schijtbak

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Ik heb het nu helemaal gehad met die schijtbak van een yamaha. Moet ik naar berlicum toe dus ik denk pak lekker de motor. Laat dat vervloekte onding me weer staan |( Tot de 4-5000 toeren is er niks aan de hand maar daarboven komt ie gewoon niet. Je kan gas geven wat je wil maar dat kutding doet alleen maar bokken en ploffen, harder dan 40 komt ie niet B|
De schijtbak flikkert maar op, ik ga wel op zoek naar een andere motor, ik heb het echt helemaal gehad nu met die kutyamaha :r


Iemand een thundercat kopen? B|
 
No thnx ;)

Trekt hij misschien ergens valse lucht :?
k heb ooit een vergelijkbaar probleem gehad, tot 4000 toeren lekker lopen, daarboven voor geen meter trekken B|

Bleek een vacuumslangetje van de carbs losgeschoten te zijn B|

Succes!
 
ook fijn dat die schijtbak dat een dag voor de superbikes doet |(

Dan maar met de auto naar assen morgen B|
 
Misschien snel kijken of het een slangetje is????
Dan kan je morgen nog lekker :] naar Assen

Ik heb morgenochtend een uur de tijd om uit te vinden wat het is, te fixen en een proefritje te maken. Ik moet nu weg (ben nu halverwege, ff gestopt op de uni om m'n mail te kijken aangezien m'n kabelmodem thuis stuk is en ze dat pas dinsdag kunnen maken |( ) en kom vanavond pas laat thuis in het donker en morgen weer vroeg weg. B|

Ik gooi die tank er morgen wel even af, es kijken wat het kan zijn B|
 
Ik heb morgenochtend een uur de tijd om uit te vinden wat het is, te fixen en een proefritje te maken. Ik moet nu weg (ben nu halverwege, ff gestopt op de uni om m'n mail te kijken aangezien m'n kabelmodem thuis stuk is en ze dat pas dinsdag kunnen maken |( ) en kom vanavond pas laat thuis in het donker en morgen weer vroeg weg. B|

Ik gooi die tank er morgen wel even af, es kijken wat het kan zijn B|
gaat lekker met die yamadrama van je :X

[me]kneeslider gaat toch maar niet zelf prutsen O-) [/me]
 
Hoe'st eigenlijk met je paso :?

[me]Kofferrek denkt dat hij het antwoord al weet :X [/me]
 
ben blij dat ik geen thundercat meer heb zeg B|

ik werd ook zo schijtziek van dat eeuwige gezeik met dat slecht lopende blok :(
 
Ik heb hetzelfde gehad met m'n XJ900. Bleek de ontluchting van de benzinetank te zijn.
Probeer eens het volgende: ga rijden met je tankdop dicht maar je reservesleuteltje al in het slot. Zodra het gezeik begint draai je de tankdop open. Loopt 'ie dan wel goed dan weet je zeker dat het in dat traject zit.

Bij mij hielp het met perslucht doorblazen van de ontluchting en het overloopkanaal.
 
tsja Vic zou bijna zeggen ruilen maar de Soes doet het weer gelukkig

Wel ongeveer dezelfde problemen B|
Stefan bood uitkomst met Superieure Soes kennis 8-) maarja zou jou niet helpen

lijstje:

loopt hij op alle vier de poten :? (voelen aan de uitlaten)
Benzine kraan (heb je pri? zo ja doet hij het dan wel als je hem daar ff op zet)
dan is je vacuum idd na de klote waarschijnlijk slangetje los of kaduk (Lekt)
check ook even of dat hij wel vacuum trekt als je hem hebt lopen.

Je carbs lijken me sterk want dan zou hij dit niet doen.

Kan anders als de nood aan de man is je VIP kaartje wel overnemen hoor O-) ;)
 
Zeg Viccie, ik heb nog een echte fiets voor je staan. Zonder badkuip, dus kan je die ook niet stuk maken... :P

Kopuh :?

;)



Ps, ik geloof dat ik ook ziek zou zijn als m'n bike me in de steek liet... B|
 
ik zou je natuurlijk mijn kwak wel kunnen lenen, maar ja.. .die ben ik nu voor de derde keer aan het in rijden, dus dan kan je ook niet boven de 6000 rpm komen.... schiet je dus ook niets me op!

sterkte ermee!
 
*schijtbak van een yamaha.
*Laat dat vervloekte onding me weer staan |(
*Je kan gas geven wat je wil maar dat kutding doet alleen maar bokken en ploffen,
*harder dan 40 komt ie niet B|
*D e schijtbak flikkert maar op,
*ik heb het echt helemaal gehad nu met die kutyamaha :r


Iemand een thundercat kopen? B|

Je adverteert opvallend, die raak je wel kwijt denk ik.

[me]Baba-san zou er boven zetten; goudeerlijke verkoper verkoopt zijn bike.[/me]
 
Je adverteert opvallend, die raak je wel kwijt denk ik.

[me]Baba-san zou er boven zetten; goudeerlijke verkoper verkoopt zijn bike.[/me]
:^

Eindelijk een motor waarvan je eerlijk kan zeggen: "heeft altijd binnen gestaan" :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan