Schoen kwijt.. op autosnelweg

debugger

Die hard MF'er
10 jun 2004
664
1
Vlaams-Brabant
Gisteren, ik was op weg nar huis van mn stagebedrijf.
Rustig 120km/u, overal aan de regels houden, wel tussen de autos door, maar niet snel rijden...

Dan had ik opeens vrij baan.. (A12 Antwerpen-Brussel)
Geen flitspalen, effe volgas erop 70- 270km/u.. dan weer naar 140km/
Komt er een busje met YAMAHA(denk van MTS verlinden) op naast mij rijden, hij toont zn schoen, en wijst achter ons. ik had het meteen door: mn schoen kwijt zeker??
ik gebaar hem van, niks aan te doen...
Hij lachtte
ik zette me aan de kant, steek voetje uit om te bedanken..
Hij stopte ook .. :)
Komt me zeggen dat schoen is uitgevlogen toen ik optrok.
Ik vroeg: geen hinder voor anderen
hij: nee
ik: ok , bedankt
..
Effe verschoten toen ik zag dat rits van KBC-rugzak helemaal open stond..
bijna broek ook weg, en portefeuille...

Iemand dergelijke ervaringen?
Waar steken jullie je portefeuille?
:+ :+ :+
 
in de binnenzak van mijn jas.....

maar wel grappig verhaal :}
me vroeg zich altijd al af waarom er soms 1 schoen ana de kant van de weg ligt ....
 
in elk geval niet in mijn schoen :?
Ook niet met sinterklaas? :P

Ook ik laat mijn rugtas wel eens open staan, zowel op de motor als op de fiets. Niemand die wat zegt, neehee, moet ik altijd maar zelf achter zien te komen. Mensen, waar moet dit heen in dit land? ik ga eens aan emigreren denken :( naar marokko ofzo.

;) :+


 
Laatst bewerkt:
Je schoen verloren? Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen! Wat draag jij dan op de motor? Slippers? Gympies zonder veters? Lekker veilig!

En die andere spullen? Tsja...tas dichtmaken makker. Je zult maar achter een andere motorrijder komen die een broek verliest uit z'n rugzak! Levensgevaarlijk!

MAzzel,

Roland
 
Je schoen verloren? Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen! Wat draag jij dan op de motor? Slippers? Gympies zonder veters? Lekker veilig!

En die andere spullen? Tsja...tas dichtmaken makker. Je zult maar achter een andere motorrijder komen die een broek verliest uit z'n rugzak! Levensgevaarlijk!

MAzzel,

Roland


schoen zat ook in rugtas toch :?
 
Heb je mazzel dat er niet meer is uitgevlogen :X

Ik heb me knip altijd in de binnenzak van me pak zitten of als ik een tanktas bij heb zit ie in het zakje aan de achterkant (tegen me buik zeg maar). Heb eigenlijk het liefst niet in de zakken van me pak zitten, kan alleen maar extra pijn doen mocht je eventueel vallen....

Ik controleer eerst altijd of me waardevolle spullen goed opgeborgen zitten als ik ga rijden.

Ben je je schoen trouwens nog gaan zoeken :+
 
Laatst bewerkt:
Heb ook mee mogen maken dat je niet teveel/te zwaar spul in een rugzak moet laden. Ben eens een krukas van een GL1000 verloren die ik in mijn tassie had. Gelukkig heb je met een krukas vrij snel in de gaten dat je wat verliest :+
 
Nooit voorgehad, maar m'n rugzak heeft wel een kapotte rits. Alle papieren van de motor steken in m'n jas en huissleutel en portefeuille steken in m'n motorbroek (die kan ik dichtdoen met een rits).

Ik weet niet of je soms in Meise moet passeren, want hier staan ze dikwijls te flitsen met een anonieme wagen (een Opel Kadett denk ik).
 
Laatst bewerkt:
Je schoen verloren? Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen! Wat draag jij dan op de motor? Slippers? Gympies zonder veters? Lekker veilig!

En die andere spullen? Tsja...tas dichtmaken makker. Je zult maar achter een andere motorrijder komen die een broek verliest uit z'n rugzak! Levensgevaarlijk!

MAzzel,

Roland

Volgens mij viel zijn schoen ook uit zijn rugzak :X
 
Ik heb ook altijd een normale rugzak met rits. Nooit problemen mee gehad.

Verklaart trouwens wel waarom ik regelmatig maar 1 schoen zie liggen langs de kant van de snelweg.
 
Nogmaals bewezen dat kbc niet deugt!
Ooit een regenpak verloren uit m'n rugzak, maar toen ik m'n terugvond was ie niet meer 100% waterdicht. Tssss.
 
Ik,passeer elke dag in Meise:
bedankt voor opmerking..
Rijdt meestal rustig hoor , is nar het werk, dan niveel zin om te racen..
+-100- 140kmu, soms effe sneller, maar niet lang..

Ik draag Alpinestars SMX-plus(heel goede botten) + lederen combi (Dainese --heel goed, content van)

Maar ik kan moeilijk achter de pc zitten, met deze kledij, daarom schoenen en broek in rugzak..
en op het werk kleed ik me om..;

Ik heb nu mn andere schoenen aan.. zitten echt minder goed..
Heb alles nu in een plastic zak gestoken, en die in de rugzak.. mss voorkomt het we iets..

In ieder geval.. die rits moet dichtblijven.. maar gisteren veel wind??
 
Laatst bewerkt:
Tanktas
full


Binnenzak
full
 
Ik,passeer elke dag in Meise:
bedankt voor opmerking..
Rijdt meestal rustig hoor , is nar het werk, dan niveel zin om te racen..
+-100- 140kmu, soms effe sneller, maar niet lang..

Ik draag Alpinestars SMX-plus(heel goede botten) + lederen combi (Dainese --heel goed, content van)

Maar ik kan moeilijk achter de pc zitten, met deze kledij, daarom schoenen en broek in rugzak..
en op het werk kleed ik me om..;

Ik heb nu mn andere schoenen aan.. zitten echt minder goed..
Heb alles nu in een plastic zak gestoken, en die in de rugzak.. mss voorkomt het we iets..

In ieder geval.. die rits moet dichtblijven.. maar gisteren veel wind??
 
ik ben in duitsland ook wel een een wegenkaart verloren, omdta mijn rugzak openstond. ik vond die toeterende auto's maar aanstellers, en gaf gas. pas toen ik verderop ging tanken zak ik dat de rits van mijn rugtas openstond hehe
 
Ik draag meestal een Eastpak rugtas. Die heeft twee van die ritssluiters en die heb ik vast gemaakt met een dikke paperclip. Las dat de wind ook wel eens je rits wil open doen voor je.
 
schoen zat ook in rugtas toch :?
Nog veel gevaarlijker dus, met je voeten in je rugzak rijden :+

Portfeuille stop ik meestal in de zak van mijn leren jas, vanwege mijn ietwat toegenomen lichaamsomvang (en niet meegegroeide jas) opteer ik de laatste tijd steeds vaker voor de tanktas (die ik regelmatig vergeet dicht te ritsen... of goed aan de tank vast te maken). Met andere woorden: je bent niet de enige, wel mazzel gehad zo te horen.
 
Ik vergeet ook weleens tanktas dicht te doen, laatst nog op de autobahn, niet echt relaxed frunniken dan met handschoenen aan. En vanochtend nog mijn rugzak, elke keer in de file tijdens het stilstaan een stukje verder frunniken.
Porto sleutels e.d altijd in mijn jas. Als je een tanktas met magneten hebt kun je om de week een nieuwe pinpas gaan aanvragen.
 
Toevallig net ook iets verloren uit rugzak trok ff op naar 180 omdat een auto lekker irritant naast me bleef rijden bij het opkomen van de snelweg.
 
Als je een tanktas met magneten hebt kun je om de week een nieuwe pinpas gaan aanvragen.

:^ ben ondertussen met mijn derde pinpas in 2 maanden tijd bezig. droeg mijn knip altijd in borstzak, maar kreeg laatst de ingeving dat dit niet handig zou zijn zo'n hard ding op je borst ingeval van snoekduik op het asfalt... dus ik dat ding braaf in mijn zijzak... jawel, net aan die kant waar ik ook mijn tanktas aan draag :X

wel jammer dat ik pas na 2 passen vern*kt te hebben er achter ben wat de oorzaak is.

En verder... Tsja..Zoals Bobbel zegt.. Inderdaad niet veilig om met je voet in je rugzak te rijden GILLER :}
 
zou pas echt lullig zijn als de schoen die je aan je voet hebt uitwaait, hoe je dat moet doen is de dan de vraag
 
Terug
Bovenaan Onderaan