Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 19!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Ted"]denkt ook zich niet in te kunnen houden als dit weekend het wat langer droog lijkt te blijven :X[/me]
Dan maar die drempels, rotondes, flitskasten, laserteams, zondagsrijders (ook op zaterdag) en gaten in de weg voor lief nemen :P

Ben niet bij de bruiloft-tocht, doordeweeks moet ik werken OF zit ik in het buitenland EN/OF ben ziek, maar toch uiteraard een fijne dag gewenst *O*


Nog 50 postings, dan zit dit topic weer vol ....

Beste onofficiele topicstarter, staat de volgende OP al klaar ? O-)
 
Laatst bewerkt:
Hello boys, hardstikke bedankt alvast voor jullie moeite i.v.m. vrij nemen/regelen etc.

Dit is de lijst tot nu toe :

MesonyX Zeker
Ectholian Zeker
Piet Zahut Zeker
Bandiet600 Zeker
Senny01 Zeker

P-TÀ OVB
R-Ace OVB
KuiMart OVB


@ De rest hopelijk zijn er nog meer liefhebbers. Eventueel aaneensluitend kunnen jullie er nog een motortourtochtje aan vast plakken !!???

Deze mensen heb ik nog niets vernomen i.v.m. zeker te kunnen :

Dubb-b
Ectholian
aardbei
patrick teggelove
fransli
Ectholian
Rambabbel

Ben er bij!! Vandaag geregeld ;)
 
hallo
ik wist niet dat voor dld een typegoedkeuring certivicaat moest hebben.
ik heb de deccibeller een half jaartje terug gekocht voor mijn uitlaat omdat ik niet wou dat de buren er over gaan zeuren, en dat is met de rede dat ik altijd weg ging om half zes s ochtends
en daar bij heb toen geen certivicaat bij gehad
want ik wist niet dat het moest.
wel of niet een certivicaat, voor mijn oldsckool gixxer mischien dat jullie mij dan er bij kunnen helpen want jullie zijn er makkelijker in dan mij met computer .
ik ben er altijd maar mee aan prutsen en als hij het doet dan weet ik niet meer hoe ik het heb gedaan lekker slim dus


Ik hoor het alweer hier: je bent even weg en het gaat meteen over stillere uitlaten!
Ik kan dat helaas niet goedkeuren :P

Hoeist hier verder?! Erik een beetje gelukkig in Meppel?
Bevalt de 10 MJ? Stanley gaat trouwen? Remco heeft nog steeds een laffe Opel? :+

Van t zomer zal ik de brommer eens meenemen naar mn ouders, dan kom ik weer een rondje meeknallen!
 
Laatst bewerkt:
*****UPDATE*****


Hello boys, hardstikke bedankt alvast voor jullie moeite i.v.m. vrij nemen/regelen etc.

Dit is de lijst tot nu toe :

MesonyX Zeker
Ectholian Zeker
Piet Zahut Zeker
Bandiet600 Zeker
Senny01 Zeker
Rambabbel Zeker

P-TÀ OVB
R-Ace OVB
KuiMart OVB
Sticky Steve OVB
patrick teggelove OVB


@ De rest hopelijk zijn er nog meer liefhebbers. Eventueel aaneensluitend kunnen jullie er nog een motortourtochtje aan vast plakken !!???

Deze mensen heb ik nog niets vernomen i.v.m. zeker te kunnen :

Dubb-b
aardbei
patrick teggelove
fransli
 
[me="Ted"]denkt ook zich niet in te kunnen houden als dit weekend het wat langer droog lijkt te blijven :X[/me]
Dan maar die drempels, rotondes, flitskasten, laserteams, zondagsrijders (ook op zaterdag) en gaten in de weg voor lief nemen :P

Ben niet bij de bruiloft-tocht, doordeweeks moet ik werken OF zit ik in het buitenland EN/OF ben ziek, maar toch uiteraard een fijne dag gewenst *O*


Nog 50 postings, dan zit dit topic weer vol ....

Beste onofficiele topicstarter, staat de volgende OP al klaar ? O-)



Jammer TED.

En ik ben ook al druk bezig met het vullen van ons topic !
 
Laatst bewerkt:
hey daan. Vlak voor einde topic is hij ook nog ff aanwezig. Heb pas 80 km met de fantastische 10 mogen rijden in december. Wat ik daarvan kan zeggen is: vet!!! Zeer benieuwd hoe ie met droog weer en warme banden rijdt. Ja neem je motor maar eens mee voor ritje. Alles goed verder?
 
Idd... zodra ik m'n koeienhuidje heb en het mooi weer is, laat ik carmen wel ff een mooie pica schieten :) Weet ze alleen nog niet... haha

Hûh? Bij jou ook al, ik begreep dat ze de hele mf038 clan ging doen.... Vorig jaar deed Gertie dat, nu mag hij ook eens op de foto..... Maar wat je zegt, dat weet ze zelf ook nog niet maar nu wel denk ik... O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al druk bezig voor een nieuw topic.


Graag een MAIN-PICTURE voor ons topic leveren, voor diegene die een mooie hebben.

(evt andere voorkeuren kun je nu ook gelijk aangeven)
 
Laatst bewerkt:
[me="Ted"]denkt ook zich niet in te kunnen houden als dit weekend het wat langer droog lijkt te blijven :X[/me]

Hmmm weet niet waar jij de weersverwachting weg hebt, maar bij die van mij lijkt het niet heel veel goeds...
Mocht het wel wat beter weer zijn morgen dan trap ik hem ook nog wel ff aan denk ik :]


:W
 
Ik zou zeggen,...... ga zondag maar lekker rijden.... Pleur en dan meteen ook ff wat motorshampoo overheen..... 12 mm regen voorspeld.
 
@ William

na een weekje smorgens ff op tijd eruit en de xenon goed uitgeprobeerd kunnen hebben bevalt het hardstikke goed:)



maar nu lijkt het mij wel wat om die ook in de motor te bouwen..
iemand van hier daar ervaring mee..?? (..vast wel toch??)

Martin
 
Kheb em er tussen gezet.

Waar ik nog meer op doelde is bijvoorbeeld een mooie openings foto.
IPV die Soes met die POES !

Even voor de rest : ik heb al een topic klaar liggen...... wachten is totdat deze vol is!!!
 
Laatst bewerkt:
@Martin in de motor is hetzelfde als in de auto bouwen, alleen dan maar 1 ballast en lamp :) Het netjes en stevig wegwerken van die ballast is de kunst altijd en per motor verschillend ...
 
Kheb em er tussen gezet.

Waar ik nog meer op doelde is bijvoorbeeld een mooie openings foto.
IPV die Soes met die POES !

Even voor de rest : ik heb al een topic klaar liggen...... wachten is totdat deze vol is!!!


wat openingsfoto betreft die moeten we vant zomer maar is maken als grote groep,
oftewel als echte MF038-A28 als je snapt wat ik bedoel..
niet 1 iemand specifiek int spotlight zetten..
gewoon een x als een grote groep bij mekaar is..

Martin
 
@Martin in de motor is hetzelfde als in de auto bouwen, alleen dan maar 1 ballast en lamp :) Het netjes en stevig wegwerken van die ballast is de kunst altijd en per motor verschillend ...



lekker aparte post er van maken(A):P
maar ik bedoelde meer of iemand er ervaring mee heeft met die kappen er af te halen en het goed bevestigen van zown ballast in de motor want dat moet al helemaal goed vast zitten 8-)

Martin
 
wat openingsfoto betreft die moeten we vant zomer maar is maken als grote groep,
oftewel als echte MF038-A28 als je snapt wat ik bedoel..
niet 1 iemand specifiek int spotlight zetten..
gewoon een x als een grote groep bij mekaar is..

Martin

er moet wel *ergens* een grote groepsfoto zijn... gemaakt bij de Mac Noord, toen we naar een Mega Meeting gingen :)

maar daar staan ook heel wat mensen op die ik niet ken, en misschien nooit hier komen. en sowieso staan alle "nieuwe" MF-Zwollenaren er niet op... misschien leuk om met de seizoensopeningstourrit (wanneer was die ookalweer?) een groepsfoto te maken :)
 
er moet wel *ergens* een grote groepsfoto zijn... gemaakt bij de Mac Noord, toen we naar een Mega Meeting gingen :)

maar daar staan ook heel wat mensen op die ik niet ken, en misschien nooit hier komen. en sowieso staan alle "nieuwe" MF-Zwollenaren er niet op... misschien leuk om met de seizoensopeningstourrit (wanneer was die ookalweer?) een groepsfoto te maken :)

Helemaal mee eens !!! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan