Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat klaverblad rulezzzzz.....nog nooit echt rondjes gescheurd maarrre daar gaat nu verandering in komen...jammer dat die honda cbr's voor ons zaten want ik kreeg na een bochie of 5 goed de smaak te pakken....

volgende keer weer klaverblad....
 
Gaan er zondag nog iemand rijden? Stel maar wat voor.


ik zat zelf ook aan te denken om vannacht als ik terugkom van stappen nog ff te posten of er morgen nog wordt gereden....volgens mij is het morgen hetzelfde weer als vandaag....dus ik ga in ieder geval wel een ritje maken

Weer van morgen:
Morgen perioden met zon, in het noorden eerst nog wolkenvelden, droog. Middagtemperatuur rond 14 graden.
 
Laatst bewerkt:
vond het top en Henk ook.............. *D *D

weer is wat anders dan alleen rond kachelen..

enne volgende keer zal ik met jullie gaan winkelen oke!!!!!!!!!


duuclady :) :) :)
 
ik zat zelf ook aan te denken om vannacht als ik terugkom van stappen nog ff te posten of er morgen nog wordt gereden....volgens mij is het morgen hetzelfde weer als vandaag....dus ik ga in ieder geval wel een ritje maken

Weer van morgen:
Morgen perioden met zon, in het noorden eerst nog wolkenvelden, droog. Middagtemperatuur rond 14 graden.


Misschien kunnen we s'middags ergens af spreken. Bij de ijsselhallen b.v.
Ik log morgen vroeg wel weer in, in dan zie ik het wel.
 
volgens mij ligt iedereen nog bij te komen van een zware stapnacht....

ga vanmiddag wel ff een ijsje halen in Ommen....
meestal wel gezellie daaro....

duuclady
 
je foto was echt een zoekplaatje 8-

maar begreep het toen ik je berichtje las van het klaverblad rijden..

enne hoe vaak gereden 5x?????


duuclady :) :) :)
 
Volgens mij iets van 5x, maar was zo geconcentreerd achter een r1 aan dus dan weet je het wel...
 
gaan er nog mensen rijden vanmiddag??? ik stel maar ff iets voor 13.30 uur bij de ijsselhallen....ben nl. net wakker....lag op het zeer mooie tijd van 7 uur in mijn nest :z
 
volgens mij ging net na half 1 het forum offline...ben er nog wel geweest bij de ijsselhallen maar helaas....

vandaag weer ff naar het klaverblad in apeldoorn geweest }) niet normaal....wat is dat verslavend zeg....heb weer een rondje of 8 gedaan... :]
 
Zag je nog rijden richting zwolle.

ik reed zelf net richting Heino, ben naar Vilsteren/Ommen gereden
ijsje gegeten en weer terug...

en 2 x gelaserd........ pokkelui achter de bosjes staan ;(

kunnen ze wel......
en mooiste is ben 2x geseind door de automobilisten dat ze er stonden :) :) :) :)


duuclady
 
Zag je nog rijden richting zwolle.

ik reed zelf net richting Heino, ben naar Vilsteren/Ommen gereden
ijsje gegeten en weer terug...

en 2 x gelaserd........ pokkelui achter de bosjes staan ;(

kunnen ze wel......
en mooiste is ben 2x geseind door de automobilisten dat ze er stonden :) :) :) :)


duuclady

dat klopt ze staan wel vaker daar in de buurt van ommen vilsteren....je mag er maar 60 dus altijd oppassen geblazen....
 
volgens mij ging net na half 1 het forum offline...ben er nog wel geweest bij de ijsselhallen maar helaas....

vandaag weer ff naar het klaverblad in apeldoorn geweest }) niet normaal....wat is dat verslavend zeg....heb weer een rondje of 8 gedaan... :]

Wij zijn ook nog even naar klaverblad in apeldoorn geweest!!
Jammer jammer jammer: motor-forum moet alijd online zijn! anders krijg je dit soort situaties ')

Slijtboutje is nu gehalveerd, zat vanmiddag weer achter een r1: ging best hard.
Nog een stuk harder als gisteren.
 
Ik ben ook nog bij de ijsselhallen geweest. Maar niemand gezien. Waar staan jullie normaal gesproken?
Ik ben maar met mijn maatje op en neer naar Uberhausen geweest. Misschien een aanrader voor de volgende toer rit.
 
Ik ben ook nog bij de ijsselhallen geweest. Maar niemand gezien. Waar staan jullie normaal gesproken?
Ik ben maar met mijn maatje op en neer naar Uberhausen geweest. Misschien een aanrader voor de volgende toer rit.

als je vanaf het benzinestation kijkt staan we bij de laatste ingang,
dus de eerste ingang vanaf de stoplichten.
Je kunt het niet missen..
Uberhausen lijkt me wel een keer leuk om te rijden, mar ik weet niet of dat dit jaar er nog van komt gezien de temperaturen :(
Maar een klein rondje met z'n allen moet wel lukken dacht ik!
 
Uberhausen lijkt me wel een keer leuk om te rijden, mar ik weet niet of dat dit jaar er nog van komt gezien de temperaturen :(
Maar een klein rondje met z'n allen moet wel lukken dacht ik!

uhhmmm.....ik stel voor dijk zwolle-deventer em daarna om het af te leren rondje(s!) klaverblad te apeldoorn....ik weet niet wat het is....vond het altijd maar sukkelig al die lui die maar rondjes zitten te rijden....maar sinds zaterdag wij meerdere rondjes hebben gereden wil ik meer meer meer....vandaag elke keer,...aaahhh nog 1 rondje...en vervolgens deed ik er nog weer 3....

misschien ligt het aan mijn techniek maar ik ga niet echt harder de bocht door maar heb wel gevoel steeds dieper en platter te gaan...

ik stel voor dat er binnenkort weer gescheurd wordt zolang het nog kan.... *D
 
Vanavond gaan we nog ff een stukkie rijden.
Nog mensen zin om mee te gaan.
We hadden in de planning om 17:30 te vertrekken: bestemming nog onbekend (apeldoorn? }) )
 
Vanavond gaan we nog ff een stukkie rijden.
Nog mensen zin om mee te gaan.
We hadden in de planning om 17:30 te vertrekken: bestemming nog onbekend (apeldoorn? }) )


ik wil wel maar weet nog niet zeker....ligt eraan hoe laat ik terug ben....waar spreken jullie dan af om 17.30 uur??
 
We hebben om 17:30 bij mijn huis afgesproken, dus we zouden om 18:00 in zwolle/heino kunnen afspreken..

hmm....gaat me vandaag nie lukkuh |( maar gelukkig zag ik op KNMI dat het de hele week zacht herfstweer blijft....dus als jullie van de week nog een keertje gaan ben ik van de partij...neem ik een half uurtje eerder vrij van het werk en ben ik er op tijd.

rij ze vanavond :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan