Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 12)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben net weer van stukje rijden maar ik kan weer gaan poetsen :p er ligt nog wel behoorlijk wat pekel op de weg.

heb ook besloten dat ik niet meer voor de agv titech gothic rossi ga maar voor de shoei xr 1000 charpentier :9~

de shoei is toch een stapje beter dan de agv en ik vind het model van de xr 1000 gewoon erg mooi.

Ti-Tech%20Gothic%2046_White_3_4.jpg


dyn.php
 
ben net weer van stukje rijden maar ik kan weer gaan poetsen :p er ligt nog wel behoorlijk wat pekel op de weg.

heb ook besloten dat ik niet meer voor de agv titech gothic rossi ga maar voor de shoei xr 1000 charpentier :9~

de shoei is toch een stapje beter dan de agv en ik vind het model van de xr 1000 gewoon erg mooi.

[afbeelding]

[afbeelding]

nais! :}

inclusief zwart vizier zeker ;)
ben wel benieuwd wat jij daar nou voor moet neerleggen :Y :')

:W
 
Laatst bewerkt:
@rotjoch, mooi dinkie hoor :)


@ aardbei: hoest met de studie? of ben je al op weg naar winterberg ;)

:W

bleh, 't komt me de strot uit.
Gelukkig staat er geen druk op de ketel :/

Ik ga ff langs de lidl voor een geaarde stekkerdoos :P

ajoo! :W


edit:
Kheb tevens een laserrolmaat gekocht *D
Overigens heb ik geen idee wat ik er mee moet maar het ding ziet er wel gaaf uit :P
 
Laatst bewerkt:
hihi 888 km file ...

2e plaats grootste file ooit.
lente in nederland is nog ff geduld hebben

en degene die vanmorgen om 6 uur op een motor zaten :} helden :}
het gleed wel met 195 slicks op de auto :$
 
:o

holy macaroni!

"80% kans op droog weer met temperaturen (ruim) boven normaal."

Ok, dinsdag en woensdag zit ik de hele dag aan mn motor vastgeklampt :P

idd! *O*

denk dat ik de middagen maar vrij neem en alvast met de motor naar mn werk ga die dagen

:X :')
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk weertje vandaag.
Maar ik zag dat het goede weer onderweg is *O* .
De demo dagen zullen wel volledig in het water vallen (als die nog door gaan).
80% kans op regen :o.

Aardbei winterberg ?, op de lange latjes :?
 
Laatst bewerkt:
@ yeti ik ben zelf ook benieuwd :p maar bij de agv scheeelde het niet veel

zondag ook nog in de sneeuw en en regen gereden en ook nog bij een vriend langsgeweest.. heeft die ook nog 2 fotos gemaakt toen ik me regenpak aanhad en me oudste laarzen :+

wat een combi :p kawa laarzen op een honda

image028iy6.jpg


image029fs6.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ yeti ik ben zelf ook benieuwd :p maar bij de agv scheeelde het niet veel

zondag ook nog in de sneeuw en en regen gereden en ook nog bij een vriend langsgeweest.. heeft die ook nog 2 fotos gemaakt toen ik me regenpak aanhad en me oudste laarzen :+

wat een combi :p kawa laarzen op een honda

[afbeelding]

[afbeelding]

haha _O-

helmpje hangt toch op die display vlakbij de koffie automaat :?

en wel een vet regenpak trouwens! miss ook nog wel wat voor mij :Y jullie hebben vast en zeker ook wel alpinestars regenkleding?

:W
 
Laatst bewerkt:
Je moet er hier wel heel snel bij zijn om in het begin van de topic te staan.Na ja volgende keer beter. Ziet er in ieder geval erg goed uit. Volgende week misschien lente. Kunnen we dan eindelijk rijden??
 
Je moet er hier wel heel snel bij zijn om in het begin van de topic te staan.Na ja volgende keer beter. Ziet er in ieder geval erg goed uit. Volgende week misschien lente. Kunnen we dan eindelijk rijden??

Lijkt inderdaad redelijk weer te worden 8-)

Morgen lijkt het ook nog wel te doen opzich... gelukkig alleen 's ochtend les })




:W
 
Je moet er hier wel heel snel bij zijn om in het begin van de topic te staan.Na ja volgende keer beter. Ziet er in ieder geval erg goed uit. Volgende week misschien lente. Kunnen we dan eindelijk rijden??

Je kunt altijd vermeld worden in de beginpost hoor :Y
Als je een fotootje hebt kan ik em er wel ff bij zetten.

Ik hóóp dat het mooi weer wordt!
Want dan gaat er iig goed gereden worden *D
 
Laatst bewerkt:
damn het gaat echt snel met die topics :P.
en tis inderdaad wachten op mooi weer maar ook op een motor damn wat jeukt het al in de handen maar goed nog steeds niet echt wat gevonden. blijven afwachten dus.......
 
damn het gaat echt snel met die topics :P.
en tis inderdaad wachten op mooi weer maar ook op een motor damn wat jeukt het al in de handen maar goed nog steeds niet echt wat gevonden. blijven afwachten dus.......

zx-7r niks voor jou?

Er staan nog enkele hele vette te koop :)

1206486350-230.jpg


van zx7-arnold :9~ niet te koop :(
1206486364-420.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou......Ik snap die mooi weerrijders wel. Kolere! Ben net terug van mijn werk. De weg Heerde Hattem ging nog wel..... Tot in Hattem, een grote spiegel tot aan de ijsselbrug. Lekker hoor met zweet in je bilnaad rijden naar huis.........................

Maar ik zag dus net dat het weer volgende week beter gaat worden *O*
 
Nou......Ik snap die mooi weerrijders wel. Kolere! Ben net terug van mijn werk. De weg Heerde Hattem ging nog wel..... Tot in Hattem, een grote spiegel tot aan de ijsselbrug. Lekker hoor met zweet in je bilnaad rijden naar huis.........................

Maar ik zag dus net dat het weer volgende week beter gaat worden *O*

Ik las op mf ook dat er iemand op de snelweg op zn plat was gegaan ivm plotse sneeuwval. Hij reed gewoon rechtdoor en toen begon het te glibberen.
Dus dat is goed oppassen.

Hopelijk is dit weer snel weer pleite :)

Ja dat zijn echt schitterende fietsen :9~~

:^
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan