schokbrekers magna 700

caruso

Die hard MF'er
8 jun 2007
398
0
millingen ad rijn
hallo vraag:mijn schokbrekers achter staan op staand 1 ,vraag is deze staand voor twee mensen of moet hij dan op een andere staand


groet henk.
 
hallo ernie bedankt ,ben aan het proberen hoe ik hem beter op de weg krijg ,is mijn laatste poging en wordt het dan niet beter verkoop ik de magna .verder loopt hij echt prima maar ik ben niet tevreden met de wegligging ,weet ook niet of dat normaal is dat die magnas zo hoppelen als je een beetje een slechte straat hebt.maar volgens mij als ik de schokbrekers op 3 zet wordt het toch nog meer hobbelen of ????

groet henk.
 
Het is een kwestie van uitproberen. Op stand 1 zal ie deinen als een schip op de golven en als de schokbrekers op de zwaarste stand staan moet ie strakker rijden.

Maar er zijn meerdere factoren die een rol spelen in het geheel. De achterband, de bandenspanning, spoorvorming van het wegdek en , misschien wel het belangrijkste, zijn je schokbrekers niet versleten? Ze zijn 21 jaar Henk en ik merk het aan m'n Vulcan. Toen ik die net had lag ze als een blok op de weg maar tegenwoordig heb ik wel zoiets van 'Vandaag of morgen toch maar eens zien om andere schokbrekers'.
 
ja ik weet het ook niet de banden zijn splinter nieuw. de voorvork olie zit er nieuw in .
oke kan natuurlijk zijn dat het de achter schokbrekers zijn en je hebt gelijk de motor is niet meer de jongste mischien verlang ik ook te veel van deze motor.maar ik zal het eerst eens proberen met de schokbrekers twee standen hoger te zetten.

henk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan