Scheuren in de omgeving Zwolle (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis De Bengel

MF veteraan
7 jul 2003
1.673
1
Heino
Daar is ie dan weer...deel 4 van het knal, scheur -en inmiddels ook in het bezit van een echte racecoureur in spé- topic voor de rijders uit Zwolle e.o.

En als dat nog niet genoeg is er wederom een feestje ter opening van deel 4 van het topic "Scheuren in de omgeving Zwolle".
Ofwel het feest waar iedereen op zit te wachten: de enige echte officiële 4e "Scheuren in de omgeving van Zwolle - breek de tent af- party".

De avond dat alles "uit" gaat: Zaterdag 5 maart 2005!!!!!!!!!!!

Dit feest zal gehouden worden op camping "De kleine wolf" in Ommen. Er bestaat de mogelijkheid om te overnachten (echt een aanrader), en er zal de volgende ochtend voor hen die zijn blijven slapen en niet meer misselijk zijn een ontbijtje klaar staan.

WIE O WIE KOMEN ER ALLEMAAL:
01. Vuurstorm
02. Chuck
03. Indorider
04. Nice
05. Firefox
06. Villie
07. Bizz
08. Deadeye
09. Dennis De Bengel
10. Pivo
11. JohnK6
12. Heinoosmotormeissie
13. Delvis
14. IKBENGEK
15. De Darter
16. StadsGuerilla
17. Ted
18. Enygma
19. Gixxer Superbike
20. Duivelinnetje
21. SL1000
22. drsrob
23. Daniel zx6r
24. V FRed S
25. Alwin1973
26. RoyR
27. Ertje650
28. svmarks
29. OlafOnline
30. Kwalijksaki

For updates: tsjek het linkie van Gixxer Superbike maar.

En ter ere van het 4e deel....maar ff snel een logootje in elkaar geknutseld.

full


Nostalgie? Geouwehoer zul je bedoelen:
Scheuren in de omgeving Zwolle (1)
Scheuren in de omgeving Zwolle (2)
Scheuren in de omgeving Zwolle (3)
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig dennis :} :} :} ,mis alleen een groene kawa :?
5 maart ben ik er bij en neem de slaapzak mee :+
 
Het update lijstje voor topic nummertje 4

MFZwolle feest

De avond dat alles "uit" gaat: Zaterdag 5 maart 2005!!!!!!!!!!!

Kopie van de orginele lijst van Dennis de Bengel

01. Vuurstorm
02. Chuck
03. Indorider
04. Nice
05. Firefox
06. Villie
07. Bizz
08. Deadeye
09. Dennis De Bengel
10. Pivo
11. JohnK6
12. Heinoosmotormeissie
13. Delvis
14. IKBENGEK
15. De Darter
16. StadsGuerilla
17. Ted
18. Enygma
19. Gixxer Superbike
20. Duivelinnetje
21. SL1000
22. drsrob
23. Daniel zx6r
24. V FRed S
25. Alwin1973
26. RoyR
27. Ertje650
28. svmarks
29. OlafOnline
30. Kwalijksaki

Update

toevoegingen

31. ZXR-750RR
32. Max247



Afzeggingen

07. Bizz
21. SL1000
25. Alwin1973
20. Duivelinnetje
16. StadsGuerilla
22. drsrob
26. RoyR
13. Delvis
12. Heinoosmotormeissie
18. Enygma
06. Villie
17. Ted
 
Laatst bewerkt:
*zucht*

voor iedereen die er niet op staat...balen...had je er maar bij moeten zijn....voor wie er op staat en niet er op had willen staan...balen...had je maar niet op een plek moeten gaan staan waar je gefotografeerd kon worden...voor degene die zijn motor mist...balen...dan heb ik geen foto van een rij motoren waar je motor op staat...

dusz... B|
 
*zucht*

voor iedereen die er niet op staat...balen...had je er maar bij moeten zijn....voor wie er op staat en niet er op had willen staan...balen...had je maar niet op een plek moeten gaan staan waar je gefotografeerd kon worden...voor degene die zijn motor mist...balen...dan heb ik geen foto van een rij motoren waar je motor op staat...

dusz... B|

gaan we regelen volgede tourtocht maar dan moet er niemand zeuren dat ze niet op de foto willen :D
 
Daar ben ik weer.. Meesten van jullie zullen mij niet kennen, heb ook niet vaak gepost. Volgde het nog wel, maar had niet zo heel veel zin in toeren na een klein uitstapje in de zomer vakantie met de motor in Italie (niets ernstigs maar toch.)

Deze week heb ik de Yamaha maar weer eens lekker uitgelaten en dat voelt toch wel weer heel erg lekker.

Ben dus ook van plan om van de zomer weer wat vaker mee te gaan met toeren. Enkele ken ik, anderen niet, daarom zal ik me maar ff voorstellen.

Ik heet dus Arlan... goh verassend :X en ik rij al een poosje op mijn Yamaha R6 rond. Ik kom net als Dennis en Motormeisje uit Heino.
Pff wat kan ik meer vertellen, de rest komt wel als jullie weer een keertje gaan toeren.

Groeten Arlan
 
*zucht*

voor iedereen die er niet op staat...balen...had je er maar bij moeten zijn....voor wie er op staat en niet er op had willen staan...balen...had je maar niet op een plek moeten gaan staan waar je gefotografeerd kon worden...voor degene die zijn motor mist...balen...dan heb ik geen foto van een rij motoren waar je motor op staat...

dusz... B|
:} :} :}
vind ik nou ook })
 
Heey Arlan, welkom hiero! Hoop dat je dit nieuwe seizoen weer wat meer zin hebt om te toeren! :]
Ik zag een link bij je staan van het HTS racing team, heb je daar ook nog een band mee?
 
Heey Arlan, welkom hiero! Hoop dat je dit nieuwe seizoen weer wat meer zin hebt om te toeren! :]
Ik zag een link bij je staan van het HTS racing team, heb je daar ook nog een band mee?

Thanks Villie

Ik ben er bijna 3 jaar actief mee bezig geweest. Ga nu met de stage lopen en afstuderen beginnen dus ben ik nu een beetje aan het afbouwen (helaas)
 
Thanks Villie

Ik ben er bijna 3 jaar actief mee bezig geweest. Ga nu met de stage lopen en afstuderen beginnen dus ben ik nu een beetje aan het afbouwen (helaas)
Heb jullie goed in de gaten gehouden dit en vorig seizoen. Is me opgevallen dat jullie een van de weinige teams waren die niet een keer bij mij uit is gevallen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan