schuberth 4 pro met ingebouwde bluetooth icm tomtom rider 550

Paaltje 23

Rookie
16 mrt 2019
16
4
hallo,
Zijn er motorrijders met goede ervaringen betreft de werking van ingebouwde bluetooth icm tomtom rider 550? Dan bedoel ik met schuberth c4 pro of shoei neotec 2. Hoe is de werking van de bluetooth? zijn de knoppen te bedienen met je handschoenen aan?hoe is de geluids kwaliteit? kun je alle functies gebruiken of werken niet alle mogelijkheden? Hellaas ken ik niemand die met deze configuratie rond rijdt. Aangezien het geen pakkie boter is wat je koopt ben ik op zoek naar ervaringen van mede motorrijders.

Bedankt
 
ik had of heb nog steeds een shubert c3 met cardo communicatie set op een garmin gps, omwille van gebrekkige verluchting en druk op de oren na een paar uren rijden en na 8 jaren dienst, heb ik nu een nieuwe shoei neotec 2 gekocht met ingebouwde sena intercom, helemaal niet goedkoop.
mijn ervaring leert mij nu dat de cardo op de c3 beter werkt voor radio en de batterij gaat langer mee
de drukknoppen van de sena zijn moeilijk en vrij ingewikkeld te bedienen.
de voice bediening werkt niet bij open helm of hogere snelheid, en dan bedoel ik boven de 60km/u
de verluchting van de shoei is niet schitterend te noemen, ik had destijds een hjc gekocht , op dit gebeid veel beter gaf echter op een naked bike een fluittoon aan 120 a 130km/u
 
Het nepleer van de SRC kraag begon na 4 seizoenen af te bladeren. Schuberth deed er niks mee. Na 5 jaar deed de kraag niks meer (tijdens mijn tour rond de Baltische Zee). Teruggekomen deed Schuberth (je raadt het al), niks... Was 2 maanden "te laat".

Koop een Shoei zou ik zeggen....
 
Het nepleer van de SRC kraag begon na 4 seizoenen af te bladeren. Schuberth deed er niks mee. Na 5 jaar deed de kraag niks meer (tijdens mijn tour rond de Baltische Zee). Teruggekomen deed Schuberth (je raadt het al), niks... Was 2 maanden "te laat".

Koop een Shoei zou ik zeggen....
bedankt voor je verhaal. balen dat je spullen zo kort meegaan. het is niet echt goedkoop die handel. maar waar rij je nu mee? groet René
 
Terug
Bovenaan Onderaan