Schokbreker voor zijspan.

CoelaCanth

MF'er
10 mrt 2022
243
402
Hoogerheide
Nu had ik laatst een wat zwaarder persoon in de zijspan zitten en wou de vering dus wat strakker zetten. Toen zag ik dat 1 van de dempers behoorlijk lek is, zijn deze te reviseren tegen een leuke prijs of zijn nieuwe gewoon de goedkopere opossing.

Heb al zitten zoeken maar kan dit type of de specs hiervan niet vinden.
20220513_211037.jpg

Type schokbreker:
Koni Holland 7610f / 1285 special D. 402
Hart op hart afstand is 330mm.
 
Heb eventueel nog een transalp schokdemper te koop voor je :t in goed staat zal morgen de foto zoeken als je interesse hebt .
 
Dank jullie wel voor de snelle reactie, er zitten 2 van deze schokbrekers onder het span, k ga vandeweek de hobbyist maar eens bellen over een revisie set.
 
Ik heb laatst een vervangende schokbreker bij Morren gekocht, een Hagon. Niks mis mee, en kan op maat worden geleverd.
 
Heb onder de trike en het zijspan alle dempers door de jaren heen vervangen door Hagon,s.werken prima en de kosten zijn het niet. Volgens mij is een tank benzine duurder
 
Het worden 2x hagon veertjes, een revisie voor de huidige was al de helft van t geld voor 2 nieuwe. Dan is de keuze makkelijk gemaakt. Nogmaals bedankt voor de info.
 
Vertel gelijk dat het voor een zijspan is, dan krijg je de juiste veren er op. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig gaat, maar toen Marten nog leefde was het zo geregeld.
 
De progressieve veren kan je in 4 standen instellen, waarschijnlijk wordt het 1 van de 2 lichtste standen vertelden ze me. Wordt eventjes proberen en testen wat het lekkerste hobbelt voor de passagier
 
Terug
Bovenaan Onderaan