schoonheiddsfoutjes

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
ik zie wat kleine foutjes

1 : ik kan niet editen
2 : ik zag een keer een oude button post reply staan bij een topic
3 : de smileys en tekens staan niet boven elkaar
4 : ik moet een forum kiezen voordat ik kan posten ( was eerst niet )
dat het goed komt geloof ik wel ;)
 
stupid2.gif

1 : ik kan niet editen
Nog niet getest
2 : ik zag een keer een oude button post reply staan bij een topic
Had ik ook een aantal maal
3 : de smileys en tekens staan niet boven elkaar
Wilde ik ook al melden :P
4 : ik moet een forum kiezen voordat ik kan posten ( was eerst niet )
uh :?
 
1 : ik kan niet editen
2 : ik zag een keer een oude button post reply staan bij een topic
3 : de smileys en tekens staan niet boven elkaar
4 : ik moet een forum kiezen voordat ik kan posten ( was eerst niet )
dat het goed komt geloof ik wel ;)

1: ik wel
2: ctrl-F5 voor fatsoenlijk refreshen, dan zou het opgelost moeten zijn
3: inderdaad, zal ruud wel fixen, vannacht was ie niet helemaal helder meer denk\'k (\'t was laat) :)
4: heb\'k zelf ook al ergens gepost. Is goed dat je de keuze hebt, maar als ik in AP op nieuw topic klik wil\'k dat topic ook standaard in AP hebben
 
Laatst bewerkt:
- Smilie-codes en daadwerkelijke smilies zet ik vanavond netjes onder elkaar
- Dat met die button heb ik nog nooit gehad


Euh..ja...ik ga gewoon lezen wat jullie te zeiken hebben...dan reageer ik wel! ;) :)
 
Als je een topic hebt met meerdere pagina\'s dan zie je niet op welke pagina je zit. Of ik kijk natuurlijk weer niet goed :) . Zou wel leuk zijn als je op pagina 1 zit dat onder de 1 dan geen streepje zit en dat hij dus ook niet actief is als link.
 
en gelijk ook die dropdown boxjes inverteren aub.
Meestal moet je naar de laatste pagina en nu moet je daar je muis zo ver voor verplaatsen :)
Beeld je effe in dat je ooit een topic hebt met 50 pagina\'s, dan heb\'k pagina 50 liever bovenaan ipv helemaal onderaan.
 
Hoi allen,

Ben dan toch ook binnen geraakt (duderuud, vergeet die mail maar).

Opmerkingetje: als er nieuwe post is, wordt het bewuste topic niet bovenaan gezet of verandert de kleur van het mapje ernaast niet.

Enfin, nog veel succes ermee !
 
Je wil dus die linkjes 1 2 3 ook bovenaan in de topic...toch?

dat ook, maar ik bedoel in de index bij een topic dat meerdere pagina\'s heeft heb je zo\'n pulldown dingetje met de paginanummers in.. nu staat de laatste pagina onderaan in dat pulldown menu, handiger zou zijn als de laatste bovenaan gesorteerd staat.
 
Opmerkingetje: als er nieuwe post is, wordt het bewuste topic niet bovenaan gezet of verandert de kleur van het mapje ernaast niet.

Dat gebeurt hier dus wel.. het bovenaan zetten toch. Kleur veranderen is me nog niet opgevallen (behalve in de index zelf)
Ben je trouwens zeker dat je bij INSTELLINGEN TOPIC SORTEREN OP: juist hebt aangevinkt?
 
Hoe dat gekomen is, begrijp ik ook niet Martijn. :?
Maar ik til er niet zwaar aan.
 
Dat van die lijntjes onder de pagina is idd vervelend, zou ik net gaan posten maar waren meer met dit \'probleempje\' dus. :)
 
Vriend Mario, die eerder vandaag nog gezellie gepost heeft (na wat probleempjes) is veranderd in een anoniempje?

Hij heeft vanochtend onder eigen naam dit gepost:

Door op 21-08-2001 11:45



Hoi allen,

Ben dan toch ook binnen geraakt (duderuud, vergeet die mail maar).

Opmerkingetje: als er nieuwe post is, wordt het bewuste topic niet bovenaan gezet of verandert de kleur van het mapje ernaast niet.

Enfin, nog veel succes ermee !


....Alleen stond er toen nog

Door Mario op 21-08-2001 11:45

(...)

En Rev is zonder avatar?

Zelf nog geen grote probs tegengekomen, enkel dat de pagina na wijzigen voorkeuren niet gevonden kon worden (maar instellingen zijn wel van kracht) en een keertje na enige tijd plots opnieuw in moeten loggen....
 
Hehe, nu staat er in dit topic \'Kawa\' waar eigenlijk \'Mario\' moet staan (voorheen \'Joviaan\'). Het forum heeft duidelijk een glaasje te veel op }) .
 
gaat er nu eigenlijk nog wat veranderen aan de kleuren van het forum? ik vond het forum al zeer goed voor de update en vind het tot nu toe eigenlijk maar een stap achteruit (sorry) \ '(

met de oude kleuren (of andere) en duidelijkere aanduiding van de nieuwe/gewijzigde posts zou het forum opnieuw stukken beter zijn en wel een verbetering tov. vroeger :)

en nog eens ruud: \'t is niet dat ik je werk niet appressieer, maar je wou weten wat we ervan vonden en naar \'t schijnt kunnen nederlanders er goed tegen als je meteen je gedacht zegt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan