Schokbreker RSV Mille en Tuono

V4Wim

MF veteraan
22 sep 2005
4.522
2
Een schokbreker voor RSV Mille en Tuono. Ook passend voor het eerste type RSV Mille = flinke verbetering ipv de schokbreker met witte veer. Inclusief linksysteem. In prima staat.

Verzendkosten € 6,20

Ploatie:

M5110024.jpg


Vraagprijs: € 175,- of een goed bod.

v-twim@home.nl
 
Hij is al verkocht, heb binnenkort nog wel eentje van het eerste type met linksysteem. Die mag je voor dat geld wel hebben?
 
Jammer dat hij al is verkocht.

De andere die je te koop hebt is dat die met de witte veer? Die heb ik namelijk ook op mijn falco gehad. Omdat het reservoir iets te breed is, is hij lek geraakt.

Ik weet nog wel ergens een RSV schok met een gele veer te koop te staan, maar daar zit geen linksysteem bij.

Weet jij of de schokbreker met de gele veer dezelfde lengte heeft dan de schokbreker met de witte veer?
 
Laatst bewerkt:
Dat kan ik pas vertellen als ik ze ga verwisselen. Ik had er namelijk twee van het nieuwe type waarvan ik mijn eigen nu ook voorzien heb van een Hyperpro veer.

Ik weet wel zeker dat je ook aan een ander linksysteem vastzit. Dat zit ik met mijn Mille namelijk ook. Het nieuwere type heeft een progressievere werking.

Linksystemen worden ook nog wel op ebay.de aangeboden. Of anders Beunstra even bellen die hebben ook wel eens wat liggen.

Kijk anders ook nog eens op www.aprilia-riders.nl daar staat ook het een en ander over een shockswitch geschreven.
 
Hij is al verkocht, heb binnenkort nog wel eentje van het eerste type met linksysteem. Die mag je voor dat geld wel hebben?

Oud bericht, maar ik reageer toch? Die andere veer nog leverbaar? En zo ja.. Ook voor SL 1000 Falco? Bedankt alvast!
 
Terug
Bovenaan Onderaan