Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
gaan er nog mensen heen?? ik wil in alle vroegte wel ff een kijkje nemen zodat ik daarna door kan gaan naar Hellendoorn voor de Gulden Tullip Rally ook VET!


Moi.....

Gisteren kwam één van de verkoopsters wat spullen langsbrengen. Moest wel beloven om zaterdag vroeg te komen om te betalen |(
 
morge vertrekken uit raalte is mij best ,als het redelijk weer is tenminste :] :] :] :] waar parkeerplaats leeerelampe ,die kent iedereen tochwel,of anders verzin maar wat ,,ik ben redelijk bekent in raalte
 
morge vertrekken uit raalte is mij best ,als het redelijk weer is tenminste :] :] :] :] waar parkeerplaats leeerelampe ,die kent iedereen tochwel,of anders verzin maar wat ,,ik ben redelijk bekent in raalte

Ik stem voor!!
Huupie kom je dan ook? Ik heb je laatst nog een paar keer gebeld om te rijden.
Hoe laat?
 
ik staa er vanavond ,dus komt er nog iemand of kan ik me de moeite besparen
 
het is wel erg vroeg erg donker tegewoordig ,dus dat s,avond knallen word denk ik voorlopig niets meer,wel leuk strak asfalt daar op de luttenberg ring ,nog maar eens vaker heengaaan kom daar eigenlijk nooit(volgende keer maar int weekend afspreken ofzo ,zal wel mooi weer moeten worden en dat word steeds zeldzamer tegenwoordigdus....)
 
Hey dennis doe je nu voortaan mee voor spek en bonen??
Met de auto naar een rally!!!!! :X

Gelukkig ben je wel sneller weg met de auto ;)

Groetjes van de echte motorrijders :+
 
Hey dennis doe je nu voortaan mee voor spek en bonen??
Met de auto naar een rally!!!!! :X

Gelukkig ben je wel sneller weg met de auto ;)

Groetjes van de echte motorrijders :+

hahahaha tuurlijk met de auto naar een rally....en met de motor naar een motorrace...kan ik namelijk wat ik gezien heb ff in de praktijk testen O-)

maarre zonder jullie was ik nog lang niet weg geweest daar...waarvoor mijn dank :}

ben om 4 uutr naar huis gereden met de auto en met de motor teruggekomen (echt waar) is veel gemakkelijker weg komen... trouwens vette bike hoor die VTR!!!
 
FF weer naar boven schoppen, anders is hij zo een keer weg. Vandaag trouwens nog ff heerlijk gereden. Hopen dat het zondag ook nog een beetje mooi weer is.
 
gaat er nog iemand naar almeloooo zaterdag of zondag waannner was die pizzadag???
 
gaat er nog iemand naar almeloooo zaterdag of zondag waannner was die pizzadag???

morgen ff mijn bike voor een beurtje wegbrengen en vrijdagavond weer ophalen (als alles goed gaat, blijft tuurlijk een ducati :+ ). Als dat zo is, en daar ga ik uiteraard vanuit, dan wil ik wel naar Almelo zaterdag. Dus als er nog meer gaan.... :]
 
hoi hoi motorminnend medebewoners van deze aardkloot... :) :)

Zoals het er nu naar uit ziet ( regent niet) rijden wij zaterdagmorgen rond 10.00uur naar Almelo.

We komen vanaf Zwolle en wie mee wil rijden....

Laat maar horen :] :] :]

gr duuclady
 
als het morgen fantsoenlijk weer is (dus droog :z ) dan wil ik ook wel naar Almelo... heb net mijn Duc van de onderhoud opgehaald en ff flink wat geld afgetikt dus hij moet weer rijden.... :]
 
Dennis de bengel

En als het droog is waar sta je dan en rij je dan met ons mee.......


duuclady

Jullie vertrekken 10.00 uur? Dan komen jullie ook langs Heino, Raalte, Nijverdal, etc... Ik woon zelf in Heino dus ik zou rond half 11 of kwart voor 11 bij de tankstation tussen Heino en Raalte kunnen staan. Maar zo als de weersverwachting er nu uit ziet word je morgen niet vrolijk als je op de motor zit :+ Ik wacht nog ff af hoe het weer morgen is en als het goed is sta ik wel bij dat tankstation...
 
heb slecht nieuws voor jullie word morge de hele dag slecht weer
 
Tering de tering, ben ik net een beetje aan het bladeren bij de algemene praat kom ik twee keer mijn avatar tegen maar met andere namen. Mooi kloten...

Eens ff wat anders verzinnen dus...
 
2 regen buien van hooguit 5 min........

en alle kerels blijven thuis :+

was gezellie in Almelo enne pizza en ijs smaakten lekker :) :) :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan