Schokbreker achter kaduuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozer.nl

MF'er
4 jun 2004
38
0
IJsselmuiden
Vorige weer zaterdag dacht ik van "laat ik mijn achterveer eens verstellen". Ik wilde hem wat hoger hebben. Dus wat ik doe is de 'moer' eens indraaien. Na dat hebben gedaan constanteerde ik dat hij niet meer wilde veren.

Nu draai ik met mijn boeren verstand de 'moer' terug op oude stand. Maar dit mocht niet baten :( . Ik denk pomp ik mijn cilindertje op met lucht van de compressor. Ook dat hielp niets. Na een beetje gekloot te hebben kwam ik er achter dat de motor heel langzaam omhoog kwam. Maar verder dan dit kwam ik niet. Nu denk ik dat mijn achterveer kapot is gegaan. Heeft iemand met dit type vering ervaring? Ik loop nu ongelooflijk te balen want ik wil :] .

Het gaat om een RS 125 Extrema. Het is dus geen origele vering wat ik heb begrepen. Ik zal er een foto bij doen waar een deel opstaat. Heb helaas geen specifieke foto van de onderdelen wegens het uitlenen van mijn digi cam.

Ik hoop dat iemand raad weet met dit gelazer. Iemand nog een achterveer te koop>? '( Radeloos.

 
nooit lucht in je schokbreker doen met een compressor, dan verkloot je het helemaal. Er mag maar een fractie lucht in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan