Schrikken

Dennis1967

MF'er
27 sep 2004
36
0
Delft
Het was even schrikken voor mijn vrouw.
Toen ze uit de stad kwam zag ze op een kruispunt een motor liggen.
De motor was volgens haar geschept door een auto. Het hoe en wat weet ik er niet van. Ik kon het bericht nergens vinden.
Anyhow, de op z'n kant liggende motor leek volgens mijn vrouw erg op die van mij en toen ze thuis kwam was ik er ook nog niet. Dat was even zweten.
Toen ik er een kwartier later langs reed dacht ik eigenlijk bijna precies wat mijn vrouw dacht, namelijk die motor heeft dezelfde kleur :) Ik heb mijn motor namelijk nog geen week.

Wat voor motor het was weet ik niet, ik let bij dit soort situaties meer op mijn voor- en achtervolgers dan op het ongeluk.
Weet iemand iets van dit ongeluk? Het was op de t-kruising van de Provinciale weg en de Kruithuisweg in Delft.
 
je vrouw vermoedt dat jij daar ligt en ze stopt niet eens even? :?
 
je vrouw vermoedt dat jij daar ligt en ze stopt niet eens even? :?

Nee, ze moest doorrijden van de politie.
Ze had me wel gebeld en mijn voicemail ingesproken.
"Hoi ik ben het, als je nog onderweg bent dan zie ik je zo. Lig je op straat dan zie ik je straks in het ziekenhuis, doei" :+
 
nou als mijn vriendin ergens op straat zou kunnen liggen laat ik me echt niet wegsturen door de politie :N
 
Nee, ze moest doorrijden van de politie.
Ze had me wel gebeld en mijn voicemail ingesproken.
"Hoi ik ben het, als je nog onderweg bent dan zie ik je zo. Lig je op straat dan zie ik je straks in het ziekenhuis, doei" :+
haaaaaa cool _O-
 
Ik hoor zo vaak van mensen dat hun partner niet mag motorrijden omdat er zo vaak dodelijke ongelukken gebeuren.
Ik reed tot 3 jaar terug op de scooter heen en weer naar het werk, en volgens mij is dat gevaarlijker dan op de motor. Immers de meeste ongelukken gebeuren in de 50 km gebieden en sinds enige tijd moeten de brommers tussen de auto's rijden. Het aantal bijna aanrijdingen die ik in mijn scooter periode heb gehad ligt vele malen hoger dan op de motor.

Als ik kom te overlijden hoeft zij iig geen hypotheek meer te betalen.
Ieder nadeel heb z'n voordeel :]

Overigens hadden mijn dochters gezien dat de motor geen koffers had, en mijn motor heeft ze "nog" wel. Er was dus twijfel, en bij twijfel.......
 
Ze had me wel gebeld en mijn voicemail ingesproken.
"Hoi ik ben het, als je nog onderweg bent dan zie ik je zo. Lig je op straat dan zie ik je straks in het ziekenhuis, doei" :+
_O- _O- Ze heeft wel humor :+

Mijn zus belde laatst: "Oh je neemt op dus jij bent het niet." Ikke :? Had ze net een ongeluk gezien waarvan de motor en het pak erg op dat van mij leek.
 
Ik hoor zo vaak van mensen dat hun partner niet mag motorrijden omdat er zo vaak dodelijke ongelukken gebeuren.
Ik reed tot 3 jaar terug op de scooter heen en weer naar het werk, en volgens mij is dat gevaarlijker dan op de motor. Immers de meeste ongelukken gebeuren in de 50 km gebieden en sinds enige tijd moeten de brommers tussen de auto's rijden. Het aantal bijna aanrijdingen die ik in mijn scooter periode heb gehad ligt vele malen hoger dan op de motor.

Idd ik (reed) nu ook 2 jaar elke dag 30km naar de stad en terug op een puch....
Hoeveel bijna ongelukken ik wel niet heb gehad
:N
Slechte remmen, slechte banden, kan niet meekomen met normaal verkeer etc...
Ben in 2 jaar nog maar 2 keer onderuit gegaan en dat was beide keren doordat mijn voorband grip verloor, 1 keer met nat weer op asvalt in een bocht :W voorwiel.

En ook 1 keer op een fietspad in een bocht en was steentjesgruis in de bocht :W voorwiel.

Banden hebben gewoon amper tot geen grip, en als auto ploteling op de rem gaat moest ik ontwijken ipv afremmen omdat die remmen echt brak zijn...

Nu straks eindelijk fatsoenlijk mee kunnen rijden in het verkeer, fatsoenlijke remmen en fatsoenlijke banden, en motorpak aan, voel me echt stukken veiliger dan op zoon brakke puch elke dag heen en weer rijden :)
 
Die moest als de sodemieterij een polis posten....
_O-



Nee, ze moest doorrijden van de politie.
Ze had me wel gebeld en mijn voicemail ingesproken.
"Hoi ik ben het, als je nog onderweg bent dan zie ik je zo. Lig je op straat dan zie ik je straks in het ziekenhuis, doei" :+
_O-

Maareh...voor hetzelfde geld is die gast die daar lag er slecht aan toe...laten we hopen dat het goed met hem/haar gaat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan