Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, was bij Tynaarlo in de buurt. Was waarschijnlijk idd aquaplaning. ben nu wel van m'n schaamranden aan de rechterkant af. Op een iets te overtuigende wijze helaas :X

Vandaag weer de hele dag thuis gebleven in de hoop dat HMM vandaag langs zou komen, maar helaas..... ;)

Tja HMM was heel gezellig mee met het rondje IJsselmeer. Met het betere gezelschap :P :P O nee, dat klinkt wel heel gemeen. Sorry villie, volgende keer beter, deze week Heinose pompdagen, kom je dan maar een avondje langs
 
Gefeliciteerd! Piccie :? Specs :?

bedankt voor het lenen van de Theorie A CD-Rom
lenen?? kun je gewoon houden :P

GSX-R 600 uit 2000 met 19000 op de teller
Een beetje brakke foto:
mnsoes.jpg
 
Het was vandaag een lekker ritje. Alleen jammer dat de topicstarter de route van het rondje ijsselmeer vandaag niet goed voorbereidt had ;) Volgende keer nog meer bochtenwerk en minder snelweg/steedsmaarrechtdoorweggetjes. Maar dit heeft als nadeel dat we nog eerder moeten vertrekken en ik denk dat dat een probleem wordt.
 
Was leuk :] tochtje vandaag, heb me best vermaakt in het goede gezelschap....
Zijn die fotoos die je gemaakt hebt digitaal Gixxer, zo dan dan add posten.... :)

Wanneer gaan we weer rondje doen???? Ok, kleiner rondje vind ik ook wel best...

Idd DdB, shame on you........maar ja was ook kwestie van laksheid dat ik niks uitgezocht had...
 
ijsselmeer.jpg

mensen hier een voorproefje voor alle orginele voeg me maar ff toe op msn
men msn staat in men profile
(maybe ook makkelijker om te overleggen bij twijfel over het weer voor een avond toerrit)
 
vond het eerste deel super, het tweede deel ietsie onvoorbereid... :X
volgende keer beter!

@Deadeye: SUPERBIKE!!!!
 
Laatst bewerkt:
Thanx! (ook namens Melanie natuurlijk)

Vette bike heb je gekocht hoor :}

Ik ga weer terug naar de groene 'long necks'....Proost....Chuck :+
daar is ie weer......chuck aan de longneck........chuck, chuck, chuck en weer een flesje leeg 8-)

Dames en heren bedankt voor een gezellige dag.... :}

@deadeye......koop nou gewoon zo'n mooie blèrpijp...bij zo'n vette fiets hoort dat gewoon... :]
 
Maandagochtend en het eerste wat je *checked* is natuurlijk MF en er viel weer heel wat te checken.....nice de darter...very nice.... ;)

Mooi toerritje gisteren!

En weer een superbiker in ons midden!!mooie bike deadeye :} :}
 
Op dit moment zijn de mod's druk bezig topics groter dan 2500 reply's af te sluiten, dit omdat de bleek dat dergelijke grote topics niet bepaald bevordelijk bleken voor de prestatie's van de server.

Het blijkt dat sommigen vaste bezoekers uit deze grote topics er erg veel waarde aan hechten dat "een van hen" ipv zomaar een moderator het nieuwe deel 2 van "hun"topic opend.

Deze zal straks dichtgaan, wie opent "Scheuren in de omgeving Zwolle 2"......????

(zet er even een linkje in naar dit "oude" topic zodat deze altijd snel terug te vinden is.)
 
Lijkt me een klusje voor dennisdebengel aangezien hij de topicstarter is...

Nieuwe regel: iedereen die een nieuw topic opent voor zwolle: rondje bier :P
 
Zijn er al MF-ers die zin hebben in een feestje :P :P :P ???? "5000e post-party" of zoiets, met overnachting op de camping. Degene die de afgelopen keren geweest zijn weten wat ze kunnen verwachten. Het feessie zal wel in Oktober gehouden kunnen worden.

als we de 5000e post willen halen moeten we wel een beetje opschieten, want dit topic wordt gesloten

ja, ik ben vandaag lekker optijd thuis (1e werkdag na de vakantie)
 
Laatst bewerkt:
He Firefox, kloten zeg van je motor, zul je natuurlijk altijd zien dat het op zulke momenten misgaat ;( . Hopen dat het meevalt....

Mooi dat iedereen plezier heeft gehad met de ijsselmeerrit.

@deadeye... zeeeeeer mooie motor.

En een feestje is altijd leuk, dus dat lijkt mij een goed plan.

Als bijlage nog even een piccie van mijn kapotte achtewiel lager, de helft van de kogeltjes missen al.

Bijlage: lager.jpg
 
Ik had de foto eigenlijk expres niet met [ímgatt] erbij gezet, ik dacht dan kunnen alleen de geinteresseerden er even op klikken mochten ze het willen zien :)

Maar zo komen we natuurlijk wel sneller bij de 5000 posts ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan