Schotland en NC500, graag advies.

Ijmuiden-Newcastle rertour is geen 1400pp.
Kan zijn dat DFDS standaard de meest luxe hut kiest, even controleren.
Net zelf even een kleine configuratie gedaan en ik kom dan op ongeveer 1500e voor twee personen retour, in juli.
Verterkdata op zaterdag en zondag kunnen erg prijzig zijn. Op maandag terug is al een heel stuk goedkoper, maar dan moet dat natuurlijk wel passen met je vakantiedagen.
Ik vind de overtocht wel erg duur geworden. Vorige jaar in augustus een retourtje gedaan met 3 personen en 3 motoren voor rond de 250e pp, waren wel pre-corona prijzen....
Mijn ervaring is dat het gedeelte van de NC500 van Helmsdale tot Thurso niet zo leuk is om te rijden, beter bij Helmsdale binnendoor naar Thurso.
Wij waren met 2 personen, 2 motors inclusief ontbijt en avondeten net iets minder dan 900 euro kwijt voor retour IJmuiden -Newcastle. We hadden ook nog hut met zeezicht.
In februari 2023 geboekt. Heen zaterdag 2 sept 2023 en terug 9 sept 2023.
Stuk goedkoper dus.
 
Wij waren met 2 personen, 2 motors inclusief ontbijt en avondeten net iets minder dan 900 euro kwijt voor retour IJmuiden -Newcastle. We hadden ook nog hut met zeezicht.
In februari 2023 geboekt. Heen zaterdag 2 sept 2023 en terug 9 sept 2023.
Stuk goedkoper dus.

Helaas waren die prijzen voor ons in augustus nergens te vinden.

Dat kan zijn omdat we later boekte, dat kan zijn omdat het hoogseizoen was, of beide. Ik denk beide.


Gelukkig hebben we uiteindelijk een super leuke reis gehad, ondanks dat we ivm de hoge kosten om moesten rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan