Schimmel in helm en kleding na winterstop

Tip:

Haakje halen waar je planten mee kan ophangen, fietsmandje van de action voor de handschoenen, hoekje in de gang zoeken, spullen ophangen, inclusief plugjes/schroefjes en kledinghanger..€14,- en 10 minuten werk. F37005E2-DB67-450B-BDFF-A174D06C72EE.jpegD211BD2A-A728-44D5-962E-E69A6C6480CA.jpeg
AF1C1CA0-DE43-4B1D-B4B6-31F46E2A4DEB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Als je wat gevonden hebt, laat maar weten! Mag niet te groot zijn want de schuur is dat ook niet.
Sifon heb ik wel, maar daar steekt de wasmachine al in.
Zoiets gaat het worden denk ik.
Maar heb er nog geen haast mee.
Is een vochtige garage of schuur niet gewoon een kwestie van niet genoeg ventileren?
Meestal wel. Soms niet de makkelijkste optie.
 
Ik zie dat je Finish gebruikt hebt.
Streeploos schoon 👌
Niet op 70 graden hopelijk.
Niet bang voor het piepschuim in de schaal?
 
Een helm in de vaatwasser stoppen samen met je vuile vaat… Als je daarmee wegkomt, kan ik hier de tandenborstels wel samen in de wasmachine stoppen met de onderbroeken en de pleeborstel. Wel zo makkelijk.

Ik ga ervan uit dat die helm de vaatwasser alleen voor de foto van binnen heeft gezien? :)
 
Een helm in de vaatwasser stoppen samen met je vuile vaat… Als je daarmee wegkomt, kan ik hier de tandenborstels wel samen in de wasmachine stoppen met de onderbroeken en de pleeborstel. Wel zo makkelijk.

Ik ga ervan uit dat die helm de vaatwasser alleen voor de foto van binnen heeft gezien? :)
Als je de persoon in kwestie een beetje kent weet je dat het menis is.
Thanks @RR Vliet !
 
Binnenvoering in de wasmachine en de helm in de vaatwasser. Een stuk nekschuim is in de wasmachine losgekomen, die moet ik weer even vastzetten. Verder alles naar behoren weer Spice en span schoon. Lekker hoor.
Dit is Briljant _O-
 
Ik zie dat je Finish gebruikt hebt.
Streeploos schoon 👌
Niet op 70 graden hopelijk.
Niet bang voor het piepschuim in de schaal?

De wasmachine op een anti-allergeen was van 60gr om de schimmels te doden. Onze vaatwasser staat altijd op een 4u durend eco program van 70gr, verwacht dat alles daar ook wel dood is. Maak me inderdaad geen zorgen over het piepschuim.

Een helm in de vaatwasser stoppen samen met je vuile vaat… Als je daarmee wegkomt, kan ik hier de tandenborstels wel samen in de wasmachine stoppen met de onderbroeken en de pleeborstel. Wel zo makkelijk.

Ik ga ervan uit dat die helm de vaatwasser alleen voor de foto van binnen heeft gezien? :)

Nee, die helm heeft netjes een nachtje meegedraaid. Inderdaad wel zo makkelijk, ik ben ook uit luiïgheid op het idee gekomen.
 
Ik ga voor je experimenteren. Heb de binnenvoering op een 60gr anti-allergie was in de wasmachine gegooid, en zet de buitenkant van de helm in de vaatwasser. Laat wel weten of alles het overleeft.

Dit zijn de voor foto's:

Bekijk bijlage 1726679
Bekijk bijlage 1726677
En?

Zie nu dat alles weer mooi schoon is.

Vandaag even in de schuur gekeken, ook de helm en handschoenen onder de schimmel zitten😝
Is een houten schuur met ventilatie openingen, maar toch erg vochtig.

Ga jouw methode ook maar volgen👍
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn helm kan ik alle binnenwerk er uit halen en in een sopje schoonmaken. Daarna goed laten drogen en terugplaatsen. Doe ik sws ieder seizoen voor de frisheid. Daarna weer gewoon goed te gebruiken. Al die speciale helmreiniger spullen geloof ik niet zo in, werkt vast wel maar is vooral marketingpraat...
 
Helm weer mooi schoon en fris, maar het Pinlock vizier heeft het niet overleefd. De temperatuur stond op 50 graden.

IMG_20220305_133527514.jpg
 
Schimmel overal. Helmen in de vaatwasser. Mijn hemel wat doen sommige mensen met hun spullen.-O-
Overigens zijn schimmels leuke dingen. Optisch weg betekent niet dat het echt weg is. Ik had de hele bende gewoon weggegooid. Je hebt geen idee wat de staat van de helmschaal is en je krijgt je hele leven lang maar een enkel exemplaar van je hoofd.
 
Schimmel overal. Helmen in de vaatwasser. Mijn hemel wat doen sommige mensen met hun spullen.-O-
Overigens zijn schimmels leuke dingen. Optisch weg betekent niet dat het echt weg is. Ik had de hele bende gewoon weggegooid. Je hebt geen idee wat de staat van de helmschaal is en je krijgt je hele leven lang maar een enkel exemplaar van je hoofd.
Ik zou het ook niet durven om de "helmschaal" in de vaatwasser te doen...

Die schimmel paste bij mij trouwens ook helemaal niet in de vaatwasser...8)7

1646585205165.png
 
  • Leuk
Waarderingen: D.D
Terug
Bovenaan Onderaan