Bikerbennie
Die hard MF'er
Nu heb ik last van een trillende schijf, dus zodoende heb ik nieuwe schijven gekocht en wilde ik met de monteur ze verangen. (R6 99)
Hij waarschuwde al dat ze vastgelijmd zaten en jahoor, muurvast. Er zat geen beweging in, heel voorzichtig de brander erop, lekker warm maken maar helaas. Nul resultaat.
Rest de oplossing om een ster-inbus erin te slaan en ze verrot te draaien, we hebben het bij 1 geprobeerd en nu komen ze wel los. Eindconclusie, ik moet 12 nieuwe schroeven kopen om ze weer vast te zetten.
Nu mijn vraag/opmerking: Waarom zitten die pestdingen zo sterk vastgelijmd?? De monteur had het de week ervoor met een CBR600RR uit 2006 gehad en die moest zelfs worden uitgeboord. En dat alleen om een schijf te wisselen??
Waarom maken die Japanners daar zo'n moeilijk karwei van..? Om te voorkomen dat ze lostrillen kan je toch ook met rubberen ringen werken oid??
Hij waarschuwde al dat ze vastgelijmd zaten en jahoor, muurvast. Er zat geen beweging in, heel voorzichtig de brander erop, lekker warm maken maar helaas. Nul resultaat.
Rest de oplossing om een ster-inbus erin te slaan en ze verrot te draaien, we hebben het bij 1 geprobeerd en nu komen ze wel los. Eindconclusie, ik moet 12 nieuwe schroeven kopen om ze weer vast te zetten.
Nu mijn vraag/opmerking: Waarom zitten die pestdingen zo sterk vastgelijmd?? De monteur had het de week ervoor met een CBR600RR uit 2006 gehad en die moest zelfs worden uitgeboord. En dat alleen om een schijf te wisselen??
Waarom maken die Japanners daar zo'n moeilijk karwei van..? Om te voorkomen dat ze lostrillen kan je toch ook met rubberen ringen werken oid??