Schoen kwijt.. op autosnelweg

Een vriend van mij was laatst een duur t-shirt verloren toen ie met extra kleren op de rug naar Rotterdam reed op z'n VTR waarbij hij de 220 heeft aangetikt!!

Je schrikt wel als er ineens een t-shirt tegen je ruit van je koekblik zit geplakt !!
 
Schoenen en andere kleding (ook bij mij een verkleedpartij op het werk)
gewoon in de rugtas....
en de rugtas in de koffer.
Nooit problemen mee :)
 
[me]Nightbat® draagt altijd ter bescherming een leren portemonnee in z'n kontzak, de andere bilhelft word beschermd door een pakkie zware shag[/me]
 
Ik draag meestal een Eastpak rugtas. Die heeft twee van die ritssluiters en die heb ik vast gemaakt met een dikke paperclip. Las dat de wind ook wel eens je rits wil open doen voor je.

Heb het meegemaakt in Belgie.

Komt een auto naast me rijden en die gebaart naar mijn rugtas. Was dus duidelijk dat die open stond. Niet echt slim dus.
Snel aan de kant om dicht te trekken en weer verder. Kwartiertje later stoppen om te tanken staat de rits weer open. Kwam dus door de rijwind.

Voortaan maar koortjes aan elkaar knopen.
 
Yep, same here.
Was alles kwijt, strandlaken, zwembroek, een DVD'tje, motor papieren...
Uiteraard bij 200+ in Duitsland.
Daarna was ik er achter, de rits moest je naar beneden toe sluiten, dan kan ' ie nooit open als je plat ligt.
En zijvakjes moet je niet gebruiken.

Of ik doe gewoon me zwembroek vast aan de volgende keer!!!
 
ik heb nooit een rugzak bij me

rijbewijs heb ik altijd in mijn rechter broekspijp
portemonee in linker broekspijp
telefoon in mijn binnenzak van mijn jas
en de sleutels in mijn broek
en altijd al mijn ritsen dicht controleer ik altijd voor het rijden!!!
 
ik had een keer wel keurig mijn rugtas dicht gedaan. helaas scheurede de rits open, bijna mijn regenpak (70 euro) en mijn digivideocamera kwijt (1000 euro :o :o )
Gelukkig kwam er een mille rijder als een bezeten achter me aan, ik zag een koplamp op me afkomen dus ik d8 shit juuten, maar hij kwam me waarschuwen :} .
 
Ik steek mijn papieren, sleutels en dergelijke in een heuptasje.
Zorg wel dat je een water (spat)dicht tasje hebt, anders kun je je papieren en GSM een nacht laten drogen op de verwarming zoals ik overlaast heb meegemaakt.
In mijn rugzak zit alleen mijn slot en wat spullen van het werk, maar nooit iets waardevol (of het moest mijn brooddoos zijn).
 
Ik ben ooit in Belgie tussen Turnhout en Antwerpen mijn schoenen en een broodtrommel kwijtgeraakt. Vlakbij Eindhoven kwam er een auto langs me die me aan de kant wenkte, en me dat vertelde. Hij had een beetje moeite om me voorbij te komen :+

Heel dat pokkeeind terug. Gelukkig lagen de schoenen op de pechstrook. De broodtrommel had de autobanden niet overleefd; de schoenen wel.

phew. Ik bind nooit meer iets vast aan het passagierbeugeltje met een spanband.
 
Ben een keer m'n schoen verloren op de A12 Enschede Den haag. Een automobilist wees op m'n rugzak. Bleek de rits half open te zijn.
 
Och 't enige wat ik ben verloren onderweg is een deel van mijn zijkapje van mijn vizier wat vlak langs het hoofd van Ferko (MF-er) waaide toen ik vol gas gaf....
(vorige helm)


Oh ja en het ovale aluminium-plaatje van 5 bij 10 cm van mijn uitlaat... eraf gevlogen met ruim 250+.... oeps.... |(
(vorige motor)


oftewel, vroegah toen ik nog troep had :+
 
... Als je een tanktas met magneten hebt kun je om de week een nieuwe pinpas gaan aanvragen.

Je moet geen nieuwe pinpas aanvragen als je een tanktas met magneten met een "binnenvakje" hebt (vakje juist onder de klep), zodat er wat afstand komt tussen magneten en magneetstrook. Daar steek ik meestal portefeuille/GSM in, en als ik alle ritssluitingen dicht doe, valt er niets uit.
Ik heb in een ver en duister verleden wel al eens gehad dat mijn magnetische tanktas begon te "zweven" boven de tank, maar dat was dan aan snelheden ver boven de 200 (GSXR1100). :)
 
maatja van had een tijdje geleden zoiets, we reden vlak voor de wijkertunnel, en ik zie wat bewegen in zijb rugzak, zie ik er plotselinh een broodtrommel en een heleboel papieren uitwaaien, we reden ongeveer zo`n 150 geloof ik, best rot als je spontaan de slappe lach krijgt
 
misc


heb wel deze gevonden :)
 
In mijn rugzak zit alleen mijn slot en wat spullen van het werk, maar nooit iets waardevol (of het moest mijn brooddoos zijn).

is dat nou wel zo handig, zo'n slot in je rugtas? ik heb verhaal gehoord van een kerel die viel en door dat slot ze ruggegraat verneukte :X
 
'k heb m'n portemonnee gewoon in m'n kontzak zitten.. Tot daar geen probleem. Totdat ik een een keertje in een stortbui terecht kwam, en iets van € 50,- aan declareerbare bonnetjes één grote blauw-witte pulp was geworden B|

Was ik niet zo blij mee... Daar had ik wel 2 loten voor kunnen kopen :P
 
is dat nou wel zo handig, zo'n slot in je rugtas? ik heb verhaal gehoord van een kerel die viel en door dat slot ze ruggegraat verneukte :X
Daarom plak ik alles in een Bagster tanktas, superspul.
Mits de ritsen dichtgemaakt zijn, werkkleding en toegangspassen op schoot bij 140km/u is niet zo geslaagd..
 
In mijn rugzak! Heb een tijdje geleden bij een motorzaak een rugtas gekocht waar je de ritsen met een drukknoop en een leertje aan elkaar vast kunt klikken. Zo kunnen ze ook niet verschuiven door de zijwind. :]
 
Ongeloofelijk rugzakverhaal::

Terug uit Asser TT 2004

Digicam uit rugzak gerold bij optrekken/aanduwen familielid(met Chopper oc)

1,5 maand later gevonden door wegwerker id berm

Een zwager die bij politie werkt ziet de foto, s die erop staan en herkent zijn neef!!
2 dagen later camera weer bij eigenaar

Dus...... soms komen de dingen toch bij je terug,werkt neit bij schoenen denk ik.

Waar gebeurd!!
 
en toch mooie de mooie foto's :P goeie kwaliteit als ie 1.5 maand buiten kan liggen zonder stukgaan door vocht ofzo :P
 
Mooie foto's ja, van de TT dag vak O de rij helemaal bovenaan.

Waterdicht tasje misschien? :}

Ik stond er zelf ook mooi op(maarnieheus)te weten snurkend!
 
Terug
Bovenaan Onderaan