Schitterende R1150RT eind 2003 voor inruilprijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

moreneedforspeed

Die hard MF'er
3 nov 2009
288
0
Ommen
Omdat in deze tijd van kredietcrisis bij ons allemaal het geld niet op de rug groeit en handel handel blijft bied ik mijn R1150RT te koop aan tegen de mij geboden inruilprijs. Dit geeft mij meer onderhandelingsruimte bij aankoop van een nieuwe motor en zijn we beiden (de koper van mijn RT en ik) het beste af.

De twin spark! Biaritz blauwe BMW R1550RT die ik aanbied is in topstaat, van oktober 2003 altijd dealeronderhouden en heeft slechts 45000 km gelopen. De motor is voorzien van ABS met EVo systeem, electrische ruit, valbeugels op de cylinderkoppen, handvatverwarming, in de kleur meegespoten zijkoffers, topkoffer met back-rest, dubbele 12 volt aansluiting, pluspool onder de buddy en eventueel een navigatiesysteem (meerprijs 550Euro). Alle boekjes en sleutels zijn aanwezig. De motor is vorig jaar nog gekeurd door Erik van Lent (zie promotor).

Prijs was 9000 Euro maar de motor is inmiddels ingeruild voor iets meer dan dit bedrag!

full


full
 
Laatst bewerkt:
mooie motor, pas net ingereden ;)

wat komt er voor terug eigenlijk? de 1200rt die vind ik niet zo mooi als deze eerlijk gezegd

Wat voor Navi zit er bij dan? Ik vind je meerprijs een tikje fors eigenlijk. Koop je een nieuwe Zumo 660 voor... :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn hoofd op hol laten brengen door een K1300S.....

Qua navi zot er een zumo 550 op, aangelegd door de dealer (dus de draden zijn goed weggeborgen en aangelegd en de zumo zit op een zeer mooie wijze op het midden van het stuur bevestigd. :-)
 
En je hebt wat mij betreft ook gelijk, de 1200RT is minder mooi dan de 1150. Ook iets te breed naar mijn gevoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan