Scheuren in de omgeving Zwolle deeltje 25: JUBILEUM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmorgen allemaal......


KOUWE KLAUWENRIT WINTER 2010/2011

ZATERDAG 22 JANUARI 2011. Begin 11.00 uur bij TT-Motoren.


1: Piet Zahut
2: Miss2
3: Marten 79
4: Wizzard 82
5: Wilde Rik
6: Snelwagen
7: Faster

Onder voorbehoud:

Kuimart
Bandiet600
GSX-Zwolle
Ybuddie
BubbaNL
Kajotan
XBR-man
Mike Klepke

Jullie zullen zonder mij op pad moeten. Die zaterdag moet ik werken........... :$ :$
Ik ben dan uiteraard op de zaak die dag en zal jullie rijkelijk voorzien van koffie en/of thee......... Alleen meerijden op die dag is er helaas voor mij niet bij. Laat even weten wie er allemaal wel willen gaan, dan zorg ik voor wat lekkers bij de koffie.

Gertie

Helaas... Ik gok het er niet op met mijn motor ivm carb-icing. Daarnaast ga ik naar de motorbeurs in het hoge noorden...
 
Afgelopen dinsdag kreeg ik onderstaande mail:
Date: Tue, 4 Jan 2011 17:58:31 +0100
From: andre_anerta@yahoo.de
To:
Subject: Informatie aanvraag voor aangeboden motor via BikeNet Forum op BikeNet.nl
Informatieservice van BikeNet.nl
Van: andre_anerta@yahoo.de
Naam: andre
Bericht: Hello Get back to me if the bike is still for sale with your last price and the photo

Ik mail gisteren terug:
Hey Andre,




My bike is still for sale. The mininum price is €1700,-.
I add a few photos of my bike.
I hope to hear something back from you.

Greetings,

Bert


Vandaag krijg ik het volgende terug:

Hello
Thanks for the reply and the payment will be issue to you in responsible of my client in BANK DRAFT if this ok by you i will like to know the name you will like to be on the (Draft) alongside your contact address with your phone number as well also i will like to let you know that you don't have to border about the pick up of it, cause i have a local shipping agent that will come for the pick up it at your place after the transaction is done
Regards



Ik denk dat het geen echte zuivere koffie is.... (?)

OVB komt Mehmet maandag kijken.... ben benieuwd :Y


op zo'n soort manier mijn cbx 550 verkocht via e-bay. , aan een japaner die in frankrijk woonde en voor zijn baas in japan (via hem liep het mailcontact) cbx en zocht door heel europa....

na wat moeizaam mailcontact op zijn engels een datum afgesproken en hij kwam hem ophalen met een vrachtwagentje uit frankrijk, motor ging naar r'dam , in een container voor japan...

alles moest eraf, de topkoffer de benzine eruit.... wwerd wel netjes contant betaald
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal :W
Over dat geen goedemorgen etc zeggen, als ik op mn werk ben zeg ik ook goedemorgen tegen mn collega's. Hetzelfde als hallo of doei, dat noemen ze hier 'sociaal gedrag'.

Maar goed, ik kom dan ook uit Kampen en die zijn sowieso al anders :+

Ja, daar vieren ze tenminste een mooie kerst op straat !
Kan Zwolle nog wat van leren...
 
Kauweklauwenrit? :Y Zolang er geen gladheid is dan ben ik van de partij!!



Wel jammer dat de MF038 opa niet meekan....

Kopen we met z'n allen toch een mooit tiesjurtje voor hem!
x2_40de72b

Zetten we er alleen ff onder de tekst: omdat ik moet werken......
 
Vandaag ook voor het eerst weer een stukkie gereden, even naar Zwolle-zuid en terug geweest.
Was al bang dat hij niet wilde starten, omdat ik hem niet aan de druppellader ofzo heb. Accu gewoon erin laten zitten, en na 2 maand binnen 5 seconden starten!
Er ligt bij de Hessenpoort wel boel zooi op de weg, veel kleine 'scherven' ijs!
Het was koud, maar wel weer ff lekker! :)
 
hebben die gene die nieuwe banden hebben besteld ook een adresje om ze om te leggen.....???

ik heb anders wel een adresje die banden monteert voor 10 euro op een losse velg.


en lullen we vanavond dit topic ff vol :? :?
 
Laatst bewerkt:
Volspammen?!?!?!
Die bandjes, waar zijn die besteld dan? En scheelt dat veel met de ''nederlandse'' prijzen? (ga er maar vanuit dat het uit 't buitenland komt?). Ergens dit jaar moet mijn achterband d'r ook aan geloven......
 
Volspammen?!?!?!
Die bandjes, waar zijn die besteld dan? En scheelt dat veel met de ''nederlandse'' prijzen? (ga er maar vanuit dat het uit 't buitenland komt?). Ergens dit jaar moet mijn achterband d'r ook aan geloven......

Ik heb goede ervaring met

www.motorbandenmarkt.nl
www.mopedreifen.de

En volgens mij kwamen deze banden van:

www.rodamoto.es
 
zeelandbanden.nl is ook erg goedkoop en heb ik goede ervaring mee.


die zijn ietsies duurder dan rodamoto maar niet veel,
heb ik nu ook een achterbandje van op liggen en ook goede ervaringen mee.
ook een dotcode die nog niet zo oud was..
 
Volspammen?!?!?!
Die bandjes, waar zijn die besteld dan? En scheelt dat veel met de ''nederlandse'' prijzen? (ga er maar vanuit dat het uit 't buitenland komt?). Ergens dit jaar moet mijn achterband d'r ook aan geloven......


kom op dan..
hij moest nog vol..
en ik peert hem zo dus kan ik niet meer helpen vanavond...
 
Kajotan; heb je geen bericht gekregen dan..?

Als het goed is had Piet Zahut iedereen een bericht gedaan over het bestellen van banden in het buitenland... en scheelt dit? JAZEKER!!! :Y
 
Kajotan; heb je geen bericht gekregen dan..?

Als het goed is had Piet Zahut iedereen een bericht gedaan over het bestellen van banden in het buitenland... en scheelt dit? JAZEKER!!! :Y

Ik weet van niks... :z
Misschien heeft hij het toen hier in het forum gedaan? Ik ben natuurlijk tijdje afwezig geweest...... Maar niet via PM ofzo!

Maar noem is wat prijzen dan? Wat koste het nu, en wat kost het bij Kalsbeek oid?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan