Schommelend toerental en ploffen in uitlaat yamaha r6 99

Jenssc

Rookie
8 mrt 2022
22
6
Goeiedag iedereen.
Ik ben nieuw hier .
Wat betreffende mijn yamaha r6 van 1999 die ik nu al twee jaar bezit ben ik echt ten einde raad.
Heb deze gekocht en alles was in orde maar dan begon er van alles aan te mankeren
Na volgas naar topsnelheid viel hij stil als je tot stilstand kwam. Je kan niet een constante snelheid aanhouden want hij stottert namelijk heel hard
Als je aan de verkeerslichten staat gaat hij ofwel heel hoog in toeren voor zeker 10 seconden ofwel valt hij stil en moet gas blijven geven tot het weer groen licht is en als je gas geeft in vrijstand duurt het even voor hij terug naar de rolantie gaat.
Je hoort echt de kleine ploffjes in de uitlaat als je hem rolantie laat draaien zowel koud als warm en hij schommelt ook alltijd in toeren als hij rolantie staat te draaien.
Wat heb ik al gedaan.
Olie ververst , olie filter , nieuwe bougies , carburateur uitgekuist , nieuwe koppeling geplaatst , nieuwe luchtfilter , en alles gecontroleert op valse lucht , heb ook de benzine leiding gecontroleert en het kraantje. Ben echt ten einde raad nu . Iemand die deze kwalen kent ? En mij kan helpen ? Je zou me er een groot plezier met doen . En ik weet dat het dat jaar en model een probleem was met de cilinderwand maar denk (hoop) niet dat het dat is . Mvg alvast bedankt. Zal hierbij een video toevoegen .
 
@Jenssc met welk gereedschap heb je de mengselschroeven kunnen draaien toen de carb nog op de motor zat? Heb je speciaal gereedschap gekocht om er makkelijk bij te kunnen of heb je zelf iets gefabriceerd?

alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan