Scheurtje in de kuip

ZX6Ronald

Die hard MF'er
5 nov 2001
427
0
Hallo,

k\'heb net een kawa zx6r gekocht :] , deze heeft een klein scheurtje in de kuip \ '( bij het schoefgat. zo\'n 5 cm. hoe is dit te repareren of moet ik gelijk een nieuw kuip deel bestellen?

Thkz. Thummer
 
Ik heb van de week mijn kuip ook gerepareerd. Er zat een dikke scheur in en er misten wat stukjes uit.

Ik heb dit gerepareerd met van die polyester matjes en hars. De gaten heb ik gevuld met polyster plamuur en heb dit netjes glad gemaakt met auto plamuur.

Nu nog spuiten...
 
Kheb deze effe verplaatst naar Techniek.

Trouwens je kunt je kuip ook laten \"lassen\" heb ik bij mijn kuip na mijn eerste valpartij ook gedaan. Prijs viel me mee. Was iig goedkoper dan een nieuwe kuip EN je hoeft er zelf niet voor te prutsen. ( behalve je kuip demonteren :P )
 
Let op mer reparatie, moderne kuipen zijn niet meer te repareren met polyster matjes omdat kuip van speciale kunststof is gemaakt, hiervoor zijn ook weer speciale reparatiesetjes te koop, onder andere bij Struik Onderdelen in Leiden.
 
Kawas are taking over... :P

Is een \'98-er, zo te zien, niet? Net zo\'n \"schattig paars tankje\" (quote van vriendin) als de mijne :) Scheurtje bij een schroefgat moet je heel goed repareren, want daar komt eerder spanning op... Moet wel te repareren zijn, maar hou het wel effe in de gaten na reparatie, zodat het ding niet verder uitscheurt...

Zijn geloof ik kappen die niet met glasvezelmatjes te repareren zijn, maar ook daar heb je dus wat voor... :)
 
Kawas are taking over... :P

Is een \'98-er, zo te zien, niet? Net zo\'n \"schattig paars tankje\" (quote van vriendin) als de mijne :)

Inderdaad met zo\'n leuk paars tankje (05/98) heb op dit moment nog geen beter foto ervan (haal hem vrijdag bij onze oosterburen vandaan!!! :P )

Is het uberhaubt wel zelf te repareren of moet ik het laten doen?
 
Op Dinsdag 06 november 2001 09:29 schreef thummer het volgende:Is het uberhaubt wel zelf te repareren of moet ik het laten doen?

Met een beetje geduld moet je het zelf kunnen doen. Ik heb het ook zelf gedaan met goed resultaat. Alleen het spuiten moet ik nog doen, maar dat doe ik pas wanneer het te koud is om te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan