Schroef in achterband

JudithR

MF'er
6 mei 2004
67
0
Zoetermeer
Kom ik net thuis van een klein ritje, zit er een dikke schroef in mijn achterband. Wat moet ik er nu mee doen? Uittrekken en hopen dat ie niet leeg loopt of juist laten zitten. En dan? Hopen dat alles goed gaat, of een nieuwe band kopen?


wie kan mij helpen?

Grtz Judith
 
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=schroef+band&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (klik)
 
ik had er ook 1 in zitten en heb er een prop in laten schieten en er nog 8000 km mee gereden dus.... een parapluutje kun je beter laten schieten maar dat kan alleen als ie precies in je loopvlak zit en moet ie er ook recht inzitten, anders moet je een veter laten schieten tenminste heb ik gedaan band was 1000km oud dus geen problemen mee gehad, maar nu heb ik over een balk gereden op snelweg en heb nu 2 mooie 4kanten wielen! Dus ff nieuwe velgen op de sloop hehaald en opnieuw laten coaten zijn vrijdag klaar dan monteer ik ook ff nieuw setje bandjes! ik zou zeggen veter of paraplu veter kost iets van 8 euri en paraputje iets van 17,50
 
Terug
Bovenaan Onderaan