schijtbak

Ey , heeft zo'n ding een exupklep?

Zoja kan die eventueel dicht blijven staan?
 
Ik heb het nu helemaal gehad met die schijtbak van een yamaha. Moet ik naar berlicum toe dus ik denk pak lekker de motor. Laat dat vervloekte onding me weer staan |( Tot de 4-5000 toeren is er niks aan de hand maar daarboven komt ie gewoon niet. Je kan gas geven wat je wil maar dat kutding doet alleen maar bokken en ploffen, harder dan 40 komt ie niet B|
De schijtbak flikkert maar op, ik ga wel op zoek naar een andere motor, ik heb het echt helemaal gehad nu met die kutyamaha :r


Iemand een thundercat kopen? B|
Mijn fazer 2k heeft hetzelfde blok en heeft mij al 0 keer laten staan :P :9 O-) ....
En ik hoor altijd dat een fazerblok niet stuk te krijgen is!!!!
Misschien is dat terugtunen dan toch nog ergens goed voor :X :X :X

:+
 
Laatst bewerkt:
wat zou die voor die TC vragen ?
ik sloop de exup klep er wel uit.. trekt ie onder de 5000 nog geen RS125 kwijt maar daarboven... :9~
 
Yamaha= YapAnners Maken alles mAar Half Af :+


suc6 morgen hoop dat je het probleem oplost en naar de S-Bikes kan
 
Het laatste wat ik van haar hoorde ging over haar schapevachtje. Denk dus dat Viccie d'r heeft geclaimt.


8-)


Cat heeft trouwens geen exupklep, alleen de ace volgens mij. Maar goed.. m'n K&N luchtfilter is officieel overleden, d'r komt geen zuchtje lucht meer doorheen B|
Vanochtend om 9:00 bij motoport op de stoep gestaan voor een luchtfilter en jawel, voor 31 pleuro ben ik de trotse eigenaar van een standaard yamaha luchtfilter. Tot de 200 rijdt ie nu goed, de rest nog niet geprobeerd O-)

Op naar Assen *D


ps. wie is judith :?
 
K&N is toch uitwasbaar? :?


jup dus hij heeft zich laten naaien door motorport. :+

voor 16 euro had hij een kn reinigingssetje gehad. zeep+olie

ow en kn ALLEEN in olieën en reinigen met het daarvoor bedoelde spul. wd40 enzo moet je niet gebruiken...
 
Laatst bewerkt:
Cat heeft trouwens geen exupklep, alleen de ace volgens mij. Maar goed.. m'n K&N luchtfilter is officieel overleden, d'r komt geen zuchtje lucht meer doorheen B|
Vanochtend om 9:00 bij motoport op de stoep gestaan voor een luchtfilter en jawel, voor 31 pleuro ben ik de trotse eigenaar van een standaard yamaha luchtfilter. Tot de 200 rijdt ie nu goed, de rest nog niet geprobeerd O-)
Told you so :P Je verhaal kwam me namelijk erg bekend voor :X

Je treft het met die bak van je :(
Misschien zit je luchtfilter helemaal verstopt?
 
Toch een super fiets he zo'n ThunderCat :} :P


Maar je moet hem wel origineel laten
 
Vanochtend om 9:00 bij motoport op de stoep gestaan voor een luchtfilter en jawel, voor 31 pleuro ben ik de trotse eigenaar van een standaard yamaha luchtfilter. Tot de 200 rijdt ie nu goed, de rest nog niet geprobeerd

standaard yamaha filter = achteruitgang...?
en als je voor 16 euro een setje reiniging had kunnen halen...als ik jou was...stond ik morgen weer op de stoep...
 
ps. wie is judith :?

full


JudithR
 
8-)


Cat heeft trouwens geen exupklep, alleen de ace volgens mij. Maar goed.. m'n K&N luchtfilter is officieel overleden, d'r komt geen zuchtje lucht meer doorheen B|
Vanochtend om 9:00 bij motoport op de stoep gestaan voor een luchtfilter en jawel, voor 31 pleuro ben ik de trotse eigenaar van een standaard yamaha luchtfilter. Tot de 200 rijdt ie nu goed, de rest nog niet geprobeerd O-)

Op naar Assen *D


ps. wie is judith :?

Wedden dat ie dit probleem na Assen weer helemaal vergeten is? Dan wil ie hem echt niet meer kwijt! (Heb ik ook al eens tegen mijn motor gezegd, maar als ie t weer deed, was ik het meteen vergeten).

;)
 
8-)


Cat heeft trouwens geen exupklep, alleen de ace volgens mij. Maar goed.. m'n K&N luchtfilter is officieel overleden, d'r komt geen zuchtje lucht meer doorheen B|
Vanochtend om 9:00 bij motoport op de stoep gestaan voor een luchtfilter en jawel, voor 31 pleuro ben ik de trotse eigenaar van een standaard yamaha luchtfilter. Tot de 200 rijdt ie nu goed, de rest nog niet geprobeerd O-)
Gewoon achterstallig onderhoud dus })
 
Ik snap iets niet. Je hebt een K&N filter. Die maak je verkeerd schoon omdat iemand je het verkeerde spul verkoopt en dan moet je betalen voor een nieuw luchtfilter :?

Ze zouden je een nieuw K&N filter moeten geven lijkt me.
 
Hallo! Is er een moderator in de zaal?

Dit hoort in het techniek topic....dit heeft namelijk niets met sport te maken. Zelfs de eigenaar van de motor neemt de dienstweigering van z'n fiets niet eens sportief op.....

;)
 
Hallo! Is er een moderator in de zaal?

Dit hoort in het techniek topic....dit heeft namelijk niets met sport te maken. Zelfs de eigenaar van de motor neemt de dienstweigering van z'n fiets niet eens sportief op.....

;)
:^

En aangezien het topic afdrijft naar schapevachtjes hoort het eigenlijk in Off-topic thuis :+

leuke dame trouwens :9
 
Hallo! Is er een moderator in de zaal?

Dit hoort in het techniek topic....dit heeft namelijk niets met sport te maken. Zelfs de eigenaar van de motor neemt de dienstweigering van z'n fiets niet eens sportief op.....

;)

de eerste keer nam ik het nog best sportief op, de tweede keer ook :)
Kan gebeuren niet waar?

De derde keer werd ergerlijk, zo ook de vierde keer B|

Ik ben inmiddels de tel kwijt B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan