Hallo,
Heb sinds mijn schuivertje met de Z900A4 uit 1976 (dubbel schijf voor)in 1991 een nieuwe hoofdremcilinder bij Z-Power aan gekocht...zelf gemonteerd ...geen probleem.
Totdat ik voor enkele maanden terug een stukkie wou rijden en bemerkte dat de remhandel totaal tot aan de gashandel kon worden ingedrukt (na de "winterstop").
3 tot 4 maal de ontluchtingsprocedure (incl. banjo) uitgevoerd....maar helpt niet.
Indien je de handel volledig inknijpt, zie je wel de remblokjes tot aan de schijf komen. Tijdens ontluchten gaat de remvloeistof zo'n 5-6cm verder in de ontluchtingsslang (doorsnee 5 a 6 mm), is dit normaal?
Hoe nu verder controleren wat er evt. stuk is (hoofdremcilinder)?
mvg, Z900
Heb sinds mijn schuivertje met de Z900A4 uit 1976 (dubbel schijf voor)in 1991 een nieuwe hoofdremcilinder bij Z-Power aan gekocht...zelf gemonteerd ...geen probleem.
Totdat ik voor enkele maanden terug een stukkie wou rijden en bemerkte dat de remhandel totaal tot aan de gashandel kon worden ingedrukt (na de "winterstop").
3 tot 4 maal de ontluchtingsprocedure (incl. banjo) uitgevoerd....maar helpt niet.
Indien je de handel volledig inknijpt, zie je wel de remblokjes tot aan de schijf komen. Tijdens ontluchten gaat de remvloeistof zo'n 5-6cm verder in de ontluchtingsslang (doorsnee 5 a 6 mm), is dit normaal?
Hoe nu verder controleren wat er evt. stuk is (hoofdremcilinder)?
mvg, Z900