Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een losse Dainese rugprotector erbij gekregen. Is het nu de bedoeling dat ik die rgprotector omdoe en vervolgens mijn pak aantrek? heb het tuurlijk al een keer geprobeerd maar dat ding gaat schuiven en kan niet zeggen dat ik het ideaal vind....

Een losse protector met hengsels? Je moet hem wel aan je lichaam kunnen bevestigen zodat hij niet kan schuiven. Wellicht is het zo'n protector die in het pak bevestigd kan worden :?
 
Hallo allemaal, ben net weer terug van vakantie en moet helaas gelijk afzeggen voor de ijsselmeerrit. Ik hoorde al wel is rare geluiden van mijn motor komen en de dag dat ik op vakantie ging ben ik nog snel even langs ttmoteren geweest.

Nu is dus of een lager van mijn achterwiel kapot of 1 van de rubbers, en op dit moment staat het ijzervezel op mijn achtervelg (ijzervezel is of van de lager of van de ketting of tandwiel die nu enorme speling hebben denk ik)

Ik heb net ttmotoren weer even gebeld en die kunnen mij maandag pas verder helpen als de chef werkplaats er is.

Dus helaas kan ik niet mee en zit ik even zonder motor, als die gemaakt is toer ik weer gezellig mee :]
 
Ik ga vanavond flink stappen, maar toch denk ik er morgen wel te zijn om half 11. Mocht ik er om tien voor elf nog niet zijn, ga er dan maar vanuit dat ik niet kom. Maar ik ga het proberen!!
 
Ik proef een langzame afzegging :+

Nee, ik ga het echt proberen, maar mijn ervaring is dat ik heel goed ben in door een wekker heen slapen!! Ik wil echt heel graag mee, maar ja ik slaap niet thuis, dus het word nog moeilijk met een onbekende wekker :P En ik vind het zo zielig als jullie op mij staan te wachten terwijl ik nog in bed lig.
 
[trekkend aan een touw]

Chuck check *chack*

chuck die nu op z'n rug ligt omdat het touw knapte...
 
allemachtig Villie, dat is ff een spannend moment geweest, gelukkig dat je nog heel bent.

En wat morgen betreft, ben ook aanwezig.
 
He Firefox, kloten zeg van je motor, zul je natuurlijk altijd zien dat het op zulke momenten misgaat ;( . Hopen dat het meevalt....

@Villie, mazzel dat je er nog zo goed vanafgekomen bent zeg. Was het toevallig ergens bij Hoogeveen in de buurt ?? Sprak namelijk vanmiddag een rijschoolhouder uit die buurt en die vertelde me dat het daar op 2 punten altijd uitkijken was met dit weer ivm vrachtwagens en waterverplaatsing icm spoorvorming ed. Misschien dat jenog iets kunt proberen bij wegbeheer oid ivm slecht onderhouden wegdek........(ik gooi ook maar een balletje op hoor)
 
Laatst bewerkt:
He Firefox, kloten zeg van je motor, zul je natuurlijk altijd zien dat het op zulke momenten misgaat ;( . Hopen dat het meevalt....

@Villie, mazzel dat je er nog zo goed vanafgekomen bent zeg. Was het toevallig ergens bij Hoogeveen in de buurt ?? Sprak namelijk vanmiddag een rijschoolhouder uit die buurt en die vertelde me dat het daar op 2 punten altijd uitkijken was met dit weer ivm vrachtwagens en waterverplaatsing icm spoorvorming ed. Misschien dat jenog iets kunt proberen bij wegbeheer oid ivm slecht onderhouden wegdek........(ik gooi ook maar een balletje op hoor)
Nee, was bij Tynaarlo in de buurt. Was waarschijnlijk idd aquaplaning. ben nu wel van m'n schaamranden aan de rechterkant af. Op een iets te overtuigende wijze helaas :X

Vandaag weer de hele dag thuis gebleven in de hoop dat HMM vandaag langs zou komen, maar helaas..... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan