Scheuren in de omgeving Zwolle (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis De Bengel

MF veteraan
7 jul 2003
1.673
1
Heino
Op veler verzoek tot ik er gek van werd....Deel 3 van het legendarische Scheuren-topic voor de rijders uit Zwolle e.o. :}

TATATATADAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ja ja....hij is er weer!!! De enige echte officiele 3e "Scheuren in de omgeving van Zwolle - breek de tent af- party".

De avond dat alles "los" gaat: Zaterdag 6 13 november!!!!!!!!!!!

Dit feest zal gehouden worden op camping "De kleine wolf" in Ommen. Er bestaat de mogelijkheid om te overnachten (echt een aanrader), en er zal de volgende ochtend voor hen die zijn blijven slapen en niet meer misselijk zijn een ontbijtje klaar staan.

WIE O WIE KOMEN ER ALLEMAAL:

Vuurstorm (tevens organisator)
Deadeye
Stadsguerilla
Bizz
Red1
Firefox
Dennis De Bengel
Enygma
Indorider ant knallen in Almeria :}
Heinoosmotormeissie
Ted
Gixxer Superbike
Check Chuck
De Darter ik weet nu al dat ik niet tegen jou ga darten...
Nice (blijft tot in de late uurtjes om de polonaise in te zetten!)
IKBENGEK
MAximus
Villie (wat is het nou: wel of niet?)
Lenuzzz
_Lauwie_
Deathwish
Duivelinnetje
JohnK6
RoyR
Ertje650
V FRed S
kleintje_b
drsrob
Pivo (komt zeker na een verjaardagsfeessie)
Mini Mistress

En de lijst wordt langer en langer...kon ook niet uitblijven wegens het groeiende succes van de "Scheuren in de omgeving Zwolle-mega-party".


================================================================================
Special Note: een tweede kolom aanmaken voor wie er allemaal blijft slapen lijkt mij niet nodig, dus.....ik heb de geniale oplossing gevonden: de party-crew (de heren Chuck of was het Check...oh whatever....en Vuurstorm) gaat er vanuit dat iedereen blijft....kan het alleen maar meevallen als er één of meerderen besluiten niet te blijven....hoewel ik me dat niet kan voorstellen :P .......
Bovenstaande oplossing is niet in overleg met de party-crew opgesteld....helaas O-)
================================================================================

Voor wat goede, oude, nostalgie:
Scheuren in de omgeving Zwolle (1)
Scheuren in de omgeving Zwolle (2)
 
Laatst bewerkt:
hallo!
wat leuk zeg, deel 3.

Ik ben Nice, op zoek naar een stoere 600cc, ik volg je toppic al een poosje en vind het erg leuk. 8-)
Ik hoop dat dit net zo'n succes wordt als deel 1 en 2! :+
 
Ik wil ook van de partij zijn in Deel 3!

'ns kijken hoe lang het duurt tot dat deel 4 geopend moet worden
 
Ha , lekker deel 3 ook weer ontm**gt

Vandaag nog even heeeeeeeeerlijk wezen scheuren Leuk ritje gemaakt Ommen-Den Ham- Nijverdal- Holterberg- Luttenberg- Lemelerberg- Ommen. En natuurlijk nog even het nieuwe asfalt getest op het circuit tussen Ommen en Vilsteren Wat een strak asfalt, het is alleen maar beter geworden-----> terwijl de gemeente juist het racen daar wou tegengaan Nu heb ik tenminste weer lekkere stukken opgekrult rubber aan de uiteinden van de band!!!!!
kwas er vanmorgen ook ff wezen gummen , leuke blokjes midden op de weg

@ Johnny dvd = klaar , msn ?
 
Hoi Hoi Hoi ik ben er ook weer bij!!!!


PS: achtertandwiel wordt pas volgend jaar denk ik: zo lukt het ook wel redelijk...
 
Is er ook de mogelijkheid voor een beetje karaoke??

Aangezien ik nu ben benoemd tot smurf mag diegene het smurfenlied wel komen zingen :+ (he maarten :P )
 
Test 1,2,3 Test 1,2,3

Heeeey, deel 3 eindelijk geopend!!!!!!!!! :}

@Bizz: Karaoke-set is wel aanwezig op het feessie!
 
Is er ook de mogelijkheid voor een beetje karaoke??

Aangezien ik nu ben benoemd tot smurf mag diegene het smurfenlied wel komen zingen :+ (he maarten :P )

hmmz duzz .... dat moeten we maar eens ff zien :9

... waar heb ik men bolhoedje nou .... O-)

ah gevonden.

psschristybolhoed.jpg
 
Laatst bewerkt:
ach we zien wel zal vast wel goedkomen.

Maar ik heb nog wel wat smurfen nodig
tamara je neem je smurfen pakje wel ff mee heh O-)

wie bieden zich nog meer aan :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan