schroefdraad blokjes accu

Diver2000

MF veteraan
14 aug 2019
2.185
1.572
Oosterhout Gld.
Rare vraag maar heeft iemand toevallig nog de blokjes liggen met schroefdraad erin waar je de schroefjes in draait om de accu polen vast te draaien?
Of weet iemand waar ik deze kan bestellen?
Ik heb gistermiddag de accu uit de CBR gehaald en 1 blokje is ergens terecht gekomen waar ik hem niet meer kan vinden.
Nu staat de accu aan de lader maar die moet er deze week wel weer in......
 
Domme vragen bestaan niet maar ik vind dit soort vragen altijd zo "niet over nagedacht", rij gewoon naar de motorzaak of zelfs scooterhandel in je dorp/stad/gemeente en je krijgt ze meestal nog gratis mee ook. Dat wordt hier al geroepen en TS antwoord gewoon "bestel ik daar (online) een setje....werkelijk... |(
 
andersom monteren. Boutje door het gat langs de binnenkant en aan de buitenkant moertje erop. Tie-rip werkt trouwens best hoor, zeker voor een klein stukje noodrit naar het dichtstbijzijnde boerderij, dorp, garage waar ze een vijl hebben
 
Domme vragen bestaan niet maar ik vind dit soort vragen altijd zo "niet over nagedacht", rij gewoon naar de motorzaak of zelfs scooterhandel in je dorp/stad/gemeente en je krijgt ze meestal nog gratis mee ook. Dat wordt hier al geroepen en TS antwoord gewoon "bestel ik daar (online) een setje....werkelijk... |(

Of TS heeft zelfkennis.

Loopt naar binnen voor accuboutje komt naar buiten met nieuwe motor :+
 
Domme vragen bestaan niet maar ik vind dit soort vragen altijd zo "niet over nagedacht", rij gewoon naar de motorzaak of zelfs scooterhandel in je dorp/stad/gemeente en je krijgt ze meestal nog gratis mee ook. Dat wordt hier al geroepen en TS antwoord gewoon "bestel ik daar (online) een setje....werkelijk... |(
Dom, wat is dom? , ik heb nog gezegd dat ik m gevonden had :?
 
Domme vragen bestaan niet maar ik vind dit soort vragen altijd zo "niet over nagedacht", rij gewoon naar de motorzaak of zelfs scooterhandel in je dorp/stad/gemeente en je krijgt ze meestal nog gratis mee ook. Dat wordt hier al geroepen en TS antwoord gewoon "bestel ik daar (online) een setje....werkelijk... |(
Ik heb geen motorzaak of scooterzaak in de buurt, dan moet ik al richting de stad, dat wordt dan pas weekend en als ik ze bestel heb ik ze binnen 2 dagen binnen en kan ik donderdag rijden.
 
Ik heb geen motorzaak of scooterzaak in de buurt, dan moet ik al richting de stad, dat wordt dan pas weekend en als ik ze bestel heb ik ze binnen 2 dagen binnen en kan ik donderdag rijden.
Ik ken het dilemma. Hier in het dorp hebben we ook niet veel. Dan bestel ik dus op internet en zijn de verzendkosten duurder dan het onderdeeltje :(
Zelf op en neer rijden is duurder, zeker als blijkt dat ze het niet op voorraad hebben ;(
Maar ik kijk altijd wel even op internet of ik het lokaal kan kopen.
 
Loop even binnen bij een motor-zaak, die hebben er honderden liggen.
Kan me niet voorstellen dat ze er iets voor rekenen.
Is zoiets als een trekbandje voor een elektrieker, ze hebben massa's. Gewoon even vragen, heb je een nieuwe voor niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan