schokbrekerveren mooi maken

metalganz

Die hard MF'er
18 jan 2009
752
2
zwolle
Wie heeft wel eens schokbrekerveren mooigemaakt ik heb nu corrosie en denk misschien stralen en dan??? wie heeft hiermee ervaring
 
Hoi Starterke,je moet de veren inderdaad uit elkaar kunnen halen bij de cb is er een speciaal hulpstuk om de veren terug te drukken,ik heb zelf iets gemaakt van twee platen staal en dan druk het spul in elkaar.Je moet wel oppassen dat het niet beschadigd,maar het gaat prima.Dus bij jou moet dat ook kunnen maar zul je de veren terug moeten drukken om een schaaltje of iets dergelijks te kunnen wegnemen en dan de veren ontspannen er af te halen.Groot voordeel is dat je ze echt helemaal schoon kan maken en netjes poetsen of lakken.Denk aan je vingers trouwens.
 
stralen en opniewe in de podercoat blijft dat wel zitten is dat wel bestand tegen het in en uit veren van de spiraal ?

stralen uiteraard geen probleem

maar weet nieut of die coating wle elastisch is ? wel eens gehoord dat het er dan van af springt bij te veel spannig
wil het zelf ook wel eesn weten


is het wel of niet mogelijk om te poedercoaten ????

want hoe blijft anders de orginele lak zo lang zitten (wat gebruikt de fabrikant)
 
Poedercoating moet kunnen maar fabrieksmatig zal wel een elastische lak gebruikt worden dus om zo te coaten is mogelijk maar ik denk dat je wel moet overlegen over de lak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan