Schijt aan motorrijders?

dat zijn allemaal autofreaks die balen dat hun vrouw,die naast ze zit,een opmerking maakt over hoe geil ze motormannen wel niet vind.

maar ik snap idd je verhaal
 
molf ...........................................................................
.........................mongool in een GOLF...................................
 
Geen last van. Heb er alleen last van dat ze allemaal te lang links blijven plakken en ik er zo vaak rechts langs moet, dat ik elke keer weer blij ben dat er geen wout achter me rijd.
 
Keep it cool gewoon tot 400 tellen..je kan de wereld toch niet veranderen. Alhoewel het is Bush ook gelukt. Ook dit hoort tot de motorrijervaring..beheers je ook al valt het zwaar.

Ik kan het weten ik heb een karakter waarbij 10 potten sambal in het niets vallen..
 
Laatst bewerkt:
die gasten hebben het ook zwaar in zo'n langzaam koekblik
lekker warm en traag :r
ze worden dan ook lekker jaloers als er dan een snellere motor
voorbij komt,een soort van afgunst of toch stiekum zwaar jaloers
Helaas heb je er ook de blinden bij zitten met nekkramp die de spiegels ook nooit gebruiken en natuurlijk ook degenen die vinden dat hun het tempo dienen aan te geven op een voor de rest lege weg
Inderdaad heb je dan toch de neiging om ze minimaal uit hun auto te rukken
laten we het er maar op houden dat ze niet beter weten
 
Er zijn helaas ook motorrijders aanwezig die auto's afsnijden.

Ik heb t toevallig van de week meegemaakt. Lekker inhalen en dan met een metertje of 2 ertussen weer terug naar recht :(

De auto voor me lette gelukkig goed op anders ging t zeker fout.
 
Viel mij deze zomer eigelijk op dat er bijzonder veel automobilisten zijn die WEL rekening houden met motorrijders....vooral in files en drukke verkeerssituaties (en dan doel ik op ruimte maken). Waar ik de afgelopen 2 jaar bijna elke rit wel een keer werd klemgereden maak ik momenteel meer het tegenovergestelde mee...
 
Helaas heb je er ook de blinden bij zitten met nekkramp die de spiegels ook nooit gebruiken en natuurlijk ook degenen die vinden dat hun het tempo dienen aan te geven op een voor de rest lege weg
Inderdaad heb je dan toch de neiging om ze minimaal uit hun auto te rukken
laten we het er maar op houden dat ze niet beter weten
vandaag had die mongool op de motor mazzel dat ik mijn spiegels wel gebruik
eerst haal ik hem in en ga weer netjes naar rechts
een paar honderd meter verderop moet ik weer opzij omdat dat vrachtverkeer nou eenmaal niet zo vlot rijdt
en het is maar goed dat ik mijn dooie hoek goed bestudeer want daar zat die eikel met zijn thundercat en t-shirt mooi zichzelf te verstoppen
ik heb hem even wakker gemaakt door gewoon knippertje aan te doen en rustig een baantje op te schuiven
hij gaf in ieder geval goed gas en had ruimte zat
ik had hem niet aangereden maar vond dat ie een wekker nodig had om op te staan
wat een droplul zeg ,je eerst in laten halen en dan besluiten dat je zit te suffen en dan maar in een dooie hoek gaan hangen
als je op de motor rijdt let je toch juist op de dooie hoeken van anderen :?
 
ik herken het precies!!
Gisteren reed ik met een motormaatje in garderen.
Zij reed achter me, we duiken lekker een bochtje in. Na de bocht is een uitrit van een restaurant. Staat daar zo'n enorme kakker met een oude afgetrapte saab cabrio te wachten, ik zie hem naar ons kijken en die lul de behanger draait zo de weg op! Vol in de ho-ijzers natuurlijk. Ik moet me dan echt in houden.. maar dan ga ik er gewoon naast rijden en geef hem een vinger! En dan durfen ze ook nog verontwaardigd te kijken ook !
Daar baal ik zo van!
Ik rij met mijn auto dik 60k per jaar maar zoiets zou ik nooit in mijn kop halen!
Zo ik ben weer ff mijn frustatie een beetje kwijt..dank!~
 
gister nog bijna een koekblikker te pakken die naast zijn auto stond. Hij stond in de bocht bij een kruising geparkeerd en wilde aan de politie iets gaan vragen ofzo (politie stond aan de overzijde van de kruising). Ik moest rechtsaf, langs hem en zijn koekblik. Kijktie om, ziet dat ik aankom en richting aan geef naar rechts, blijft staan en als ik bijna bij hem ben looptie ineens door. elleboog in zijn maag geplant en doorgereden :)
 
die gasten hebben het ook zwaar in zo'n langzaam koekblik
lekker warm en traag :r
ze worden dan ook lekker jaloers als er dan een snellere motor
voorbij komt,een soort van afgunst of toch stiekum zwaar jaloers
Ik ben met beide situaties bekend. Ik moet zeggen, autootje met airco is ook niet verkeerd met dit weer. Ik rij dan ook geen motorrijders omver met dit weer als ik in blik zit.
:)
 
we moeten het gewoon franse stijl oplossen (parijs!!)
motoren rijden daar heel hard, tussen t verkeer door, er wordt rekening met ze gehouden en ik weet waarom:
ik reed begin mei op de perifirique, een man gaat met zn gixxer tussen de auto's door en gebaart naar mij (als hollander),kom ahcter me aan, dit ben je niet gewend. hij maakte de weg voor me vrij zeg maar en elke x als ie een auto voorbijging die niet genoeg ruimte had gemaakt, gebaarde vriendelijk met zn linkerhand, dat ze nog ff opzij moesten voor mij o.a... dit laatste doe ik nu ook hele vaak als ik tussen auto's door moet. op ene gegeven moment werd ie afgesneden door iemand, en die automobolist stak zn middel vinger op, de gixxer, gaat helemaal naar rechts, mindert vaart, komt weer terug naar links, geeft gas langs die koekblikker en trapt zo zn rechterspiegel eraf en rijdt flink door...nu begruijp ik waarom automoblisten in Fr rekening houden met motorrijders, omdat die f^%$&îng spiegels tussen de 140 en de 800 euro kosten!!!!!!!
 
we moeten het gewoon franse stijl oplossen (parijs!!)
motoren rijden daar heel hard, tussen t verkeer door, er wordt rekening met ze gehouden en ik weet waarom:
ik reed begin mei op de perifirique, een man gaat met zn gixxer tussen de auto's door en gebaart naar mij (als hollander),kom ahcter me aan, dit ben je niet gewend. hij maakte de weg voor me vrij zeg maar en elke x als ie een auto voorbijging die niet genoeg ruimte had gemaakt, gebaarde vriendelijk met zn linkerhand, dat ze nog ff opzij moesten voor mij o.a... dit laatste doe ik nu ook hele vaak als ik tussen auto's door moet. op ene gegeven moment werd ie afgesneden door iemand, en die automobolist stak zn middel vinger op, de gixxer, gaat helemaal naar rechts, mindert vaart, komt weer terug naar links, geeft gas langs die koekblikker en trapt zo zn rechterspiegel eraf en rijdt flink door...nu begruijp ik waarom automoblisten in Fr rekening houden met motorrijders, omdat die f^%$&îng spiegels tussen de 140 en de 800 euro kosten!!!!!!!
:^ kom daar regelmatig, gaat trouwens ook vaak net niet goed :( en er zijn er zoveel dat je als koekblikkert niet meer weet waar je moet kijken :+

heb mijn spiegels trouwens nog
 
we moeten het gewoon franse stijl oplossen (parijs!!)
motoren rijden daar heel hard, tussen t verkeer door, er wordt rekening met ze gehouden en ik weet waarom:
...nu begruijp ik waarom automoblisten in Fr rekening houden met motorrijders, omdat die f^%$&îng spiegels tussen de 140 en de 800 euro kosten!!!!!!!
Tja en die kokeblikker had ook de eerstvolgende motorrijder die hij tegenkwam (jij dus) plat kunnen rijden...
 
Je zegt het zelf al: het warme weer. Met warm weer zie je dat mensen op een gegeven moment kortaf en agressief worden. Zeker als je geen airco in je koekblik hebt wordt het alleen maar erger. Niet alleen in het verkeer, maar kijk b.v. eens naar de reacties van ouders richting hun kinderen. Kinderen beginnen te jengelen vanwege de warmte (sneller moe) en ouders schieten uit hun slof.

Hou hier rekening mee in het verkeer, je trekt immers aan het kortste eind.
 
Eey kom op niet iedereen in een golf is een aso! in de winter ga ik Golf rijden en zolang het niet te koud is zal ik motor rijden. Dus er zal in ieder geval één goede golf rijder rond rijden.



voor het geval je het niet uit deze tekst op kunt maken, ik moet nog 18 worden.

groeten,
 
Tja en die kokeblikker had ook de eerstvolgende motorrijder die hij tegenkwam (jij dus) plat kunnen rijden...
ik denk t niet.. er wordt daargewoon anders tegen motorrijders aangekeken; bijna iedereenrijdt daar motor/motorscooter vooral omdat ze 125 cc mogen rijden met eenautorijbewijs.. hier wordt t als asociaal gezien als je tussen de file doorrijdt met een gangetje van (1)70.. daar verwachten ze niet anders van je.. auto's op de meest linkerbaan rijden extreem links, auto's op de middelste bijn, rijden meer naar rechts zodat je als motorrijder iets meer dan eenhalve baan viir jezelf hebt.. rijdt soepel.. mensen laten je ook inhalen als ze je zien, omdat ze weten dat je sneller bent enje anders de spiegels eraf trapt!haha
hier zijn we te arrogant, zelfde als de duitsers, die gaan naarrecjhts als je met groot licht seint, in Nl wordt dat als aso-gedrag gezien en gaan ze juist links plakken!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan