Schoonmaken uitlaatbochten

10 apr 2017
89
1
Beste MF leden,

Ik heb zit met een vraag en hoop op goede tips!

Ik wil graag mijn uitlaatbochten schoonmaken, maar ik krijg niet beter schoon dan de 2de afbeelding,

Iemand tips?
20191124_185902.jpg
20191124_190009.jpg
20191124_185110.jpg
 
Neem een paar repen poetsdoeken wikkel deze om de bochten, vervolgens de doeken nat maken met schoonmaakazijn en er dan plastic keukenfolie omheen wikkelen. Ca 24 uur laten staan. Na verwijderen goed met water reinigen en met wat staalwol op poetsen.

grtz,

Cees
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
:^
Dit soort verkleuring krijg je inderdaad nog het beste weg met RVS beits. Insmeren, bakje koffie doen, en daarna met ruim water afspoelen. Werkte als een tiet op de bochten van mijn Aprilia. Daarna nog even polijsten en ze glimmen als een keutel...
uitlaatje lilluk.jpg
uitlaatje glimglim.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rijden en accepteren dat ze zo zijn, is m.i. weinig aan te doen, en soms beetje poetsen om ze zo te houden: Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Franciscus van Assisi
 
Rijden en accepteren dat ze zo zijn, is m.i. weinig aan te doen, en soms beetje poetsen om ze zo te houden: Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Franciscus van Assisi
Maar je kan het veranderen?
Dus snap niet helemaal wat dit voor toegevoegde waarde heeft.
Er is een verschil tussen voorkomen en veranderen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan