schijfrem dikte Cavalcade

BIGboy

Die hard MF'er
30 mrt 2002
270
0
Hoofddorp
Hoi,

heeft iemand enig idee wat de minimale dikte van de schijfremschijf (!) achter moet zijn van een Suzuki Cavalcade
wat voor ding....? ja een Suzuki Cavalcade !

Groetjes, Arco

full
 
Meestal staat dat op de schijf zelf aangegeven :?

dank je !
Maar... zoals je ziet is deze vrij erg ingebouwd (en krom...) en op e-bay staat er eentje
van 6,7 mm wilde weten of die nog een tijdje meekon....
als ik um demonteer zit ik met een fiets van 360kg op 1 wiel... en wedden dat ie dan
steeds in de weg staat???
 
Ben weer bij mijn vader thuis geweest. Was hij weer werken. Maar een vriend van hem was er en die vertelde me dat hij het wphb nieuw gekocht had vorig jaar, als ik pa zie vraag ik hem meteen waar hij het gekocht heeft. Nu nog pa treffen. trouwens hier een foto van de caval die hij vorige zomer opgeleukt heeft. Ondertussen is de voorvork gepolierd.

greetz
full
 
Laatst bewerkt:
Ben weer bij mijn vader thuis geweest. Was hij weer werken. Maar een vriend van hem was er en die vertelde me dat hij het wphb nieuw gekocht had vorig jaar, als ik pa zie vraag ik hem meteen waar hij het gekocht heeft. Nu nog pa treffen. trouwens hier een foto van de caval die hij vorige zomer opgeleukt heeft. Ondertussen is de voorvork gepolierd.

greetz[afbeelding]

Hij is super mooi zeg..... de kleur is erg gewaagd maar staat um goed !
en ja die voorvorken zijn een probleem... ikheb de seals laten vervangen maar ben nu het gevoel kwijt wat ik voorheen had, hij zwabbert een beetje, moet er nog mee terug maar dat is het probleem met deze, waar je ook komt ze zien hem voor het eerst laat staan eraan sleutelen..... dat is ook wat ik wil weten hoeveel olie er in de voorpoten gaat, krijg de indruk dat of teveel of te weinig inzit.....

groetjes, Arco

full
 
Ik heb het wphb in een rar bestand doorgestuurd gekregen, zal hem dadelijk ook even naar jou doormailen. Afdrukken die handel en in plastic mapjes doen. werkt makkelijk, neemt gewoon de pagina mee die je nodig hebt en geen vieze vuile vingers erop.

Sticker is wel cool, goldwings bij de vleet, maar cavals das heel iets anders.

Greetz
 
Mijn dank is groot voor de reacties!

vandaag de bestelde cd met Handboek en nog veel meer binnengekregen!
(remschijf, remklauw, Harley dempers (dempers??) forklights, en wat chroom..)

Super blij nu nog beter weer om te sleutelen....
Schuurtje is een beetje te klein voor een motor van dik 2 meter 50... en 360 kilo... ;-)

zwaai zwaai

Voor minimaal 4.5 mm
achter minimaal 6 mm
 
Terug
Bovenaan Onderaan