Scheuren in de omgeving Zwolle (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zien wel? Je zit er nu aan vast!!!!!! Ach, een paar flesjes/kratjes bier doen echt wonderen (sommige MF-ers worden echte popsterren) :+

Ja Ertje zal wel weer los gaan... of je die mike ook ooit weer terug krijgt :? Waarschijnlijk moet je hem uit zijn koude dooie vingers trekken.


En ik moet nog ff een complimentje maken... Het ontbijtje is idd erg lekkur!
 
@ Delvis, ik kom hem deze week wel ophalen (vakantie he) dus zeg maar wanneer en waar ik hem han ophalen, wil je ook nog Intervideo WINDVD creator hebben?

@ CHUCK ik zal kijken of ik het dan wel eerder kan doen, en hierbij ben je ok uitgenodigt om de mijne op 45 graden te krijgen
 
@ Delvis, ik kom hem deze week wel ophalen (vakantie he) dus zeg maar wanneer en waar ik hem han ophalen, wil je ook nog Intervideo WINDVD creator hebben?

@ CHUCK ik zal kijken of ik het dan wel eerder kan doen, en hierbij ben je ok uitgenodigt om de mijne op 45 graden te krijgen

Hahahaha we zullen zien ;)
 
@ Delvis, ik kom hem deze week wel ophalen (vakantie he) dus zeg maar wanneer en waar ik hem han ophalen, wil je ook nog Intervideo WINDVD creator hebben?

@ CHUCK ik zal kijken of ik het dan wel eerder kan doen, en hierbij ben je ok uitgenodigt om de mijne op 45 graden te krijgen
OK roep maar eens wat (msn afwezig? )
"Intervideo WINDVD creator" alles is welkom

en euh motogp/superbike 2004 bestaan die ? of bedoel je deze http://www.gp500store.co.uk/motogp.htm (klik)?
rest van de "cdrompertjes" heb ik wel. ;)
 
Deel 3 alweer dus, wat gaat dat snel hè.

Heb vanmorgen alweer een heerlijk stuk gescheurd richting mijn werk. Flink wat automobilisten lopen irriteren enzo.

Zo was er een motorrijder die expres 120 bleef rijden op de rechterbaan en dan heeeel irritant in z'n achteruitkijk spiegeltje zwaaide van "lullig hè".
Die had volgens mij niet verwacht dat ik vervolgens het gas open zou draaien en tussen hem en degene die hij inhaalde door zou schieten om vervolgens ook zo irritant naar hem te zwaaien. O-)
It's so good to be bad! 8-)
 
Deel 3 alweer dus, wat gaat dat snel hè.

Heb vanmorgen alweer een heerlijk stuk gescheurd richting mijn werk. Flink wat automobilisten lopen irriteren enzo.

Zo was er een motorrijder die expres 120 bleef rijden op de rechterbaan en dan heeeel irritant in z'n achteruitkijk spiegeltje zwaaide van "lullig hè".
Die had volgens mij niet verwacht dat ik vervolgens het gas open zou draaien en tussen hem en degene die hij inhaalde door zou schieten om vervolgens ook zo irritant naar hem te zwaaien. O-)
It's so good to be bad! 8-)


nee dat is motorrijders negatief belichten
en wij maar een slechte naam krijgen
 
Deel 3 alweer dus, wat gaat dat snel hè.

Heb vanmorgen alweer een heerlijk stuk gescheurd richting mijn werk. Flink wat automobilisten lopen irriteren enzo.

Zo was er een motorrijder die expres 120 bleef rijden op de rechterbaan en dan heeeel irritant in z'n achteruitkijk spiegeltje zwaaide van "lullig hè".
Die had volgens mij niet verwacht dat ik vervolgens het gas open zou draaien en tussen hem en degene die hij inhaalde door zou schieten om vervolgens ook zo irritant naar hem te zwaaien. O-)
It's so good to be bad! 8-)

Rechterbaan :?
 
Ehhh, linker.... |(

Was nog vroeg vandaag....

Vond hier onder mijn bureau ineens een muntje van de discotheek in Beilen :?
Heb andere kleren en heb niks bij me wat ik zaterdag bij me heb. Op deze plek nog nooit eerder gezeten. Waar komt ie weg? Hoe kan dit! :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan