Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wel samen met Dennis en Huub en nog een maatje van ons wezen :] .
Ben net thuis was wel weer lache alleen jammer dat het zo vroeg donker is
ach ja in het donker rijden heeft ook wel wat *D

En waar was Buis ????????

euh.......niet gekeken op internet....ik was op een beurs.
En zaterdag heb ik een beun klusje. Misschien latur op de middag.
 
Laatst bewerkt:
Zondag zijn de finale races op Assen. ONK, Ik ga erheen met een groep maten. Oa voor Serco Racing team uit lemelerveld, mijn baas sponsert ze en dus heb ik vrijkaarten.. Errug gezellig hoor.

En Huubje, donderdag had ik helaas geen tijd maar het was wel leuk dus??

Beter trouwens dat er steeds meer Duc rijders hier komen :)
 
tuurlijk heb ik zin om een keer mee te gaan..... :]

Wie weet wordt het nog gezelliger met een vrouw erbij............... :r


duuclady
 
heb een monster dark 600 en heb hem nu anderhalf jaar en 19.000km op de teller staan.

Voor die tijd japanners gehad maar tja.... Ducati he....

Zelfs een tattoo laten zetten met de naam Ducati (op mijn arm) voor verdere vragen te ontwijken *D *D *D

duuclady
 
kan helaas vanavond niet...heb er trouwens wel zin in waarschijnlijk één van de laatste mooie dagen...als het van de week nog een beetje weer is ben ik wel weer van de partij
 
was knetter druk opt klaverblad zondag ,diverse cameraas waren aanwezig dus volgend keer gaan jullie ook maar eens mee ,kijk maar ff bij topic apeldoorn ,mooie plaatjes allemaal
 
zondag ga ik naar Gent is een ducatiweekend en zondag is ducatimonster vlaanderen er ook dus vele mooie monsters te zien.

Nog liefhebbers die vanaf zwolle/Wezep mee willen

duuclady

he je had ook al eerder gepost :? had ik helemaal nie gezien |( ben altijd wel in voor een ducati treffen...maar helaas nu te laat...was er nog wat te beleven daar??
 
zo lui, mooi klote weer vandaag. Als het morgen weer zo is ga ik de motor nog ff poetsen. Erg hard nodig.

Mocht het wel goed weer zijn gaat er dan nog iemand rijden morgen?? Ben vrij dus tijd genoeg.
 
zo lui, mooi klote weer vandaag. Als het morgen weer zo is ga ik de motor nog ff poetsen. Erg hard nodig.

Mocht het wel goed weer zijn gaat er dan nog iemand rijden morgen?? Ben vrij dus tijd genoeg.


Wat later in de middag was het hier wel goed te doen. Kan pas na vrijdag weer rijden. Olie en filter zijn hard aan vervanging toe...



poetsen helaas ook hard nodig
 
nee, jammer. Wordt mij te laat. volgende keer beter. Kunnen we anders niet eens in Raalte starten??? Aangezien er ook wel veel mensen uit Raalte komen :)
 
nee, jammer. Wordt mij te laat. volgende keer beter. Kunnen we anders niet eens in Raalte starten??? Aangezien er ook wel veel mensen uit Raalte komen :)

Is goed!! Zeg maar hoe laat en waar.

Net nog even gereden: KOUD!!! BRRRR...... :+
Pas op voor trekkersporen!!!! veel troep op de wegen!!!! :(
 
Op woensdag 24 september 2003 19:58 schreef chuck het volgende:Net nog even gereden: KOUD!!! BRRRR...... :+

Jij bent verwend door het mooie weer.... :+

[me]Dennis De Bengel heeft het ook een stuk kouder op de motor en voelt zich een beetje een mietje[/me]
 
wie gaan er allemaal mee naar de italiaanse dag in almelo 4 oktober??

zie ook klikkerdeklik

zag dat Kroesie en duuclady al wel zin hadden igv redelijk weer...ik sluit me hierbij aan
 
Op 27 sep is er een "vroege vogeldag" bij TTmotoren in Zwolle.
Gaan daar nog mensen heen? Is een thuiswedstrijd voor ons..

gaan er nog mensen heen?? ik wil in alle vroegte wel ff een kijkje nemen zodat ik daarna door kan gaan naar Hellendoorn voor de Gulden Tullip Rally ook VET!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan