Schuberth C2 systeemhelm, zo goed als nieuw!

Status
Niet open voor verdere reacties.

southbounddog

Die hard MF'er
25 feb 2014
358
0
Utrecht
Beste MF'ers,

Deze helm is net iets te klein voor mij (helaas :/ ) en daarom heb ik besloten om hem te verkopen!
Deze systeemhelm is ideaal voor zowel de doorgewinterde cruiser als de aspirant motorrijder. Heb hem maar een paar ritjes gedragen en is gewoon zo goed als nieuw!

Dit tophelmpje is superstil en de binnenschaal is voorzien van verschillende luchtkanalen, die ervoor zorgen dat je hele hoofd lekker geventileerd wordt. De geintegreerde zonnebril is 80% grijs getint en is voorzien van een tweezijdige HighClear Antifog coating. Diezelfde coating zit ook op de binnenkant van het vizier.

Materiaal: fiberglas/carbon/aramide matrix-combinatie
gewicht: 1710g
vizier: krasvast, helder, anti-condens en tweede zonnebril vizier, tweezijdig anti-condens
ventilatie: kin en hoofd, verstelbaar
voering: hoofdband en hoofdpads. Uitneembare en verstelbare kraag
sluiting: eenhand-bediening, linkszijdig, met visuele arreteringsindicators!
keurmerk: ECE 22-05, inclusief kingedeelte!
Kleur: zilver metallic
Maat: 56/57

De laagste nieuwprijs die ik kan vinden: €319,95
Mijn vraagprijs: €80,00

Foto's:

emed.jpg

lz55.jpg

ucvh.jpg

is36.jpg

8mc1.jpg

j9q5.jpg

ye2g.jpg

xyqv.jpg

vdab.jpg

lbpj.jpg


Wie o wie gaat er rondrijden met deze prachtige systeemhelm?

:W

Joep
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Bedankt voor je bod!

De helmenmarkt ligt een beetje op z'n gat, maar 50 ekkie kan ik niet doen :$
Ding was bij aanschaf te duur en is nog te nieuw om weg te gaan voor 50, maar je bod staat genoteerd ;)

:W
 
tjah, wat doe je er aan he. Tegenwoordig wil iedereen voor een duppie op de eerste rij zitten. ;(


trouwens, deze opmerking;

Jouw avatar,ben jij dat zelf?

Spelert! :') _O-

Maargoed, 50 is te weinig. Als je een beter bod hebt, dan zie ik dat graag verschijnen :j
 
Ja ik zie geen bod ? |( maar die komt vast wel :Y .want z'n helm is veel
meer waard :Y haha succes met de verkoop :Y :W
 
@ motormaf..
Tip: vriendelijk reageren..wie weet komt hij dan over een maand alsnog naar je toe voor 50...(misschien moet de verkoper even wennen aan het idee..)
 
Na een paar goede argumenten te hebben gehoord, voer ik toch een kleine prijswijziging door om de prijs wat meer met de actuele waarde in overeenstemming te brengen. ;)
Bedankt voor de tips!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan