Als newbie in de motorwereld vroeg ik me het volgende laatst af.
Waarom plaatst iedereen zijn schijfremslot om het voorwiel?
Als ik er over nadenk, dan zou ik hem juist om het achterwiel doen.
waarom dan?
Nou, het voorwiel staat vaak op het stuurslot. Dus wil iemand de motor meenemen en in een busje laden, dan moeten ze het voorwiel toch al optillen. Dan is het schijfremslot om het voorwiel ook al nutteloos.
Zit het slot nu om het achterwiel, dan zullen ze de gehele motor moeten optillen, en dan moet je wel een hulk zijn om dan ff snel de motor in een busje te plempen..
Waarom plaatst iedereen zijn schijfremslot om het voorwiel?
Als ik er over nadenk, dan zou ik hem juist om het achterwiel doen.
waarom dan?
Nou, het voorwiel staat vaak op het stuurslot. Dus wil iemand de motor meenemen en in een busje laden, dan moeten ze het voorwiel toch al optillen. Dan is het schijfremslot om het voorwiel ook al nutteloos.
Zit het slot nu om het achterwiel, dan zullen ze de gehele motor moeten optillen, en dan moet je wel een hulk zijn om dan ff snel de motor in een busje te plempen..