schorsen kenteken

als de motor een oldtimer is hoef je de motor toch niet te schorsen?

je betaald toch geen belasting? ouder dan 25 jaar
 
Het gaatom een motor van 20 jaar oud. Deze is stuk en wil ik over een jaar of zo laten repareren. (Kapotte startkoppeling)Hij is nu geschorst maar ik vroeg me af hoe lang een schorsing mag.
 
Het gaatom een motor van 20 jaar oud. Deze is stuk en wil ik over een jaar of zo laten repareren. (Kapotte startkoppeling)Hij is nu geschorst maar ik vroeg me af hoe lang een schorsing mag.

Zoals hier al eerder vermeld mag je je motor schorsen zolang je wilt. Of het verstandig is met een oude motor is een andere vraag. Een schorsing is namelijk slechts een jaar geldig. Wil je hem daarna in de schorsing houden, moet je dus even opnieuw terug naar het postkantoor om die schorsing te verlengen, wat dus net zoveel kost als de eerste keer. Je vernieuwt die schorsing zogezegd. En nu weet ik niet wat een oldtimer-verzekering kost, maar zelf ben ik voor een beperkt CASCO momenteel € 54,-- per jaar kwijt(heb ik wel 75% no-claim)en ik ga ervan uit dat een odltimer goedkoper is.(Moet ik nog bericht van krijgen voor me CB750).

(oeps...zie nou pas dat ie pas 20 jaar is.......dan is schorsen inderdaad wel goedkoper)
 
de keren dat ik een motor geschorst heb was ik iets van vijftig gulden per jaar kwijt, je moet het wel elk jaar opnieuw doen.
er is een minimum leeftijd voor goedkoop schorsen, ik dacht dat dat op 20 jaar lag maar dat zou ook voor auto's kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan