Schrik van m'n leven!!!

Je komt er achter wie je bike gejat heeft.

  • Je slaat hem verrot

    Stemmen: 54 28,4%
  • Je geeft hem aan

    Stemmen: 14 7,4%
  • Je pakt hem terug

    Stemmen: 1 0,5%
  • 1 en 2

    Stemmen: 8 4,2%
  • 1 en 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 en 3

    Stemmen: 3 1,6%
  • 1 t/m 3

    Stemmen: 99 52,1%
  • anders nl..

    Stemmen: 11 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    190
gvd!!! :( stelletje hufters!!!!!!!!!! Laat ze gvd zelf werken voor hun geld!!! Sterkte kerel!!! Mazzel dat je een sveeetje te leen hebt.


Ik zou werkelijk waar knettergek worden als me bike gejat word.. als ik zo iemand zou betrappen vrees ik het ergste voor die hufter :(
 
auuuw, dat zal pijn doen...sterkte ;(

als mijn motor gestolen zou worden..en ik zou erachterkomen wie het was...dan zou ik zijn/haar leven helemaal tot hel maken. invalide maken ofzo, op dat moment zal geen enkele wet me wat zeggen.

ze kunnen wat van mij stelen sommige dingen kun je vervangen, maar je motor ligt anders, zeker als het je eerste motor is.
 
Nou ik ben nu met mijn 18 e fiets bezig maar ik moet er ook echt niet aan denken.

Echt zwaar klote voor je.

Oja en nu ik het toch over klote heb. Ik heb anders gestemd. Meenemen naar een bos neerleggen met armen en benen wijd en zo vast binden dan zijn broek uit en heel zijn zaakje insmeren met jam.

En dit natuurlijk vlak naast een nest met rooie mieren.

En iendien nodig herhalen. Net zolang totdat hij niet meer gilt.
 
Heey Bike80 echt superklote voor je ik leef met je mee!!! :(
Heb je nog wat specifieke kenmerken van je motor??
Ik zit dagelijks op de weg met de motor (als je begrijpt wat ik bedoel).
Zal eens opletten voor je........sterkte man!!!!
 
Heey Bike80 echt superklote voor je ik leef met je mee!!! :(
Heb je nog wat specifieke kenmerken van je motor??
Ik zit dagelijks op de weg met de motor (als je begrijpt wat ik bedoel).
Zal eens opletten voor je........sterkte man!!!!

Er zat een michelin mannetje op de carbon bos demper en op de carbon achterspatbord. Verder zat er een klein krasje aan de rechterkant van de tank. Kleine knippers. Dat was het wel zo'n beetje.
 
Sterkte kerel!

Het is zonde van je motor, maar ik hoop dat 'ie probeert om dwars door een boom te rijden. Dat 'ie zich maar gelijk tussen 6 planken rijdt! Is de samenleving mooi van dat tuig verlost!

Vraagje: als je je motor altijd buiten moet stallen, is het dan niet mogelijk om zo'n grondanker te plaatsen? (zo'n paal die een eind de grond on gaat?)
 
Dieven hebben geen hersens maar alleen maar stront in hunne kop :(

Moest ik ooit zo ne rotte hond betrappen zou ik eens lekker
een burn-out op die zijne smoel uitoefenen, de enige goede
dief is een dode dief :(
 
Hmm wordt tijd dat ik die mars ga terugleggen die ik gestolen had bij een supermarkt toen ik 12 was...

..29 jaar energie van gehad..
 
Dag 3 van de schrik van mn leven.

Het is een koude zwarte Hemelvaart. waar o waar is mn bikey.
Hij zal waarschijnlijk al helemaal gestript zijn.

lees : http://home.wanadoo.nl/saroh/beveilig/diefst2.htm

Misschien nog niet gemeld. Kenteken is MY-17-RS dat was kenteken van mn bikey. Ik ben nog steeds fucking pist off. Machteloosheid.... alles gaat door je heen. Wat een klote streek van die gasten. Steel mn auto. maar niet mn bikey, that's personal...

Sorry, ik moet dit even van me af schrijven.....
 
Tja kerel das balen, sterkte ten aller eerste!

Heb het zelf ook meegemaakt, paar jaartjes terug, bike altijd in de garage gehad, zette haar voor 1 dag in de tuin, werdt de volgende dag wakker, gordijntjes gingen open, zag een blauwe strakke lucht, en een lege plek waar ze stond.
Tig maanden voor haar gewerkt en toen was ze uit me leven verdwenen.
Kon wel janken als een klein kind, tranen stonden in me ogen.
Aangifte gedaan, verzekering op de hoogte gesteld, deze vroegen me of hij wel op slot stond, met hoeveel sloten etc.
Moest de sleutels van de sloten opsturen, aangifte formulier idem, en 3 weken wachten of ze maybee weer in me tuin zou verschijnen, wat dus niet het geval was.
Verzekering betaalde keurig netjes de dagwaarde uit, had haar alleen WA+ verzekerd
Ik had alleen in die tijd 500 gulden verlies zeg maar, dus ik had nog geluk.
Hoe het zit me de all risk verzekering weet ik niet.
Maar ik kan me indenken dat die verzekeringsagent een boel vragen gaat stellen, kijken waar die stond, hoeveel sloten erop zaten, of er alarm opzit etc etc etc.
Ik hoop voor je dat alles snel wordt afgewikkeld voor je, en dat je zo spoedig een nieuwe bike kan gaan halen!

Wordt het weer een blade?

Sterkte kerel
 
Vandaag is eindelijk de schade expert langs geweest om te komen kijken, papieren, sleutels etc meenemen. Aardige man. Ik hoor nog wat de dagwaarde is. Hoop dat de prijs een beetje goed is.

Heeft iemand daar overigens ervaring mee? Hoe de dagwaardes uitpakken? Zijn dat dealerprijzen, of vallen ze over het algemeen wat lager....
 
Dagwaarde bleek goed mee te vallen. Ben al druk bezig met andere bikey, later in een nieuwe topic meer over de zoektocht naar de nieuwe Bikey
 
Mods, op deze mag van mij een slotje.... Volgende avontuur gaat beginnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan