Scheuren in de omgeving Zwolle deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer he Marco??
Ik wou dat ik dat was op die R1!

Die vent was lekker aan 't rijden, terwijl ik er nog maar 1x'tje op heb gereden :]

(Ik stootte mn vriendin al aan: "Kijk dat is dezelfde!").
 
Laatst bewerkt:
En over het schaamrandjes issue!!

Toerfiets, NO PROBLEMO als je iets wat schaamrandjes op je bandjes houd !! En wat sommigen als zeiden, als je alles al aan de grond rijdt en nog schaamrandjes overhoud zul je toch echt met schuurpapier de rest moeten bijwerken!!

Wat ik wel lichtelijk minder mooi/leuk vind om te zien, als mensen een DIKKE RR rijden.. en schaamrandEN van meerdere cm hebben, onbeschadigde kneepads, en vierkante achterband hebben.. persoonlijke mening hierover is, dat je dan op een verkeerde fiets rijdt// TIJD OM OVER TE STAPPEN NAAR IETS ANDERS !!

Voor de rest wil ik NIEMAND in een hokje plaatsen!! Ieder zijn ding !!

Ok, deels ben ik het wel met je eens. Wel ben ik het niet helemaal eens over je vierkante banden. Sommigen rijden wel zijn of haar banden vierkant omdat ze veel rechte km's moeten maken, mede vanwege ww verkeer, terwijl ze wel het uiterste uit de kan kunnen halen..
 
Ok, deels ben ik het wel met je eens. Wel ben ik het niet helemaal eens over je vierkante banden. Sommigen rijden wel zijn of haar banden vierkant omdat ze veel rechte km's moeten maken, mede vanwege ww verkeer, terwijl ze wel het uiterste uit de kan kunnen halen..

:Y

Maar voor de rest vind ik het verhaal van Joenes aardig kloppen...... ! :]
 
En over het schaamrandjes issue!!

Toerfiets, NO PROBLEMO als je iets wat schaamrandjes op je bandjes houd !! En wat sommigen als zeiden, als je alles al aan de grond rijdt en nog schaamrandjes overhoud zul je toch echt met schuurpapier de rest moeten bijwerken!!

Wat ik wel lichtelijk minder mooi/leuk vind om te zien, als mensen een DIKKE RR rijden.. en schaamrandEN van meerdere cm hebben, onbeschadigde kneepads, en vierkante achterband hebben.. persoonlijke mening hierover is, dat je dan op een verkeerde fiets rijdt// TIJD OM OVER TE STAPPEN NAAR IETS ANDERS !!

Voor de rest wil ik NIEMAND in een hokje plaatsen!! Ieder zijn ding !!


ben ik het niet helemaal mee eens.
ik heb dan wel geen RR maar wel een supersport.
en heb ook nog gewoon schaamranden en mijn kneesliders zijn nog onbeschadigt. (de beschadinging die erop zitten zijn van het ergens tegen aanstoten)

ik heb nog geen jaar mijn rijbewijs en heb dus nog niet echt het vertrouwen om mega plat te gaan of met mijn knieen probeer het asfalt te schaven.
kun je idd zeggen, leer eens maar rijden om een toermotor.
maar ik vind het model van een supersport mooi daarom heb ik er ook 1 gekocht.
ik vind niet dat je op een supersport altijd MOET planken. en overal kneiterhard MOET gaan trappen.

ik vermaak me prima op de motor zoals ik nu rijd. en wat de rest van mijn achterband of knieen vindt zal me een worst zijn.
 
Laatst bewerkt:
ben ik het niet helemaal mee eens.
ik heb dan wel geen RR maar wel een supersport.
en heb ook nog gewoon schaamranden en mijn kneesliders zijn nog onbeschadigt. (de beschadinging die erop zitten zijn van het ergens tegen aanstoten)

ik heb nog geen jaar mijn rijbewijs en heb dus nog niet echt het vertrouwen om mega plat te gaan of met mijn knieen probeer het asfalt te schaven.
kun je idd zeggen, leer eens maar rijden om een toermotor.
maar ik vind het model van een supersport mooi daarom heb ik er ook 1 gekocht.
ik vind niet dat je op een supersport altijd MOET planken. en overal kneiterhard MOET gaan trappen.

ik vermaak me prima op de motor zoals ik nu rijd. en wat de rest van mijn achterband of knieen vindt zal me een worst zijn.

Jeroenio verteld ook niet dat je dat moet ;)
Ik ken er ook zat die een schaamrand op de banden hebben met een mooi rulletje er naast.
Dus het zegt niks
 
ik heb nog geen jaar mijn rijbewijs en heb dus nog niet echt het vertrouwen om mega plat te gaan of met mijn knieen probeer het asfalt te schaven.


Ik denk ook niet dat hij dáár op doelt.

Er zijn ook zat mensen die wél al jaaaren rijden, maar een supersport benutten als ''toerbuffel''. Daarbij heb je ook genoeg fireblade/R1 enzvoort rijders die super sportief op hun fiets zitten, voor elke bocht overdreven gaan 'verzitten' en héél stoer hun knietje uit steken....... maar die ik met 35 PK prima kan bijhouden.......... _O- |(
 
Thanks..... Laatste jaartje in de 30-zone :/

*O* Gefeliciteerd!! *O*

:W Welkom!!

Altijd goed, meer vrouwen int topic! ;)

Haha tja ze zijn hier wel zwaaaaaaar in de minderheid... kom de twee dames (als ik het goed heb) mooi versterken :Y


Ai, de schaamranden kwestie blijft voor veel mensen een bigdeal hihi :X
Ik ben ook schuldig aan het in het bezit hebben van een supersport met schaamranden :o
Je hebt altijd baas boven baas... lef, afschuinen in de bocht, snelheid en remmen. Maar uiteindelijk stapt vrijwel iedereen met een racer met dezelfde instelling en beleving op de motor... en dat is lekker scheuren, toch? Maar dan op zijn of haar niveau, prima :) Heb ook echt niet de illusie dat ik die schaamranden compleet weet weg te rijden, maar een toerfiets.... echt niet! ;)
 
Laatst bewerkt:
ik zeg lekker doen waar je jezelf prettig bij vindt voelen!! ;)

tuurlijk heb ik wel zo mn idee bij de schaamranden... maar ach... ga er geen oordeel over geven... :)


trustuh! :W
 
@ hierboven (Stephanie en P-TA): mooi gesproken.. totally agree --> ik weet dat ik nog nooit uit m'n beestje gehaald heb wat erin zit, maar ambitie en rustig aan leren is altijd mooi en heel vermakelijk...

Misschien een wat rare vraag, maar bestaat er ook zoiets als net iets verder dan die schaamrandjes komen in een bocht? Het lijkt mij dat ik dan dat het niet lukt en ik eerst m'n motor aan het bijschaven ben of dat hij heel raar gaat doen in zo'n bochtje... >?
 
@tazz: mooie tijd! Iets van half 11 bij het tankstation van de IJsselhallen? Doen we eerst ff een bakkie. Lekker relaxed op de zondagmorgen. Ik wil rond een uur of 2 thuus wezen. Ik maak er een rustig rondje van. De eerste km's van een nieuwe gsxr 600 maken.....

Nog meer liefhebbers??

@Gertie: was het lekker om rond 0400 uur weer je bed uit te gaan?? Whahahaha, we willen feauteax zien!! Maar dan niet dat je net je bed uit was maar van het Multibouw raceteam!!
 
mogguh! :W

iemand nog wat slaap over..? kan nog wel wat gebruiken... :Z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan