Schijnheilig...???

GSX-Radical

MF'er
28 mei 2002
164
0
Jongens(en meisjes natuurlijk), waarom heb ik het gevoel dat er hier op het forum zo'n dubbele moraal heerst??
Toen het over de crash van Takumi ging begonnen alle moraalridders al dingen te roepen terwijl ze:
A) Niet van alle feiten op de hoogte waren
B) Takumi niet eerst de kans gaven om te reageren en zich dus te verdedigen
C) in mijn ogen de belangrijkste.... Als je nagaat dat je als SuperSportrijder per dag zoveel overtredingen maakt (genoeg om heeeeel wat jaren de zeep op te rapen in de bak), en toch weer heel scherp te reageren op een ander.... zoals jullie over Takumi praten, zo praten andere mensen over motorrijders....

Think about it...
 
Volgens mij is het allemaal wel weer redelijk op z'n pootjes terecht gekomen na wat gespuug. Maar ja, wie ben ik :?
 
Gaat mij niet specifiek om Takumi, maar wat ik niet zo erg snap is waarom mensen hier zo scherp op mekaar reageren...

we zouden het juist meer voor mekaar moeten opnemen...

[Edit] Ik hoop wel dat ik een beetje gespaard wordt, en niet gelijk de grond ingestampt wordt omdat ik mijn mening durf te geven...[Edit]
 
Laatst bewerkt:
Begrijp me niet verkeerd trouwens... ik sta niet met het vingertje te wijzen ofzo...
Vind alleen een beetje jammer dat het zo gaat.

[Edit] jullie moeten hier ook niet te zwaar aan tillen, was zo even iets wat ik opmerkte... [Edit]
 
Laatst bewerkt:
Toch wijst het vingertje:
nono.gif
. :)
 
Ze bedoelen eigenlijk dat ze allemaal alleen op uiterst verantwoorde wijze scheuren, wheeliën, stoppies maken etc.
Binnenkort in dit theater: "demonstratie over water lopen".
jesus.gif
 
Ik vond het een beetje wrang dat iedereen ervan uit ging dat hij nog 25kW moest rijden (OK had hij zelf al verkeerd vermeld). Bleek gelukkig niet zo te zijn.

2 zaken zijn not done hierro
- Alcohol en rijden
- Onverzekerd rijden

Voor de rest wordt een hoop getolereerd van anderen denk ik.
 
Sommige zaken zijn nu eenmaal not-done, dus dan kun je wel een opvoedkundige 'tik-op-de-vingers' verwachten denk ik zo...
 
Onverzekerd rijden en met drank/drug rijden kan ik niet echt waarderen. Verder maakt het me niet zo veel uit wa anderen doen op de motor. Zolang ze schade aan anderen maar proberen te voorkomen. M.a.w in je zwembroek op de motor vind ik dom maar zal me verder een zorg wezen. Met 150 langs een basisschool rijden vind ik een ongelofelijke kut streek.
 
Ook ik dacht dat Takumi nog 25KW moest rijden. En dat kon ik niet echt waarderen. Gelukkig mocht hij dus wel rijden op zijn motor ( als ik alles goed heb begrepen)..
Ik veroordeelde het 'onverzekerd rijden', want daar kan ik geen begrip voor opbrengen.
 
Sommige zaken zijn nu eenmaal not-done, dus dan kun je wel een opvoedkundige 'tik-op-de-vingers' verwachten denk ik zo...
Met drank op? Nou daar kunnen ze van mij ook wel een "niet-zachte" tik op hun bolle hoofdje voor krijgen.

Maar inderdaad, met drank op kan absoluut niet, onverzekerd rondrijden kan ik ook niet erg waarderen, en hard door woonwijken met spelende kinderen jagen kan ik ook niet echt vrolijk van worden. En verder mag van mij iedereen blazen met zn fiets wat hij of zij wil. :]
 
Blijf het vaag vinden dat hij ''opeens'' zijn zware rijbewijs heeft.. hij vertelde toch duidelijk dat hij hem pas eind juni kreeg..
 
Blijf het vaag vinden dat hij ''opeens'' zijn zware rijbewijs heeft.. hij vertelde toch duidelijk dat hij hem pas eind juni kreeg..

Je bent niet de enige. Ik heb 'm pas eind augustus en dat is gewoon vlak voor de laatste week van augustus. Waarom dan ook een topic openen op 15 mei over srad niet te laten knijpen als je 3 weken later wel op zwaar mag rijden. 3 weken wachten is niet lang.

Maargoed het is niet mijn probleem dus ik ga me er ook niet druk om lopen maken.

Ik geloof het pas als ik een scan zie van z'n rbw (wat bijv. Maximum ook al zei).
 
Ik vond het een beetje wrang dat iedereen ervan uit ging dat hij nog 25kW moest rijden (OK had hij zelf al verkeerd vermeld). Bleek gelukkig niet zo te zijn.

2 zaken zijn not done hierro
- Alcohol en rijden
- Onverzekerd rijden

Voor de rest wordt een hoop getolereerd van anderen denk ik.
- Rechts inhalen en stunten in groepsverband.
Lijkt me ook belangrijk om in dit rijtje op te nemen.
 
Ik vond het een beetje wrang dat iedereen ervan uit ging dat hij nog 25kW moest rijden (OK had hij zelf al verkeerd vermeld). Bleek gelukkig niet zo te zijn.

2 zaken zijn not done hierro
- Alcohol en rijden
- Onverzekerd rijden

Voor de rest wordt een hoop getolereerd van anderen denk ik.

Hey....godskolere...ik ben het eens met de slome toerder :P


Enne, Takumi had gezegd dattie licht rbw had, en toen opeens nie meer, dus ik wil nog steeds bewijs zien...
 
Ik vond het een beetje wrang dat iedereen ervan uit ging dat hij nog 25kW moest rijden (OK had hij zelf al verkeerd vermeld). Bleek gelukkig niet zo te zijn.

2 zaken zijn not done hierro
- Alcohol en rijden
- Onverzekerd rijden

Voor de rest wordt een hoop getolereerd van anderen denk ik.

Hmmm, ik drink altijd een pilsje of 5 voordat ik ga rijden, gaat het ineens veel beter.
 
Rechts inhalen is voor mij van dagelijks orde...nix bijzonders...ik ga rechts inhalen pas erg vinden als ze links blijven hangen ook aan gaan pakken... :j
Ik heb het over rechts inhalen en stunten binnen een groep motorrijders. Dus op dezelfde weghelft. Rechts inhalen van koektrommels met een ziekelijke-drang-tot-het-zo-links-mogelijk-blijven-plakken-terwijl-de-weg-leeg-is-syndroom heb ik totaal geen problemen mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan