Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm....gaat me vandaag nie lukkuh |( maar gelukkig zag ik op KNMI dat het de hele week zacht herfstweer blijft....dus als jullie van de week nog een keertje gaan ben ik van de partij...neem ik een half uurtje eerder vrij van het werk en ben ik er op tijd.

rij ze vanavond :]

Denk dat we morgen en woensdag zowieso ook nog wel rijden en misschien donderdag en vrijdag.
Ik laat het je wel weten wanneer we gaan...

PS: hoe laat zou je vanavond kunnen redden, anders maken we eerst een klein tochtje en dan spreken we ergens in heino af..
 
ik denk niet dat het vroeg wordt vanavond... laat nog maar ff weten hoe laat jullie van de week nog rijden...dan ben ik er wel bij...
 
mooi kloten, Ommen/vilsteren ben ik ook nog langs gekomen gister. Hopen dat er net een slome automobilist voor me zat. We zien vanzelf wel
 
mooi kloten, Ommen/vilsteren ben ik ook nog langs gekomen gister. Hopen dat er net een slome automobilist voor me zat. We zien vanzelf wel

Ze stonden toch te laseren?
Is het niet zo dat als ze je laseren dat ze je dan gelijk staande moeten houden?
Zal dus wel goed zijn gegaan...
 
Gespot in raalte om 10 voor 8 's ochtends

1x op het achterwiel rijdende }) grijze suzuki SRAD bij de stoplichten

Wie o wie??
 
Laatst bewerkt:
Er rijdt er nog wel een in Raalte, weet alleen niet wie, Ik denk dat Arrow het wel weet
Ik weet niet wie het is. Ik zou niet weten wie er in Raalte met een grijse SRAD rijdt ik weet wel dat er 1 in Nijverdal rijd.

Of bedoel je deze....

gsxrjeffery.jpg


:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Wat een geil ding was dat. R.I.P
 
vraagje van de catman.....

Gaan er nog wat rijden morgenmiddag??????????????????????
Wie wil er wat afspreken....


duuclady (wederhelft van de catman)....... :) :) :)
 
Vandaag nog ff naar apeldoorn geweest: na 4 of 5 bochten weer doorgereden omdat er een volvo achter ons aan bleef rijden (politie?)
Later weer terug gegaan en toen stond er een motormuis te controleren :(

Wees dus gewaarschuwd!
 
Vandaag nog ff naar apeldoorn geweest: na 4 of 5 bochten weer doorgereden omdat er een volvo achter ons aan bleef rijden (politie?)
Later weer terug gegaan en toen stond er een motormuis te controleren :(

Wees dus gewaarschuwd!
mooi bedankt.
 
Ik weet niet wie het is. Ik zou niet weten wie er in Raalte met een grijse SRAD rijdt ik weet wel dat er 1 in Nijverdal rijd.

Of bedoel je deze....

(Afbeelding)

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Wat een geil ding was dat. R.I.P


Niks RIP! Hij rijdt weer. Als ik me niet vergis is hij overgespoten in Lemelerveld, bij een of andere garage. Hij schijnt weer helemaal top te zijn.
 
Vandaag nog ff naar apeldoorn geweest: na 4 of 5 bochten weer doorgereden omdat er een volvo achter ons aan bleef rijden (politie?)
Later weer terug gegaan en toen stond er een motormuis te controleren :(

Wees dus gewaarschuwd!

oh maar das toch geen probleem?? bedoel is toch nie strafbaar....openbare weg....rijdt nie harder dan 120?? (of weh?) je kunt gewoon nie kiezen....

maarre ff serieus...ze balen wel als je daar rondjes rijdt....volgens mij krijg je alleen een waarschuwing wegens roekeloos rijgedrag (??) Maar wel verstandig gewoon geld voor je eieren kiezen...
 
Daarom zijn we gelijk doorgereden toen we zagen dat die volvo nog steeds achter ons zat. Toen we afsloegen bleef hij daar ook rijden...

Die motormuis stond trouwens zo opgesteld dat je veel te laat zag.
Gelukkig zag sander hem staan toen we aan de andere kant reden :}

Voorlopig maar niet naar apeldoorn. Moest trouwens afgelopen zaterdag een nieuwe achterband kopen: zat al een klein gaatje in de achterband en na het klaverbladrijden was deze uitgescheurd tot ongeveer een cm of 7!
Niet echt veilig dus.
 
Jeemig steekt dit topic in een keer bovenuit breek ik bijna mijn bek erover :+

Maarre eens ff kijken of er nog wat te organiseren valt....één week niet gereden dus één week megafrust geweest.

Nog mensen interesse in een koele, maar wel droge, >>>>Herfstrit<<<<?

Ik zie dat aankomende weekend het huilen met de pet op is, maar misschien de week erna op een zaterdag of zondag een mooi ritje maken?? BIKKELEN is dan het motto.

Ik dacht zelf om het dan af te leren om bv een rondje ijsselmeer of rondje veluwemeer, of uitwaaien in scheveningen oid?

Dus laat maar weten wie er interesse in heeft??? :]
 
Jeemig steekt dit topic in een keer bovenuit breek ik bijna mijn bek erover :+

Maarre eens ff kijken of er nog wat te organiseren valt....één week niet gereden dus één week megafrust geweest.

Nog mensen interesse in een koele, maar wel droge, >>>>Herfstrit<<<<?

Ik zie dat aankomende weekend het huilen met de pet op is, maar misschien de week erna op een zaterdag of zondag een mooi ritje maken?? BIKKELEN is dan het motto.

Ik dacht zelf om het dan af te leren om bv een rondje ijsselmeer of rondje veluwemeer, of uitwaaien in scheveningen oid?

Dus laat maar weten wie er interesse in heeft??? :]
Heb net een nieuwe achterband dus ik kan er weer tegenaan.
Moet dit jaar toch wel weer de band tot aan de rand rijden...
 
Als het volgend weekend mooi weer is gaat ik wel mee ,heb een skibroek dus koud mag het zijn,,,, als het maar droog is ,ik hoor het wel ,als het maar weggetjes zijn waar niet zoveel van die flitskasten groeien
 
ok dan moeten we maar ff kijken in de loop van de week of het wat wordt....vanochtend zag het er in ieder geval mooi uit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan