schorsen

frank-rox

Rookie
20 okt 2008
17
0
Ben nog niet in bezit van een motorrijbewijs maar wil binnekort me motor op naam laten zetten kan dat? En is het dan mogelijk om me motor te laten schorsen? Maar als je eigen motor laat schorsen betaal je geen belasting en geen verzekering neem ik aan. Stel je motor word gestolen dan is die ook niet verzekerd dus dan krijg je ook niks omdat die niet verzekerd is. Of houd schorsen iets totaals in elkaar ?

Is het wel mogelijk als je een motor op je naam zet, belasting betaald en verzekering betaald maar er niet op rijd?
 
Laatst bewerkt:
Ben nog niet in bezit van een motorrijbewijs maar wil binnekort me motor op naam laten zetten kan dat? En is het dan mogelijk om me motor te laten schorsen? Maar als je eigen motor laat schorsen betaal je geen belasting en geen verzekering neem ik aan. Stel je motor word gestolen dan is die ook niet verzekerd dus dan krijg je ook niks omdat die niet verzekerd is. Of houd schorsen iets totaals in elkaar ?
Dat is idd schorsen. Meer hierover op www.rdw.nl
Je kan bij sommige verzekeraars ook laten schorsen en toch verzekeren tegen diefstal. Sommige verzamelaars doen dat ook. Zoek maar eens naar Roel van Maarseveen Verzekeringen.
Is het wel mogelijk als je een motor op je naam zet, belasting betaald en verzekering betaald maar er niet op rijd?
Ja natuurlijk, waarom niet?
 
Ik Ben nog niet in het bezit van een motorrijbewijs, maar wil binnenkort me mijn motor op naam laten zetten, kan dat? Als het al je motor is, staat het al op jouw naam. Zo niet, dan ga je een motor op jouw naam zetten. En is het dan mogelijk om me mijn motor te laten schorsen? Maar als je je eigen motor laat schorsen, betaal je geen belasting en geen verzekering neem ik aan?. Stel dat of : je mijn motor wordt gestolen, dan is die ook niet verzekerd, dus dan krijg je ik ook niks omdat die niet verzekerd is?. Of houdt schorsen iets totaals anders in elkaar ?

Is het wel mogelijk als dat je een motor op je naam zet, belasting betaald en verzekering betaald maar er niet op rijd?

Ja, ja, ja, ja, nee en ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Nee hoor, ik wil graag mensen een handje helpen om op alle gebieden zichzelf te ontwikkelen en gelukkiger te worden. Geen probleem. :)

In dit geval kostte het me zelfs 10 minuten. -O-

Daarnaast geef ik keurig antwoord op de vragen. Twee-in-één voor TS (het had zijn verjaardag kunnen zijn!).
 
Nee hoor, ik wil graag mensen een handje helpen om op alle gebieden zichzelf te ontwikkelen en gelukkiger te worden. Geen probleem. :)
Ik ben er blij mee, maar je bent wel een woord vergeten. O-)
Of valt dat onder de kunst van het weglaten? :P
 
Ik ben er blij mee, maar je bent wel een woord vergeten. O-)
Of valt dat onder de kunst van het weglaten? :P

Oeps... :o

Dat krijg je met verbeteringen bij een ander... ;)

Welk woord eigenlijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je em binnen zet kan je hem gewoon bij je inboedel meeverzekeren volgens mij..
Maakt dan ook niet uit of hij wel of niet geschorst is.


Eerst inboedel checken. Het kan zijn dat elementen uitgesloten zijn. Vaak zie je bijvoorbeeld uitsluiting voor motorvoertuigen, dure hobby spullen (duikuitrusting, aquaria, ed) en dure sieraden.
 
Ghe ghe, leuk toch? En het overkomt mij ook hoor ;)
Zeiken en zeuren....


Maar nu we dan toch speels en gezellig bezig zijn, moet je sig niet zijn; Niet geknield, niet gebogen, niets gebroken............??

Nee, tis een quote he. Die doe je altijd met eventuele misser.

In dit geval klopt het. Het is het motto van een fictief personage (eigenlijk familie) in een roman. Die familie heet "het huis Martell".
 
Terug
Bovenaan Onderaan