Schroeven en spijkers in achterbanden..

gpz_decoy

MF veteraan
13 apr 2005
3.047
0
Nijmegen
jawel hoor 4de dag met me nieuwe motor.

wist niet dat bmw's hissend geluid maakte na een goede rit.
mischien is ie moe?? boos dat het zone kort ritje is? mischien ben ik over de kat heen gereden!?

neej der zat natuurlijk een schroef van zone 6cm in waarna ik het bandenplak kitje wat in de motor zat zwaar mishandelde.....
en als het mee zit dadelijk een band die nog vol blijft tot morgen ochtend.'
 
Laatst bewerkt:
(probeer overtrefmodus/aan)
ik had eens 7 spijkers in 1 band in 2 weken tijd....
(probeer overtrefmodus/uit)

hoeveel heb jij er al?
 
(probeer overtrefmodus/aan)
ik had eens 7 spijkers in 1 band in 2 weken tijd....
(probeer overtrefmodus/uit)

hoeveel heb jij er al?
Geen, een of andere timmerman steelt steeds de spijkers die ik voor mijn banden gooi.
Hij mompelt dan iets over '...kan ik mooi dat schuurtje eens dichtspijkeren...'

-O-

Pee Ess: het zijn schroeven. Ik steun volledig de 1040 urige schooljaren als de spelling er ook maar 1% op vooruit gaat. Is dat vooruit, voruit, fooruit of voorruit?
 
Laatst bewerkt:
(probeer overtrefmodus/aan)
ik had eens 7 spijkers in 1 band in 2 weken tijd....
(probeer overtrefmodus/uit)

hoeveel heb jij er al?


full


en dat tijdens 1 ritje :X
 
Blijft klote al die spijkers en schroeven!
toen ik mijn motor 2 weken had, had ik mijn eerste schroef al te pakken, en nog geen maand later (vorige week) had ik de 2de schroef te pakken. auw....
 
K vraag me dan altijd af welke idioot ze laat slingeren op de weg :?

En ik denk dat ze eerder bij mensen voor de deur liggen.. als ze bijv. oude puin hebben gelade in een kar.. dat er schroefjes vanaf vallen .. dus niet MIDDE op de weg.. maar meer aan de kant ?
 
jawel hoor 4de dag met me nieuwe motor.

wist niet dat bmw's hissend geluid maakte na een goede rit.
mischien is ie moe?? boos dat het zone kort ritje is? mischien ben ik over de kat heen gereden!?

neej der zat natuurlijk een schroef van zone 6cm in waarna ik het bandenplak kitje wat in de motor zat zwaar mishandelde.....
en als het mee zit dadelijk een band die nog vol blijft tot morgen ochtend.'

Ben dus voor mijn deur over de kat van de overburen gereden, inderdaad een sissend geluid!!! maar pfffff niet van mijn band maar van de kat die zijn laatste adem uitblies.

Nou ben ik niet op katten maar dit was toch lastig want de buurvrouw kent mij ook! Tis allemaal goed gekomen (kheb hem keurig afgedekt met een t-shirtje en met een plechtig laatste rit in de dierenambulance voor de kat. (en dan het volk er omheen, hij reed te hard en deed het express en hij stuurde erover ern ik zeg het altijd al pas op die motoren)

Buuf later toch blij dat de kat er niet meer was, want hij gaf al jaren zo'b rommel 8-)
 
1xtje in 1 jaar/20dkm en die is geplakt met een plakkert en doet het nog steeds prima :Y moet overigens binnenkort wel vervangen worden omdat ie semi-slick is -O-

Kwam erachter dat er een spijker in zat, direct nadat ik volgens de (optimische) teller 185 had gereden op de Deutsche Autobahn :X op dat moment wel goed dat 25kW niet harder gaat O-)
 
kijk maar uit dat outdoorman niet jaloers word. hij is kampioen lekrijden :Y





:+

geintje peet O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan