf je nog
laten we eerst eens woensdag afwachten *D
kijken of ie dan nog zo'n grote mond heeft
:P
 
scheuren in omg. zwolle? misschien vanaf zuthpen door Wilp over de dijk langs de ijsel langs deventer door naar Terwolde richting Hattem door naar Zwolle. Mooie route.

Ik ben Stephan ( uit Twello )
 
scheuren in omg. zwolle? misschien vanaf zuthpen door Wilp over de dijk langs de ijsel langs deventer door naar Terwolde richting Hattem door naar Zwolle. Mooie route.

Ik ben Stephan ( uit Twello )

Welkom!

Check! Die route kennen we....ben al een tijdje niet meer over de dijk van zwolle naar deventer geweest (dat stukkie van deventer naar wilp wel) gezien dat "gezeur" van al die dijkbewoners.
 
Mag ik ook es met jullie meerijden, ik heb een heeeele mooie gele motor.....

Kijken hoe lang het gaat duren voordat deel 3 gaat komen.

@Firefox, ziet er erg lekker uit iig, is dat alle schade of zijn er meer lager aan gort??
 
Kijk eens aan een 748 met chromen velgen à la bike van Indorider: mooi of niet mooi?

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan