Scheuren in de omgeving Zwolle deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Na een jaartje niet actief te zijn geweest op MF lees ik een tijdje stiekumpjes mee hier in t Zwolle topic. Sinds twee jaar woon ik in Kampen (I know... verkeerde kant van de IJssel blablabla) en vind het leuk om hier in de omgeving ook wat motorrijders te leren kennen. En misschien af en toe mee te rijden tijdens een ritje. Ben Stephanie, 25 jaar en rij op een zwarte R6 uit 2006, waar ik erg blij mee ben. Zal stoppen met alleen maar meelezen en zo nu en dan ook eens posten...

Groetjes!


@Aardbei... prachtige R1 :9~~

:W nice bike ;)
 
Ja als het weer een beetje goed is ga ik vanmiddag nog wel even een stukkie rijden nog meer?

jah zit er nog aan te denken om hem ff aan te trappen ma moet eerst nog ff nieuwe accu der in hangen en verder ook nog druk dagje dus weet niet in hoeverre het een echte rit word....
 
morge...... B| :Z
ben al een tijdje wakker, voetbal geweest. gisteravond veel te laat naar bed.
vandaag ga ik niet rijden, maatje komt zo en gaan we de voorvork van verse olie voorzien
 
Duidelijk minpunt is dat die VTR iedere keer op hem ging liggen ;) _O- :+

OOhhhh, das nie lief he !!


ben ik het niet helemaal mee eens.
ik heb dan wel geen RR maar wel een supersport.
en heb ook nog gewoon schaamranden en mijn kneesliders zijn nog onbeschadigt. (de beschadinging die erop zitten zijn van het ergens tegen aanstoten)

ik heb nog geen jaar mijn rijbewijs en heb dus nog niet echt het vertrouwen om mega plat te gaan of met mijn knieen probeer het asfalt te schaven.
kun je idd zeggen, leer eens maar rijden om een toermotor.
maar ik vind het model van een supersport mooi daarom heb ik er ook 1 gekocht.
ik vind niet dat je op een supersport altijd MOET planken. en overal kneiterhard MOET gaan trappen.

ik vermaak me prima op de motor zoals ik nu rijd. en wat de rest van mijn achterband of knieen vindt zal me een worst zijn.


Mijn verhaaltje over de schaamrandjes is uiteraard ook wel een beetje dik neergezet en met kleine knipoog MENSEN !!! ;)

En om even op jou post in te gaan, tuurlijk mensen met een voorliefde voor supersport machines moet je daar lekker op laten rijden!! En ook mensen die net zijn begonnen met motorrijden, ook prima als die direct op een ss/rr stappen.

Toch vind ik soms wel verstandig om bv. eerst een bandit/fazer/F`s etc te nemen... Hiermee bouw je ZOVEEL meer vertrouwen mee op, waarmee je altijd in je voordeel mee bent bij het overstappen op een RR/SS(of andere type machine)!!

Ik wilde er gewoon beetje mee aangeven waarvoor de machines zijn gemaakt!! Ik zit veel op de racefiets, hiermee ga ik ook niet de bossen in.. en met een mountainbike ga je niet non-stop over het asfalt fietsen!!


Ik ben weekendje naar der mannschaft *O*
 
hoeveel moeten we nog dan ?


nog een paar
full
 
12 of 13 zoiets...... maar anders gooit een MOD het nieuwe topic dicht alvorens deze nog niet vol is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan