Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanavond in Heino bij de rotonde de verbouwd wordt bij Seine Meubelen

2 kawa's een 600 en een 400 geloof ik
ik kwam jullie tegemoed op dat noodstuk asfalt (in koekblik btw ;( )
 
Jep! Dat was ik samen met mijn broer Aardbei :W

full


grappig zeg :W
 
he gasten. Meestal rijd ik rond amsterdam maar aangezien mijn ouders in genemuiden wonen lijkt het me ook wel eens leuk om eens een keer bij jullie aan te haken.

Waar trappen jullie meestal af?
 
mbt ritje van as zaterdag vanaf mac zwolle noord....

ach tis begonnen met klein cluppie van lui die afgelopen jaar jaren net geslaagd waren waren.

meestal lekker toertempo, paar uurtjes en ook ff peuken of terrasje

dus wie zin heeft..........

greets duc :Y _O- :W
 
"nieuw cluppie" om 5 uur bij de mac donald zwolle noord as zaterdag (zie mn eerdere post via steven gekopieerd op page 3)

greets duc :Y _O- :W
 
dag allemaal

mijn motor is ook weer rijklaar!
zo rond de tweede week van juli kan ik waarschijnlijk een keer mee scheuren/touren!
ik rij trouwens een gs500e, en ben nog wel op zoek naar een demper.

full
 
Laatst bewerkt:
sorry, ga er altijd vanuit dat er op zondags gescheurd word...!

aankomende zondagmiddag wil ik wel een leuk ritje rijden? wie hebben nog meer zin om bij de ijsselhallen te verzamelen?? uurtje of 13.00 lijkt me wel een leuke tijd. dan is de pils van zaterdagnacht er wel weer een beetje uit ;)
 
ik ben vervloekt lijkt t wel...telkens als het wel mooi weer is in een weekend is dat weekend tig weken terug al geclaimd B|

maar bier & bbq's maken een boel goed :+
 
Ik ga zo mijn nieuwe motor ophalen en dan gelijk zondag een toerrit van het werk. En aangezien het een nogal exteme motor is(om de 3000 km olie verversen en kleppen stellen) ga ik niet teveel grote toerritten rijden anders was ik nog wel ff langsgekomen. :Y
Veel plezier verder voor degene die gaan. *O* :W
 
sorry, ga er altijd vanuit dat er op zondags gescheurd word...!

aankomende zondagmiddag wil ik wel een leuk ritje rijden? wie hebben nog meer zin om bij de ijsselhallen te verzamelen?? uurtje of 13.00 lijkt me wel een leuke tijd. dan is de pils van zaterdagnacht er wel weer een beetje uit ;)
wel 13:00 wordt niks....14:00 iemand :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan